Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie można zalogować się na App Store i iTunes


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiki1996

Wiki1996
  • 1 postów

Napisano 26 grudnia 2016 - 22:28

Witam. Po raz pierwszy zakładałam konto Apple ID i po wpisaniu swoich danych oraz zaznaczeniu, że wybieram brak informacji rozliczeniowych nie mogę przejść dalej a przy tych informacjach wyskakuje mi czerwony napis: Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z działem wsparcia usługi iTunes pod adresem www.apple.com/pl/support/itunes/. Próba zalogowania się na itunes na komputerze z podłączonym do niego iPhonem 6s zakończyła się z tym samym skutkiem. Ktoś wie o co może chodzić lub spotkał się z tym samym problemem? Z góry dzięki za pomoc

#2 Marfackib

Marfackib
  • 1 postów

Napisano 27 grudnia 2016 - 11:21

Mam podobny problem. Nie mogę zalogować ipada, ciągle wyskakuje mi komunikat "wystąpił problem podczas łączenia się z serwerem" Jakieś sugestie ?

#3 Jakub Kowalczyk

Jakub Kowalczyk
  • 1 postów

Napisano 28 grudnia 2016 - 02:08

Ja również mam ten problem co Wiki1996. Potrafi ktoś pomóc?



#4 Tomasz Sot

Tomasz Sot
  • 8 postów

Napisano 17 sierpnia 2020 - 16:08

nieco odświerzę ten temat, mam podobny problem z zalogowaniem się do iTunes, pojawia się komunikat :

 

" Wystąpił chwilowy prolbem z ukończeniem Twojego żądania.

iTunes Store jest czasowo niedostępny . Spróbój ponownie puźniej .



#5 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 17 sierpnia 2020 - 16:54

Ja jednak pozwolę sobie zamknąć. Czteroletni wątek jest już jednak mocno nieświeży. Zalecam założyć nowy.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych