Cześć,
mam problem z moim MacBookiem (A1286). Zamierzam go sprzedać więc postanowiłem go wyczyścić i zainstalować system od nowa. Postępując zgodnie z instrukcją ze strony https://support.apple.com/pl-pl/HT201314 wszedłem do funkcji odzyskiwania systemu macOS i wyczyściłem dysk z systemem. Niestety, w momencie kiedy wybieram opcję "Zainstaluj ponownie OS X" jestem poproszony o zalogowanie się do App Store. Wpisuję swoje Apple ID oraz hasło, niestety po chwili pojawiąsię komunikat "Ta rzecz jest chwilowo niedostępna. Spróbuj ponownie później." Próbowałem kilka razy, nadal bez skutku.
Próbowałem wg wpisu Pcguyvancouver z tego linku: https://discussions.apple.com/thread/6455578?tstart=0 zalogować się do iCloud przez Safari ale niestety po zalogowaniu nadal nie mogę przejść kroku z logowaniem do App Store.
Reinstalację robię po raz pierwszy i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób poradzić sobie z tym problemem. Nie mam dostępu do innego konta AppStore ani do innego MacBooka.