Nie mogę zalogować się na konto po aktualizacji do Sierry
#1
Napisano 26 października 2016 - 02:42
Dziękuje za pomoc
#2
Napisano 26 października 2016 - 09:08
#3
Napisano 26 października 2016 - 11:47
Edytowałem tytuł. Na przyszłość proszę unikać nic nie mówiących zwrotów „problem z…”
Zatytułuj wątek tak, aby jego nazwa mówiła coś o treści.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#4
Napisano 12 listopada 2016 - 16:15
witam. mam podobny problem jak kolega wyzej. wlaczam kompa i nie moge sie zalogowac na swoje konto. co to jest etrecheck i jak go zrobic?
#5
Napisano 13 listopada 2016 - 18:40
Dobry wieczór, u mnie to samo -po zainstalowaniu, ponownym uruchomieniu kompuera, wpisaniu danych logowania pojawia się loader i.. nic więcej (system się nie otwiera). Restart i uruchamianie w bezpiecznym trybie nic nie dają. Mój komputer do MacBook Air z 2014. Z góry dzięki za pomoc!
#6
Napisano 13 listopada 2016 - 22:36
Ja proponuję instalację na czysto. Lub spróbować użyć Onyxa do przeczyszczenia systemu, może są jakieś śmieci, które powodują problem.
Użytkownik Zetor edytował ten post 13 listopada 2016 - 22:38
MacBook Pro 13 2017, iPhone 7
#7
Napisano 14 listopada 2016 - 06:36
#8
Napisano 14 listopada 2016 - 18:06
Spróbuj uruchomić komputer w trybie bezpiecznym, jeżeli to nic nie da to ratuje cię odzyskiwanie systemu przez internet. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze i system wstanie pobrać macOS Sierra z App Store, utworzyć nośnik instalacyjny i zainstalować z niego system na czysto.
Użytkownik Zetor edytował ten post 14 listopada 2016 - 18:11
MacBook Pro 13 2017, iPhone 7
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych