Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

ATV4 i niedziałający Netflix


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kasza79

kasza79
  • 2 postów

Napisano 11 marca 2017 - 21:02

Witam wszystkich,

Mam problem z ATV4 i Netflixem. Po zainstalowaniu go na ATV4 wchodzę w aplikację i puszczam film. Po ok. 3-5 min. wywala mnie do menu głównego i koniec. Nie można wejść w Netflixa... klikając na ikonkę tak jakby była zablokowana. Po uruchomieniu ATV od nowa/uruchomieniu innego programu, można wejść ale sytuacja się powtarza. Na iphone i w laptopie Netflix działa normalnie na tym samym koncie. Wszystkie aktualizacje są najnowsze. Restartowałem ATV, internet, instalowałem od nowa Netflixa i nic. Sieć była podłaczona i przez kabel i przez wifi.

Inne programy działają normalnie. 

Poradźcie coś proszę bo już sam nie wiem czy netflix ma problemy z ATV4 czy mój egzemplarz jest walnięty czy coś jeszcze powinienem ustawić.

 



#2 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 13 marca 2017 - 14:26

Zadzwoń na darmowy telefon do wsparcia Apple.....korzystałem z ich usług odnośnie mojego ATV4.....



#3 kasza79

kasza79
  • 2 postów

Napisano 16 marca 2017 - 19:42

Temat ogarnięty. Pogrzebałem trochę i rozwiązaniem było ustawienie serwera DNS na 008.008.008.008.

Może komuś pomoże.

pozdr.


  • kalvin lubi to

#4 YABBA235

YABBA235
  • 476 postów

Napisano 25 marca 2017 - 08:29

Temat ogarnięty. Pogrzebałem trochę i rozwiązaniem było ustawienie serwera DNS na 008.008.008.008.

Może komuś pomoże.

pozdr.

W skrócie ustawia sie 8.8.8.8 lub 8.8.4.4 - dns-y googla ;)


Zona na Acera Swift 3, pierwsza córka ma Yogę 520, druga ma Yogę 530, ja mam MacBooka Pro 16" '19 (OC Hackintosh Razer Blade) oraz  iphone XS, backupy i TM ASUSTOR Nimbustor





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych