Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie można się zalogować do iMessage & Face Time na Mac.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawelski82

pawelski82
  • 15 postów

Napisano 22 lutego 2017 - 00:12

Witam, nie mogę się zalogować do iMessage i Face Time na Mac, pomimo, że wpisuję poprawnie Apple ID i hasło. 

Pojawia się komunikat: Wystąpił błąd podczas aktywacji. Spróbuj ponownie.

 

Problem w tym, że obie aplikacje wcześniej mi działały, a od kilku dni tak wymyśla. Co to może być ? 



#2 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 22 lutego 2017 - 09:25

W pierwszej kolejności spróbuj w innej sieci.

 

Kolejna opcja to wylogowanie się z iCloud na komputerze w dwóch miejscach:

- Preferencje systemowe -> iCloud

- Preferencje systemowe -> Użytkownicy i grupy -> prawy klawisz myszy na liście użytkowników -> Zaawansowane -> wylogować się z Apple ID (być może będziesz musiał najpierw odblokować panel za pomocą kłódki w lewym dolnym rogu)

Na końcu oczywiście restart komputera i ponowna próba.

 

Sugeruje przed ponownym zalogowaniem się utworzyć nowe konto testowe na komputerze i na nim sprawdzić jak to działa.

 

Ostatecznie - coś nie tak poszło przy negocjowaniu tokenu dla iMessage i FaceTime i teraz serwery Apple nie akceptują przez jakiś czas UUID twojej maszyny. Taka blokada z reguły trwa do 180 dni (pół roku).


Użytkownik imrik edytował ten post 22 lutego 2017 - 09:26


#3 pawelski82

pawelski82
  • 15 postów

Napisano 23 lutego 2017 - 20:36

Działa, dzięki:)



#4 mateuszmalin

mateuszmalin
  • 1 postów

Napisano 28 października 2017 - 21:04

Witam odkopuje temat ponieważ mam identyczny problem jak kolega. Zastosowałem wszystkie instrukcje jak powyżej dodatkowo próbowałem tez kombinacji ze strefa czasowa lecz to tez nie pomogło. Ma ktos moze jeszcze jakis pomysl jak rozwiązać problem? Jesli mam ta blokade jest jakas mozliwosc zeby ja anulowac albo cos w tym stylu? (przepraszam za znaki mam niemiecka klawiature)



#5 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 06 stycznia 2018 - 14:32

Też mam podobny problem, ale sposób wyżej nie zadziałał. Ktoś ma jakiś inny pomysł?


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#6 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 07 stycznia 2018 - 14:48

Po pierwsze sprawdzić status systemów Apple https://www.apple.co...t/systemstatus/

Jak wszystko jest na zielono a ciągle nie działa to spróbować za 24h lub "po weekendzie"

Jak ciągle nie działa to znaczy że coś jest nie teges z udid maszyny (wina bardziej po stronie serwerów, nie chce się poprawnie zarejestrować na problematycznych usługach)
Rozwiązaniem jest poczekać 90 dni albo zrobić pełen format i ponowna instalacje systemu (po 90 dniach serwery usuwają powiązane z usługą udid / nowe udid będzie wygenerowane przy nowej instalacji systemu)

#7 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 07 stycznia 2018 - 15:14

Po pierwsze sprawdzić status systemów Apple https://www.apple.co...t/systemstatus/

Jak wszystko jest na zielono a ciągle nie działa to spróbować za 24h lub "po weekendzie"

Jak ciągle nie działa to znaczy że coś jest nie teges z udid maszyny (wina bardziej po stronie serwerów, nie chce się poprawnie zarejestrować na problematycznych usługach)
Rozwiązaniem jest poczekać 90 dni albo zrobić pełen format i ponowna instalacje systemu (po 90 dniach serwery usuwają powiązane z usługą udid / nowe udid będzie wygenerowane przy nowej instalacji systemu)

Wiem, że nie ten temat, ale zauważyłem że na telefonie pomimo aktywacji face time i imessage też nie mogę zalogować się na Apple ID, co w takim przypadku kiedy nie można się zalogować tu i tu?


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#8 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 09 stycznia 2018 - 00:58

Tym Apple ID można się zalogować do innych usług Apple? Na przykład do iCloud przez WWW?

 

Jeśli tak to w takim przypadku można skontaktować się ze wsparciem Apple poprzez infolinię (należy poprosić o przekazanie tematu do działu technicznego, najlepiej poprosić o przełączenie do technika, rozmowa będzie po angielsku z możliwością poczekania na tłumacza). 


Użytkownik imrik edytował ten post 09 stycznia 2018 - 00:59


#9 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 09 stycznia 2018 - 10:27

Tym Apple ID można się zalogować do innych usług Apple? Na przykład do iCloud przez WWW?

 

Jeśli tak to w takim przypadku można skontaktować się ze wsparciem Apple poprzez infolinię (należy poprosić o przekazanie tematu do działu technicznego, najlepiej poprosić o przełączenie do technika, rozmowa będzie po angielsku z możliwością poczekania na tłumacza). 

Tak, można


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#10 dwaeuro

dwaeuro
  • 89 postów
  • Płeć:
  • SkądNowa Huta

Napisano 12 stycznia 2018 - 01:27

Mam identyczny problem, w/w porady nie pomogły. Chyba jakaś większa awaria w Apple... 



#11 dwaeuro

dwaeuro
  • 89 postów
  • Płeć:
  • SkądNowa Huta

Napisano 12 stycznia 2018 - 10:38

Udało się rozwiązać problem przez połączenie się z Wsparciem Apple. 



#12 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 16 stycznia 2018 - 14:52

Udało się rozwiązać problem przez połączenie się z Wsparciem Apple. 

U mnie identycznie


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#13 choroba

choroba
  • 1 postów

Napisano 10 lutego 2018 - 21:39

Cześć! Mam ten sm problem od grudnia zeszłego roku, dokonałam aktualizacji iOS i beng. iMessage nie da się zalogować z ID. Przed świętami jeszcze zmiana hasła na MBA powodowała zalogowanie do iMessage na MBA ale stwarzało to problem na iPhone. Wolałam mieć zalogowane konto na iPhone, więc zostawiłam niezalogowane na MBA. i wciąż się nie da tego zmienić. ani zmiana hasła ani wylogowanie z każdego miejsca nic nic nic nie pomaga. Umówiłam dzisiaj rozmowę z pomocą Apple, liczę, że coś pomoże, jak tam patrzę na Wasze wiadomości tutaj. Czy konieczne jest w trakcie rozmowy posiadanie kompa przed sobą, by rozwiązać problem?

 



#14 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 12 lutego 2018 - 10:46

Cześć! Mam ten sm problem od grudnia zeszłego roku, dokonałam aktualizacji iOS i beng. iMessage nie da się zalogować z ID. Przed świętami jeszcze zmiana hasła na MBA powodowała zalogowanie do iMessage na MBA ale stwarzało to problem na iPhone. Wolałam mieć zalogowane konto na iPhone, więc zostawiłam niezalogowane na MBA. i wciąż się nie da tego zmienić. ani zmiana hasła ani wylogowanie z każdego miejsca nic nic nic nie pomaga. Umówiłam dzisiaj rozmowę z pomocą Apple, liczę, że coś pomoże, jak tam patrzę na Wasze wiadomości tutaj. Czy konieczne jest w trakcie rozmowy posiadanie kompa przed sobą, by rozwiązać problem?

Tak, bo trzeba będzie się zalogować na stronę https://appleid.apple.com/ 


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#15 MacowyLaik

MacowyLaik
  • 2 postów

Napisano 29 marca 2018 - 19:37

U mnie było to samo. Telefon do Apple i sprawa rozwiązana. Rozmowa po polsku, okazało się że serwer potraktował SMSy jako spam. Miła Pani odblokowała i wszystko teraz śmiga.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych