Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę utworzyć na nowo konta internetowego


Najlepsza odpowiedź pablicito , 28 lutego 2017 - 00:11

Postaram się na przyszłość wybierać odpowiednie działy.

 

Informuję, że pomęczyłem się trochę, powciskałem, co się dało i nie dało, na różne sposoby starałem się to konto dodać - i w końcu mi się udało. Przy którejś z rzędu próbie procedurę rozpocząłem od "dodaj inne konto", bez kliknięcia w ten "+" - i się udało.

Problem mi się rozwiązał.

Pozdrawiam

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 pablicito

pablicito
  • 29 postów
  • SkądPłock

Napisano 27 lutego 2017 - 22:18

Niestety poległem na walce z wyszukiwarką... Usiłowałem znaleść odpowiedź na mój problem na stronach pomocy Apple, ale nie znalazłem rozwiązania problemu.

 

Problem wygląda tak: MacBook Pro retina 13'' 2015

W dniu wczorajszym zmieniłem hasło do ID Apple. Po zmianie hasła na nowo zalogowałem się na Mac - u i na iPhonie.

Dziś zauważyłem, że program pocztowy (mail) nie działa w funkcji Continuity (Handoff). A dodatkowo po uruchomieniu programu w prawym górnym rogu ukazał się komunikat "błąd logowania".

Korzystam generalnie z dwóch kont pocztowych:

- xxx@icloud.com

- xxx@poczta.onet.pl (jest ono dla mnie o tyle ważne, że przez lata z niego korzystałem i większość znajomych korzysta z niego)

Jako że wydawało mi się, że problem z logowaniem dotyczył konta onetu - w ostateczności (może niemądrze) postanowiłem je usunąć, a następnie dodać na nowo. Wszedłem w preferencje programu, zaznaczyłem konto i nacisnąłem przycisk "-". Pokazał się komunikat, że konto będzie usunięte z kont internetowych w preferencjach systemowych. Jako ze miałem je dodać na nowo - wyraziłem zgodę i konto xxx@poczta.onet.pl zniknęło z listy kont w preferencjach systemowych, a także zniknęła skrzynka pocztowa poczta.onet.pl z programu mail.

Kiedy chciałem na nowo dostać konto, zastosowałem całą procedurę: "+" -> "dodaj inne konto" -> "Konto programu Mail" -> wprowadziłem wymagane adres mail (xxx@poczta.onet.pl) i hasło. W odpowiedzi wyświetliła się informacja, że "To konto już istnieje". Może i "już istnieje" - ale nie jest widoczne na liście kont Internetowych w preferencjach systemowych ani skrzynka poczta.onet.pl nie powróciła do programu Mail. Czy mógłby ktoś wcałej swej życzliwości podpowiedzieć mi, jak przywrócić stan poprzedni (czyli żeby konto pojawiło się na liście w zakładce konta internetowe preferencji systemowych oraz żeby w programie mail powróciła dawna skrzynka poczta.onet.pl), ewentualnie wskazać, gdzie mogę znaleść rozwiązanie problemu?

Pozdrawiam



#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 27 lutego 2017 - 23:36

Przenoszę w odpowiednie miejsce, ale już po raz ostatni. Proszę od tej pory samemu starać się umieszczać tematy w stosownych działach.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 pablicito

pablicito
  • 29 postów
  • SkądPłock

Napisano 28 lutego 2017 - 00:11   Najlepsza odpowiedź

Postaram się na przyszłość wybierać odpowiednie działy.

 

Informuję, że pomęczyłem się trochę, powciskałem, co się dało i nie dało, na różne sposoby starałem się to konto dodać - i w końcu mi się udało. Przy którejś z rzędu próbie procedurę rozpocząłem od "dodaj inne konto", bez kliknięcia w ten "+" - i się udało.

Problem mi się rozwiązał.

Pozdrawiam






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych