Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Różnica w warunkach rękojmii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yeram977

Yeram977
  • 2 postów

Napisano 31 października 2016 - 21:39

Witam!
Gdzie najłatwiej będę mógł wyegzekwowac ewentualną naprawę iphone'a po okresie 12msc?Media expert,cortland czy może sklep online apple?

#2 North

North
  • 1 335 postów

Napisano 31 października 2016 - 22:53

AOS.

#3 dwaeuro

dwaeuro
  • 88 postów
  • Płeć:
  • SkądNowa Huta

Napisano 01 listopada 2016 - 15:21

Zdecydowanie Apple Online, Cortland, iDream i iMad. Z iSpotem nie jest już tak różowo. 



#4 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 01 listopada 2016 - 21:02

.... Z iSpotem nie jest już tak różowo. 

Dlaczego ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 dwaeuro

dwaeuro
  • 88 postów
  • Płeć:
  • SkądNowa Huta

Napisano 02 listopada 2016 - 11:19

Generalnie serwisowanie w iSpocie jest problematyczne. Często trzeba wykłócić się co do zasadności naprawy/wymiany urządzenia. Może to tylko moje doświadczenia, choć ostatnio pojawił się nawet na ten temat artykuł na konkurencyjnym portalu i wręcz idealnie opisywał moją historię. Poza wszystkim, np. iMAD to jest Apple Premium Service, a nie zwykły serwis jak iSpot i przynajmniej ja to odczułem nie raz. 

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych