Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Aktualizacja aplikacji z innego konta


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 jurek.ij

jurek.ij
  • 20 postów
  • SkądPoland

Napisano 05 stycznia 2017 - 20:45

Cześć,
mam pytanie dotyczące aktualizacji aplikacji, tj. na Macu znajomej zalogowałem się swoim kontem Apple ID i zapominając o tym fakcie, zrobiliśmy jej aktualizację programów (skończyło się na tym, że zaktualizowane programy przypisały się do mojego konta), konsekwencją tego jest to, że teraz koleżanka ze swojego konta nie jest w stanie dokonać kolejnej aktualizacji, ponieważ wyskakuje komunikat "To uaktualnienie jest niedostępne dla tego Apple ID, ponieważ zostało kupione przez innego użytkownika. Możliwe też, że dana rzecz została zwrócona lub anulowana". I tu dochodzimy do pytania, które chcę zadać.

Co zrobić, żeby aplikacje zniknęły z mojego konta, a koleżanka ze swojego mogła normalnie zaktualizować sobie appki, które posiada?
Proszę o pomoc,
Pozdrawiam!



#2 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 05 stycznia 2017 - 21:01

Usunąć aplikacje z komputera, zalogować się na swoje (jej) apple id  w App Store i jeszcze raz je pobrać. No chyba, że specjalnie robiliście taki myk, żeby Twoje płatne apki zainstalować na jej kompie. Wtedy lipa, trzeba apki zakupić na jej apple id. Jedyne legalne wyjście.


Użytkownik koliberek1 edytował ten post 05 stycznia 2017 - 21:01

Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#3 jurek.ij

jurek.ij
  • 20 postów
  • SkądPoland

Napisano 05 stycznia 2017 - 22:26

Problem jest na jej komputerze, aplikacje zostały przypisane do mojego konta.

Obawiam sie, ze odinstalowanie nic nie da. Aplikacje zostały przypisane do mojego konta, przez co koleżanka ("pierwotna właścicielka aplikacji") nie może ich zaktualizować u siebie. Stad pytam czy jest możliwość usunięcia jakoś aplikacji z mojego AppleID, żeby jej komputer znów mógł sie normalnie zaktualizować ?

#4 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 05 stycznia 2017 - 22:30

Nie może zaktualizować, bo są ściągnięte przez inne Apple ID, jak pisał kolega wyżej, niech usunie aplikacje z komputera, a potem ściągnie już na swoim Apple ID. Ale Tobie chyba faktycznie chodzi tylko o aktualizację, a nie ma szans zaktualizować, pierw musi te aplikacje zainstalować ze swojego Apple ID, a więc tak jak pisałem wcześniej niech odinstaluje pierw aplikacje ściągnięte przez Twoje Apple ID. I jak już ściągnie ze swojego to wtedy będzie mogła aktualizować aplikacje, proste.


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#5 jurek.ij

jurek.ij
  • 20 postów
  • SkądPoland

Napisano 05 stycznia 2017 - 23:16

Metoda z odinstalowaniem i ponownym zainstalowaniem zadziała nawet jeśli te aplikacje na koncie koleżanki nie widnieją w zakładce "kupione"? Niestety chodzi o aplikacje systemowe takie jak GarageBand czy iMovie.

#6 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 06 stycznia 2017 - 08:46

Nie widnieją w kupione bo nie zostały kupione na jej Apple id. Znajdź je w sklepie przez wyszukiwarkę i kup. Wtedy się pojawia w zakładce kupione.
Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#7 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 06 stycznia 2017 - 10:55

Albo chmura rodzinna.



#8 jurek.ij

jurek.ij
  • 20 postów
  • SkądPoland

Napisano 06 stycznia 2017 - 12:26

Rozumiem, ze normalnie loguje sie na komputerze i koncie koleżanki, usuwam aplikacje z komputera i ściągam je ponownie z AppStore, mimo, ze nie widnieją w "kupionych"? I wszystko bedzie grać ?

Bede to ogarniał dziś wieczorem, ale dowiedziałem sie, ze identyczny problem z aktualizacja dotyczy rownież aplikacji, które NIE zostały zaktualizowane (i dopisane) na moim koncie. Jak to wyjaśnić ?

Rozumiem, ze normalnie loguje sie na komputerze i koncie koleżanki, usuwam aplikacje z komputera i ściągam je ponownie z AppStore, mimo, ze nie widnieją w "kupionych"? I wszystko bedzie grać ?

EDIT: Dla sprostowania, rozchodzi się o systemowe aplikacje OS X, które do "normalnego" ściągnięcia widnieją jako płatne.



#9 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 06 stycznia 2017 - 12:46

Co do płatnych aplikacji Apple typu iMovie czy GarageBand to jest chyba tak, że jeżeli nie zainstaluje się ich na samym początku przygody z komputerem czy iPhone'm za darmo, to później można je mieć tylko po zapłaceniu.


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#10 jurek.ij

jurek.ij
  • 20 postów
  • SkądPoland

Napisano 06 stycznia 2017 - 14:53

Co do płatnych aplikacji Apple typu iMovie czy GarageBand to jest chyba tak, że jeżeli nie zainstaluje się ich na samym początku przygody z komputerem czy iPhone'm za darmo, to później można je mieć tylko po zapłaceniu.


Aplikacje sa na komputerze (bo były od początku), pytanie czy jak je usunę, to będę mógł ponownie zainstalować ?

#11 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 06 stycznia 2017 - 14:59

Będziesz mógł je zainstalować ze swojego Apple ID, a czy z innego to nie wiem, ale za darmo to już chyba nie. Na jakie Apple ID był zalogowany ten komputer pierwszy raz?


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#12 jurek.ij

jurek.ij
  • 20 postów
  • SkądPoland

Napisano 06 stycznia 2017 - 15:03

Będziesz mógł je zainstalować ze swojego Apple ID, a czy z innego to nie wiem, ale za darmo to już chyba nie. Na jakie Apple ID był zalogowany ten komputer pierwszy raz?


Komputer został "postawiony" na AppleID koleżanki, ale pierwsza aktualizacja programów została zrobiona z mojego AppleID, i tak jak pisałem - jej aplikacje przypisano do mojego konta, a ona ze swojego nie może ich zaktualizowac.

#13 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 06 stycznia 2017 - 15:09

Nie wiem jak to jest dokładnie, ale jak np kupiłem iPhone i nie zgodziłem się na zainstalowanie tych aplikacji od razu, to później nie mogłem ich już mieć za darmo. 

 

Trzeba było tak od razu napisać. Jeżeli ma te aplikacje w KUPIONE, to będzie mogła je zainstalować ponownie za darmo, a jeżeli nie ma to będzie musiała zapłacić. Ale z tego co piszesz to nie ma tego w kupione, więc masz dwie możliwości:

- albo koleżanka odinstaluje te aplikacje i je kupi

- albo będzie je aktualizowała za pomocą Twojego Apple ID


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#14 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 06 stycznia 2017 - 16:31

Skoro jej było podane jako pierwsze Apple ID to dzwon na infolinie - tak to się powinno załatwić.
Fallout ...war, war never changes...

#15 MiL

MiL
  • 1 402 postów
  • Płeć:

Napisano 10 stycznia 2017 - 12:22

Przenieś aplikacje w inne miejsce i spróbuj ponownie pobrać.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych