Niestety poległem na walce z wyszukiwarką... Usiłowałem znaleść odpowiedź na mój problem na stronach pomocy Apple, ale nie znalazłem rozwiązania problemu.
Problem wygląda tak: MacBook Pro retina 13'' 2015
W dniu wczorajszym zmieniłem hasło do ID Apple. Po zmianie hasła na nowo zalogowałem się na Mac - u i na iPhonie.
Dziś zauważyłem, że program pocztowy (mail) nie działa w funkcji Continuity (Handoff). A dodatkowo po uruchomieniu programu w prawym górnym rogu ukazał się komunikat "błąd logowania".
Korzystam generalnie z dwóch kont pocztowych:
- xxx@icloud.com
- xxx@poczta.onet.pl (jest ono dla mnie o tyle ważne, że przez lata z niego korzystałem i większość znajomych korzysta z niego)
Jako że wydawało mi się, że problem z logowaniem dotyczył konta onetu - w ostateczności (może niemądrze) postanowiłem je usunąć, a następnie dodać na nowo. Wszedłem w preferencje programu, zaznaczyłem konto i nacisnąłem przycisk "-". Pokazał się komunikat, że konto będzie usunięte z kont internetowych w preferencjach systemowych. Jako ze miałem je dodać na nowo - wyraziłem zgodę i konto xxx@poczta.onet.pl zniknęło z listy kont w preferencjach systemowych, a także zniknęła skrzynka pocztowa poczta.onet.pl z programu mail.
Kiedy chciałem na nowo dostać konto, zastosowałem całą procedurę: "+" -> "dodaj inne konto" -> "Konto programu Mail" -> wprowadziłem wymagane adres mail (xxx@poczta.onet.pl) i hasło. W odpowiedzi wyświetliła się informacja, że "To konto już istnieje". Może i "już istnieje" - ale nie jest widoczne na liście kont Internetowych w preferencjach systemowych ani skrzynka poczta.onet.pl nie powróciła do programu Mail. Czy mógłby ktoś wcałej swej życzliwości podpowiedzieć mi, jak przywrócić stan poprzedni (czyli żeby konto pojawiło się na liście w zakładce konta internetowe preferencji systemowych oraz żeby w programie mail powróciła dawna skrzynka poczta.onet.pl), ewentualnie wskazać, gdzie mogę znaleść rozwiązanie problemu?
Pozdrawiam