Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Reklamacja iSpot


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 raziu14

raziu14
  • 6 postów

Napisano 28 grudnia 2016 - 15:02

Hej mam pytanie,

 

oddałem do iSpotu jakiś czas temu do naprawy (gwarancyjnej) iPhone. Było to już kawałek czasu temu a ja nadal widzę "Przyjęte w serwisie".  Z tego co dzwoniłem do iSpotu do końca tygodnia (zeszłego) coś się ruszy. Jak można się domyślić stan jest ciągle ten sam. Moje pytanie brzmi: Czy jest określone gdzieś ile czasu serwis ma na przyjęcie reklamacji? W regulaminie na stronie iSpot nic takiego nie widzę, a wydaję mi się że słyszałem gdzieś kiedyś, że serwis ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, czy to prawda? 

 

Pzodrawiam.



#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 01 stycznia 2017 - 21:45

Nie.
14 dni dotyczy rozpatrzenia reklamacji złożonej z tytułu rękojmi u sprzedawcy.
Terminy rozpatrzenia reklamacji z tytułu gwarancji - nie są regulowane ustawowo.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych