Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Warszawa] [iSpot GM - salon firmowy]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: [Warszawa] [iSpot GM - salon firmowy] (0 użytkowników oddało głos)

  1. 1 (9 głosów [26.47%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 26.47%

  2. 2 (2 głosów [5.88%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 5.88%

  3. 3 (3 głosów [8.82%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 8.82%

  4. 4 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  5. 5 (2 głosów [5.88%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 5.88%

  6. 6 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  7. 7 (3 głosów [8.82%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 8.82%

  8. 8 (2 głosów [5.88%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 5.88%

  9. 9 (3 głosów [8.82%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 8.82%

  10. 10 (10 głosów [29.41%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 29.41%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 reeye

reeye

  • 1 506 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lutego 2006 - 16:06

iSpot Galeria Mokotów
ul. Wołoska 12
(parter Galerii Mokotów)

Salon Firmowy

Dołączona grafika


Pierwszy kontakt 1/5

Nie zostałem trafiany wzrokiem sprzedawcy.
Pan się wogóle mną nie zainteresował.
Był bardzo ale to bardzo zajęty swoim komputerem.
Nie było to chwilowe zapatrzenie. Gdy po godzinie ponownie
zawitałem obsługa nadal wpatrywała się w ekran.
( rozumiem OS jest niesamowity, ale trzeba potrafić się powstrzymać )

Kultura i uprzejmość obsługi 1/5

Niestety nie miałem szansy się przekonać
Obsługa była bardzo zajęta swoimi sprawami.

Fachowość 1/5

Niestety także nie da się nic powiedzieć.
Wybiorę się tam ponownie, mam nadzieję, że wtedy będe edytował tą pozycję.

Estetyka sklepu 5/5

Jest to salon firmowy więc i wyposażony stosownie.
Swieżo i jabłkowo tak jak czekiwałem.
Dużo sprzętu, przestronne wnętrze.
Mógłbym tam zamieszkać :)


Dostępność sprzętu 3/5

Sporo sprzętu możemy otrzymać bez zamawiania.
Komputery są wystawione i można się nimi "nabawić" do woli.
Niestety brak Intelowych iMaców i MacBook-ów.
( w tym samym czasie w Blue City wystawiono już iMac-ki )

Ceny 4/5

Nie trafiłem na wyjątkowe promocje.

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 28 lutego 2006 - 16:08

Niestety brak Intelowych iMaców i MacBook-ów.

MacBook'a Pro mieli ale schowanego ;)

#3 Jeremy

Jeremy
  • 378 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lutego 2006 - 16:15

Ale tych biurek na środku (widocznych na zdjęciach) to już chyba nie ma? Albo są pod ścianami? Bo na zdjęciach wygląda to dużo lepiej, w rzeczywistości jakoś tak jest skromniej chyba?

#4 reeye

reeye

  • 1 506 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lutego 2006 - 16:28

Tak, faktycznie jak tam wizytowalem biurek na środku nie było.

#5 Krzysiek

Krzysiek
  • 4 184 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lutego 2006 - 23:25

Fachowość 5/5

Niestety także nie da się nic powiedzieć.
Wybiorę się tam ponownie, mam nadzieję, że wtedy będe edytował tą pozycję.


to dlaczego jest 5/5 jeżeli nic nie wiadomo o nich?

#6 reeye

reeye

  • 1 506 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 01 marca 2006 - 08:10

to dlaczego jest 5/5 jeżeli nic nie wiadomo o nich?


Tak, nie potrafię wróżyć z fusów - to był błąd.

#7 kokos

kokos

    Mr. Nice

  • 7 426 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 21 marca 2006 - 17:45

Ja po prostu zamówiłem tam dwa razy kapuczino i raz kafe late plus kola i pan się mną zainteresował :roll: :lol: A tak serio: kupiłem tam już dwie miniówy. Obsługa miła chociaż dość młodzieżowa, a z drukowaniem/wysyłaniem faktur są problemy. Więcej takich salonów nam trzeba

#8 tomeczek43

tomeczek43
  • 746 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 lipca 2006 - 22:26

Dzisiaj byłem w tym iSpocie spotkałem się z bardzo miłą obsługą dwóch panów zapytało mnie czy w czymś pomóc zero lania wody na temat komputerow Apple albo jakiegos wciskania . Poraz pierwszy w moje ręce wpadł PowerMac G5 i Apple Cinema Display 30cali i to cacko zrobilo na mnie wrazenie . Apple dobrze zrobilo ze przesiadlo sie na intela ktory jest namacalnie szybszy od PowerPC teraz bardziej zdecydowałem się na zakup iMaca Core Duo 20cali ktory jest poprostu cudny odpalilem w tym iSpocie Windowsa na Macu i mnie powalilo ze to lepiej chodzi niz na PieCecie dzieki przesiadce na Intela Macintosh zyska wiele nowych uzytkownikow a ceny sa takie srednie jak na Polske . Moja ocena tego iSpotu 8/10

#9 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 08 sierpnia 2006 - 10:37

Wczoraj po raz kolejny odwiedziłem ten salon. Muszę przyznać, że sporo się poprawiło od mojej ostatniej wizyty. Było dwóch panów jeden wykazał od razu zainteresowanie - miałem jedno pytanie: czy mogę się pobawić, szybka odpowiedź: tak. Wymęczyłem dokładnie MacBook Black, MacMini Intel, PowerMac Dual 2.3, PowerBook 17", MacBook PRO 17", MacBook PRO 15" Potem zaczęliśmy rozmawiać na temat WWDC (śledziliśmy appleinsidera oraz macrumors) Ogólnie miło i konkretnie bez zbędnej ściemy. Na koniec(po około 1,5h siedzenia w salonie) śmieszna sytuacja - podchodzi drugi z panów i pyta czy w czymś pomóc ;)

#10 Andrzej

Andrzej
  • 1 975 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 sierpnia 2006 - 11:10

Jak w kabarecie Tey: "Już cię zauważyłem..." :-) Ja odwiedziłem ich w czwartek i obsługa bardzo mi się spodobała. Nie narzucają się na siłę, nie przeszkadzają w zabawie :-) , a na pytania odpowiadają rzeczowo i bez wciskania reklam. Potrafią również doradzić w innych kwestiach "zbliżonych" do Maka - testowo zapytałem o wybór routera i komórki ;-)

#11 rami

rami
  • 184 postów

Napisano 26 sierpnia 2006 - 09:38

Jedna uwaga konsumencka: wyslany w poniedzialek na ich adres mail nie spotkal sie do dzis (sobota) z zadna reakcja. pytalem o drobiazgi. Wysylajac maila rano sadzilem, ze po uzyskaniu odpowiedzi dokonam zakupow jeszcze tego samego dnia. Niestety :(

#12 kokos

kokos

    Mr. Nice

  • 7 426 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 26 sierpnia 2006 - 15:39

Jest dobrze 6, wczoraj w salonie kupiłem Mac mini 1.5 GHz CoreSolo w celach rozrywkowych. Wyobraźcie sobie moje zdumienie gdy w domu po podłączeniu maszynki z zasilaczem do 220, maczek ani zipnął. Martwy trup czyli Dead On Arrival. Dziś pojechałem do salonu, z pewnymi, że tak powiem, obawami, zwłaszcza, że zamierzałem pobawić się intelomakiem w ostatnim wolnym czasie. I tu miła niespodzianka, pomimo braku nowego miniaka na wymianę, panowie dali mi maszynę z wystawy. Zero problemu i zero stresu.... uuuuuuuffffffffffffff. Zazwyczaj nie lubię samej procedury kupna , bo wiekszość sprzedawców w polskich sklepach to osobna kategoria, która nie doczekała się jeszcze swojej monografii. W salonie iSpot w galmoku mamy wyjątek od reguły - naprawdę luźna, zawodowa i chętna do pomocy załoga, dzięki której mój stosunek do ludzi stał się znacznie bardziej pozytywny. Przynajmniej dziś - ale coś czuję , że będę tam wpadał na wielkim luzie. Swoją drogą, sprawdziliśmy, że przyczyną martwicy był nie reagujący na zmianę zasilacza komputer. Z czymś takim nikt z nas jeszcze się nie spotkał bo zasilacz był sprawny. I ciekawostka: ruch w salonie spory, przy mnie pan kupował iMac'a, a pani białego MacBook'a...

#13 alchemique

alchemique
  • 19 postów
  • SkądLublin//Wawa

Napisano 09 grudnia 2006 - 17:29

Ostatnio bylem w wyzej wymienionym saloniku - obsluga bardzo dobra , jednak aby zostac zauwazonym trzeba sie samemu zglosic ;) Udzielali trafnych odpowiedzi pokazali to co chcialem zobaczyc i w koncu namowili do kupna- oczywiscie chcialem sobie jeszcze raz wszystko w domu przemyslec dlatego tez dostalem wizytowke i powiedziano mi ze jak sie zdecyduje to wystarczy napisac @ i wtedy zostane dodany do zamowienia:) to mi sie bardzo spodobalo dlatego wczoraj w nocy wyslalem mejla i teraz z niecierpliwoscia czekam na kontakt! Podsumowujac - obsluga na wysokim poziomie jednak trzeba ich najpierw zagadac bo albo sa zajeci ( jak to w moim wypadku bylo) albo jak koledzy mowia - gapia sie w monitor ( ja tego nie doswiadczylem)

#14 JSG

JSG
  • 5 459 postów

Napisano 09 grudnia 2006 - 21:40

Jedna ostrzejsza wymiana zdań reszta jak po maśle... Oprócz tego po iPoda pojechaliśmy do bluecity bo jak czekałem na rozpatrzenie wniosku kredytowego, sprzedano odłożone dlana videło... Ale mi mo to 9pkt

#15 michau

michau
  • 436 postów

Napisano 24 grudnia 2006 - 21:38

2
Bardzo źle. Informacje od sprzedawców nieaktualne i/lub nieprawdziwe, przez telefon mówią co innego niż w salonie. Brak wiedzy o możliwościach finansowania, nie sposób się dodzwonić ani skutecznie umówić się ze sprzedawcą w sprawie zakupu na raty.
Na plus - dobre pierwsze wrażenie i możliwość pobawienia się sprzętem na miejscu.

Ostatecznie kupiłem w Cortlandzie - 180 stopni różnicy.

Całość moich traumatycznych przejść związanych z zakupem MB opisałem na http://macanie.blox.pl - blogu początkującego użyszkodnika. Polecam osobom o mocnych nerwach.

#16 gajos

gajos
  • 427 postów

Napisano 12 stycznia 2007 - 23:19

Ja z kolei roznie... Kupilem u nich AirExtreme2 czy tak jakos (do iPod mini) i jakis czas wczesniej owego iPoda (okazja, z wystawki, kumpel zna szefa salonu...), tak wiec kazdy z tym przypadkow byl w zasadzie "bezdyskusyjny" - wchodze, biore, place, wychodze. Jednak okolo kwietnia/marca minionego roku myslalem o kupnie laptopa u nich... Widze ze na modelu ktory najbardziej mnie interesowal ktos cos robil (jak pozniej sie okazalo jeden ze sprzedawcow - gosc w okularach). Najpierw obejrzalem jednak pozostaly sprzet zeby przygotowac sie na najlepsze ;-) Dochodze do laptopa, widze ze jakis PIT czy cos - cholera wie czy to dla checy czy nie, rowniez nic mnie to nie interesuje wiec chce zminimalizowac. A tu nagle zonk. Czarny ekran, stacja przyblokowana, nic zrobic nie mozna. Wiec czekam w malej kolejeczce i ostatecznie pytam o owego laptopa. Okularnik (zlosliwie - wiem, ale zaognil moj nastroj jak rzadko komu sie udaje) "klyka" cos pod biurkiem i dochodzimy do dzialajacego laptopa. Reszta niewazna. Przepraszam bardzo. Czy w sklepie jest gdzies informacja "NIE TYKAC BEZ NADZORU SPRZEDAWCY"? Poza tym czy nie maja gdzie prywatnych spraw zalatwiac? Od tego jest sprzet prezentacyjny? Klient to frajer? Gdyby nie to ze strasznie mi sie podoba sprzet apple'a i wyskoczylem z pracy ze cos "zalatwic" to wyszedlbym jak z kazdego sklepu w ktorym cos mi sie nie podoba. W koncu oni zyja z tego co Klienci u nich zostawia. "Pogratulowac"... Ja nigdy nic wiecej u nich nie kupie i nie polece tego salonu.

#17 _igi

_igi
  • 3 154 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 19 stycznia 2007 - 22:16

Ogólnie Świątynia Mokotów to jedna wielka pomyłka, więc czego by się można spodziewać :P

#18 AntoniKosiba

AntoniKosiba
  • 118 postów
  • SkądOlsztyn

Napisano 26 marca 2007 - 17:18

ISpot Galeria Mokotów - NIE WARTO!

4 III 2007 próbowałem kupić Maka Pro. Po trzykrotnym potwierdzeniu zamówienia, że sprzęt na mnie czeka odbyłem specjalnie w tym celu podróż z Olsztyna. Pan Piotr wcześniej, na moje życzenie zapewniał mnie także, że sprzęt co prawda jest rozpakowany ale na pewno nie jest egzemplarzem z prezentacji. Temat notebooka z wystawy, po prostu mnie nie interesował. Następnie umowa kupna między nami została spisana a sprzęt dopiero po tym fakcie otrzymałem z zapewnieniem, że jest nieużywany i (!), żebym "obejrzał go sobie w domku". Sprzęt obejrzałem w sklepie. Komputer był egzemplarzem wystawowym; był zakurzony (nawet go nie wytarli!), miał brud na stopkach, który zdrapałem, był porysowany i posiadał brudny LCD! Umowę podarłem natychmiast. Zadzwoniłem do kierownika ISpota, oraz do Pani Hercog prezes IMC Apple Polska. Napisałem pismo o całym zdarzeniu. Aktualnie czekam na odpowiedź, ciesząc się NOWYM MacBookiemPro zakupionym oczywiście w innym sklepie, w którym dostałem w cenie kompa modem TV cyfrowy, pokrowiec na komputer i 200 zł zniżki!. Nie warto rozmawiać tam szczególnie z Panem Piotrem - to jest człowiek cwaniaczkowaty, nie uczciwy, oszust! Jeszcze mi złość nie przeszła. Jak będzie dyskutował z tym co napisałem tutaj, to zaświadczam, że spotakmy się w sądzie. Jest tam jeden facet, nie wiem niestety jak się nazywa ale ma czarne włosy i jest w okularkach. To mądry gość, bo widać, że był szkolony przez firmę. To fachowiec. I znim warto. Tylko po co w Galerii ...

---- Dodano 26-03-2007 o godzinie 18:29 ----

4 III 2007 próbowałem kupić Maka Pro. Po trzykrotnym potwierdzeniu zamówienia, że sprzęt na mnie czeka odbyłem specjalnie w tym celu podróż z Olsztyna. Pan Piotr wcześniej, na moje życzenie zapewniał mnie także, że sprzęt co prawda jest rozpakowany ale na pewno nie jest egzemplarzem z prezentacji. Temat notebooka z wystawy, po prostu mnie nie interesował. Następnie umowa kupna między nami została spisana a sprzęt dopiero po tym fakcie otrzymałem z zapewnieniem, że jest nieużywany i (!), żebym "obejrzał go sobie w domku". Sprzęt obejrzałem w sklepie. Komputer był egzemplarzem wystawowym; był zakurzony (nawet go nie wytarli!), miał brud na stopkach, który zdrapałem, był porysowany i posiadał brudny LCD! Umowę podarłem natychmiast. Zadzwoniłem do kierownika ISpota, oraz do Pani Hercog prezes IMC Apple Polska. Napisałem pismo o całym zdarzeniu. Aktualnie czekam na odpowiedź, ciesząc się NOWYM MacBookiemPro zakupionym oczywiście w innym sklepie, w którym dostałem w cenie kompa modem TV cyfrowy, pokrowiec na komputer i 200 zł zniżki!. Nie warto rozmawiać tam szczególnie z Panem Piotrem - to jest człowiek cwaniaczkowaty, nie uczciwy, oszust! Jeszcze mi złość nie przeszła. Jak będzie dyskutował z tym co napisałem tutaj, to zaświadczam, że spotakmy się w sądzie. Jest tam jeden facet, nie wiem niestety jak się nazywa ale ma czarne włosy i jest w okularkach. To mądry gość, bo widać, że był szkolony przez firmę. To fachowiec. I znim warto. Tylko po co w Galerii ... A źle zrobił Pan Piotr, bo zamówiłem już drugiego MacBookaPro i nie wiem czy na dwóch się skończy - to znaczy, że dobry ze mnie klient detaliczny (?)



#19 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 26 marca 2007 - 18:00

Ze tez az do pani prezes musiales..? Twoj post, zapewne w wyniku zdenerwowania, nie jest do konca zrozumialy. Popraw posta.

#20 AntoniKosiba

AntoniKosiba
  • 118 postów
  • SkądOlsztyn

Napisano 25 listopada 2007 - 13:21

Poprawiam zatem posta wg zalecenia tonymontana. Syntetycznie rzecz ujmując: NIEUCZCIWY SPRZEDAWCA PIOTR MIGDA próbował sprzedać mi komputer używany, jako nowy! W iSpocie w Galerii Mokotów. Do tej pory otrzymałem w tej sprawie satysfakcjonującą mnie odpowiedź od Apple.

#21 karo911

karo911
  • 117 postów

Napisano 03 stycznia 2008 - 14:57

witam dokladnie taka sama sytuacja przytrafila sie mi osobiscie w ispocie w galerii mokotow. z tym ze zauwazylam to dopiero po tygodniu. obudowa byla cala porysowana.... po kilku rozmowach z pania J. Hercog wymieniono mi na nowy egzemplarz. szukam teraz sklepu gdzie moge kupic macbooka pro i ispotow unikam jak ognia.

#22 AntoniKosiba

AntoniKosiba
  • 118 postów
  • SkądOlsztyn

Napisano 05 stycznia 2008 - 14:31

Ja napisalem nawet informację o całym zajściu i imienną skargę na Pana Piotra Migdę z Galerii Mokotów do Cupertino! Uważam, że należy dużo mówić na forum o tym złym iSpocie w Warszawie w Galerii Mokotów, gdzie pożal się Boże szefem jest Piotr Migda - oszust, gdzie nie wolno zaglądać! ODRADZAM SERDECZNIE WSZYSTKIM GALERIĘ MOKOTÓW A SZCZEGÓLNIE TEGO PANA Piotra Migdę!

#23 montecarlo

montecarlo
  • 1 postów

Napisano 27 stycznia 2008 - 22:48

Oj chyba nie pan Piotr jest tam szefem wydaje mi sie ze pan Artur tam sprawuje szefostwo. Obsługa przyznaje nie jest zbyt mila ale moze byc. Wole bc lub stara POLNA

#24 Foxik

Foxik
  • 4 postów

Napisano 13 lutego 2008 - 21:04

Mogę powiedzieć , że Pan Piotr jest roztargniony i to dość mocno. Najpierw przeglądałem obudowy (pokrowce) na iPhona w końcu się zdecydowałem - zapytałem o cenę tak jakbym jej nie znał :) i się dowiaduje że jest on tańszy o 30zł O_o. Zdziwiłem się i od razu poprosiłem - nagle się okazało że Pan Piotr się pomylił. To stwierdziłem, że nie wezmę po chwili powiedział że sprzeda taniej o te 30zł i wziąłem. Może to przykład, że Pan Piotr się ładnie przynajmniej zachował - lecz uważam osobiście iż roztargnienie tego typu nie powinno mieć miejsca. Tych produktów nie ma aż tak dużo w tym sklepie żeby nie znać tych 20 różnych cen :)

#25 AntoniKosiba

AntoniKosiba
  • 118 postów
  • SkądOlsztyn

Napisano 22 lutego 2008 - 23:49

A ja nie polecam iSpota w Galerii Mokotów. Pan Piotr Migda próbował mnie oszukać, chcąc sprzedać mi używany (z wystawy) komputer. Szeroko opisałem całe zdarzenie. Dostałem przeprosiny z Apple. Dlatego szczerze odradzam tego Pana. Jest oszustem. Kłamał, że sprzęt jest nowy i żebym go sobie rozpakował "w domku". Rozpakowałem na moje szczęście w sklepie ... Oszust, kłamca, mało inteligentny cwaniaczek. Trafił na mądrzejszego od siebie :) Minął już rok od zdarzenia a mnie wciąż nerwy ponoszą za taką nieuczciwość. Ale w Apple, w Warszawie i w Cupertino pozwoliłem sobie o tym opowiedzieć.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych