Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę zalogować się na konto po aktualizacji do Sierry


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bart_gdy

Bart_gdy
  • 6 postów

Napisano 26 października 2016 - 02:42

Cześć, mam następujący problem. Po aktualizacji do MacOS Sierra, której dokonałem kilka dni temu nie mogę zalogować się do systemu. Uruchamianie wyglada prawidłowo, wpisuje hasło które jest przyjęte przez system a następnie wyświetla mi się ekran z moim logiem na środku ikonkami: uśpij, uruchom ponownie, wyłącz. W prawym górnym rogu widzę stan bateri, wifi oraz godzinę. Spod ekranu przebija moja tapeta ale nie mogę niczego kliknąć, nic nie działa . Pozostaje hard reset. Dodam, ze kilka razy udało mi się poprawnie zalogować. Kiedy tylko usypiałem komputer wszystko było ok. Problem pojawiał się po wyłączeniu komputera.
Dziękuje za pomoc

#2 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 26 października 2016 - 09:08

Może jakieś dodatki/programy gryzą sie z 10.12. Zrób sobie etrecheck i zobacz co masz poinstalowane.
Fallout ...war, war never changes...

#3 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 26 października 2016 - 11:47

Edytowałem tytuł. Na przyszłość proszę unikać nic nie mówiących zwrotów „problem z…”

Zatytułuj wątek tak, aby jego nazwa mówiła coś o treści.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#4 Basior25

Basior25
  • 1 postów

Napisano 12 listopada 2016 - 16:15

witam. mam podobny problem jak kolega wyzej. wlaczam kompa i nie moge sie zalogowac na swoje konto. co to jest etrecheck i jak go zrobic?



#5 fromac

fromac
  • 2 postów

Napisano 13 listopada 2016 - 18:40

Dobry wieczór, u mnie to samo -po zainstalowaniu, ponownym uruchomieniu kompuera, wpisaniu danych logowania pojawia się loader i.. nic więcej (system się nie otwiera). Restart i uruchamianie w bezpiecznym trybie nic nie dają. Mój komputer do MacBook Air z 2014. Z góry dzięki za pomoc!



#6 Zetor

Zetor
  • 624 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 13 listopada 2016 - 22:36

Ja proponuję instalację na czysto. Lub spróbować użyć Onyxa do przeczyszczenia systemu, może są jakieś śmieci, które powodują problem.


Użytkownik Zetor edytował ten post 13 listopada 2016 - 22:38

MacBook Pro 13 2017, iPhone 7


#7 fromac

fromac
  • 2 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 06:36

Dziękuję za odp/ kłopot w tym, że w ogolę nie mogę wejsc do systemu: wczoraj Loader po wpisaniu danych logowania kręcił się przez 6 godzin...

#8 Zetor

Zetor
  • 624 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 14 listopada 2016 - 18:06

Spróbuj uruchomić komputer w trybie bezpiecznym, jeżeli to nic nie da  to ratuje cię odzyskiwanie systemu przez internet. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze i system wstanie  pobrać macOS Sierra z App Store, utworzyć nośnik instalacyjny i zainstalować z niego system na czysto.


Użytkownik Zetor edytował ten post 14 listopada 2016 - 18:11

MacBook Pro 13 2017, iPhone 7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych