Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Muzyka na iphone problem!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ip1234567890

ip1234567890
  • 5 postów

Napisano 14 października 2016 - 18:44

A więc chciałam wgrać muzykę, wgrałam jedną piosenkę i czasem jest tak, że aktualizują się pliki muzyki i w tym momencie miały się zaktualizować, czekałam ok 2 godzin ale dalej było napisane, że mam czekać, nie odłączałam kabla USB i próbowałam wgrywać inne piosenki i się wgrały, ale później jak chciałam następną to pojawiło się znowu, że aktualizuje i jak się zakończyło to usunęła mi się cała muzyka :( została tylko ta jedna piosenka którą chciałam wgrać, cała muzyka którą miałam na iPhonie pokazuje się w itunes -> na moim urządzeniu -> muzyka. A na telefonie to co widać na zdjęciu ta jedna piosenka. Co mam zrobić żeby przywrócić tę muzykę całą? da się to jakoś zrobić bez odtwarzania kopii zapasowej skoro mi się jeszcze na itunes wyświetla? Proszę o pomoc to dla mnie bardzo ważne :( nie wiem czy taki post już był, ale proszę o pomoc bo boje się odłączyć ten kabel USB bo mi ta muzyka zniknie.


Załączone pliki

  • Załączony plik  1.png   42,54 KB   0 Ilość pobrań
  • Załączony plik  2.jpg   189,64 KB   0 Ilość pobrań
  • Załączony plik  r.png   68,13 KB   0 Ilość pobrań


#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 14 października 2016 - 21:43

Aktualizacja? Chyba chodziło ci o synchronizację. Nie wiem dlaczego w iTunes "na moim urządzeniu" jest tyle piosenek skoro na iPhone masz de facto jedną. Może nie sprawdzałaś tego w tym samym momencie? Niemniej nie ma to znaczenia. Na pierwszym screenie ewidentnie widać że masz odznaczoną muzykę. Dlatego też wszystko zostało wykasowane. Wystarczy zaznaczyć "synchronizuj muzykę" i wszystko wróci do normy. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 ip1234567890

ip1234567890
  • 5 postów

Napisano 14 października 2016 - 23:57

Aktualizacja? Chyba chodziło ci o synchronizację. Nie wiem dlaczego w iTunes "na moim urządzeniu" jest tyle piosenek skoro na iPhone masz de facto jedną. Może nie sprawdzałaś tego w tym samym momencie? Niemniej nie ma to znaczenia. Na pierwszym screenie ewidentnie widać że masz odznaczoną muzykę. Dlatego też wszystko zostało wykasowane. Wystarczy zaznaczyć "synchronizuj muzykę" i wszystko wróci do normy. 

Ale ja nie mam żadnych utworów w bibliotece (biblioteka -> utwory) Ta cała muzyka którą miałam jest w ( urządzenia -> muzyka ) Bo po kliknięciu' synchronizuj muzykę ' pojawia się Czy na pewno chcesz usunąć istniejącą muzykę (itp) z tego iPhone'a i synchronizować z tą biblioteką iTunes to o jaką bibliotekę chodzi?, ma to jakieś znaczenie? Bo wydaje mi się też, że nie miałam wcześniej zaznaczone " synchronizuj muzykę " w ustawieniach i wszystko było normalnie.



#4 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 15 października 2016 - 00:49

Skoro masz komunikat o innej bibliotece to znaczy że muzyka którą masz na telefonie została wgrana z innej niż ta którą obecnie tworzy ten jeden utwór. Albo której nie tworzy nic bo w rzeczywistości nie wiem jak jest. Tak czy inaczej synchronizacja z inną biblioteka zastępuje starą. Jeśli wtedy było np. 1000 utworów a teraz 0 to wszystkie zostaną wykasowane. Robiłaś jakieś przeinstalowanie iTunes, systemu czy czegokolwiek i nie przywróciłaś starej biblioteki?
Ogólnie sprawa wydaje się prosta ale jej przedstawienie jakieś pokrętne. Zwłaszcza chodzi mi o te wgrywane utwory które nagle zamieniły się w stwierdzenie że nie masz żadnych.

Użytkownik kristof461 edytował ten post 15 października 2016 - 00:52

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#5 ip1234567890

ip1234567890
  • 5 postów

Napisano 15 października 2016 - 01:00

Skoro masz komunikat o innej bibliotece to znaczy że muzyka którą masz na telefonie została wgrana z innej niż ta którą obecnie tworzy ten jeden utwór. Albo której nie tworzy nic bo w rzeczywistości nie wiem jak jest. Tak czy inaczej synchronizacja z inną biblioteka zastępuje starą. Jeśli wtedy było np. 1000 utworów a teraz 0 to wszystkie zostaną wykasowane. Robiłaś jakieś przeinstalowanie iTunes, systemu czy czegokolwiek i nie przywróciłaś starej biblioteki?
Ogólnie sprawa wydaje się prosta ale jej przedstawienie jakieś pokrętne. Zwłaszcza chodzi mi o te wgrywane utwory które nagle zamieniły się w stwierdzenie że nie masz żadnych.

Zawsze jak wgrywałam muzykę to bezpośrednio " zrzucałam " tę piosenkę do okna muzyki " na urządzenie " i zawsze się pojawiała na telefonie i nie było żadnych problemów, po prostu biblioteka nie była mi do niczego potrzebna. A teraz nie wiem co zrobić, bo muzyka niby jest na itunes ale jej nie ma na telefonie. A da się zgrać te piosenki do biblioteki iTunes? Nie wiem już co mam robić, nie chcę wgrywać tej całej muzyki od nowa 



#6 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 15 października 2016 - 01:25

OK już wiem. Chodzi o opcję "ręcznego zarządzania muzyką" która jest dostępna w zakładce "podsumowanie" dla iPhone. 


Użytkownik kristof461 edytował ten post 15 października 2016 - 01:44

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#7 ip1234567890

ip1234567890
  • 5 postów

Napisano 15 października 2016 - 01:50

Chciałbym pomóc ale nic nie rozumiem. Najpierw masz jeden utwór. Potem nie masz nic. Teraz nagle masz wszystko w iTunes. Sprecyzuj albo opisz dokładnie. 

Nie wiem może to ci pomoże https://support.apple.com/pl-pl/HT201593

Jeszcze jedno pytanie. Z pierwszego screenu co prawda nie wynika ale może później zaczęłaś korzystać z Apple Music i muzyki przechowywanej na iCloud?

Miałam 1300 piosenek, chciałam wgrać piosenkę potem synchronizacja się zawiesiła i te 1300 co miałam zniknęło z telefonu ale na itunes pokazywało, że te 1300 piosenek nadal jest, na telefonie została tylko ta jedna którą wgrałam. Na dodatek ta jedna piosenka którą widać na załączonym obrazku jest szara i po kliknięciu pisze, ze [ rzecz niedostępna tej rzeczy nie można odtwarzac ] klikałam już synchronizuj i te wszystkie piosenki pojawiły się na iPhonie i też były szare i po kliknięciu też pisało, że "rzecz niedost..." i po chwili znowu zniknęły i miejsce na dysku się zwolniło. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale mam w ustawieniach -> podsumowanie ->opcje->ręczne zarządzanie muzyką i wideo (tylko ta opcja jest zaznaczona). A tam gdzie jest ten pasek ile np zajmują zdjęcia itp, to mam 7,25 GB wolnego miejsca. Muzykę zrzucałam zawsze bezpośrednio do okna muzyki z iphone, żadnych utworów w bibliotece itunes nie miałam, nic nie synchronizowałam z żadną biblioteką. A co do Apple Music to nie korzystałam, wyłączyłam od razu tę opcję w ustawieniach po aktualizacji oprogramowania, a na iCloud przechowuję tylko zdjęcia.



#8 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 15 października 2016 - 02:16

Skoro wgrywałaś tą piosenkę tak jak zawsze a i zawsze synchronizacja przebiegała jak należy to najwidoczniej wszystko spowodowane jest jej błędem a dokładnie jej zawieszeniem się. Tutaj ukazuje się przewaga biblioteki nad wgrywaniem ręcznym. Niemniej rozumiem że masz te 1300 gdzieś jeszcze na dysku? Być może jedynym słusznym wyjściem będzie wgranie ich na nowo. Niemniej ja już więcej chyba nie pomogę. Sam dawno temu używałem ręcznego zarządzania a w dodatku teraz to już nawet z synchronizacji nie korzystam. Dlatego skoro i tak już nic nie pozostało popróbuj jeszcze wyłączyć iTunes iPhone. Nie wiem może to pomoże. Być może ktoś inny rzuci jakiś pomysł co z tym zrobić. Na szybko tylko na zagranicznym forum znalazłem podobny problem i tam niestety skończyło się na wgrywaniu na nowo. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#9 ip1234567890

ip1234567890
  • 5 postów

Napisano 15 października 2016 - 11:35

Skoro wgrywałaś tą piosenkę tak jak zawsze a i zawsze synchronizacja przebiegała jak należy to najwidoczniej wszystko spowodowane jest jej błędem a dokładnie jej zawieszeniem się. Tutaj ukazuje się przewaga biblioteki nad wgrywaniem ręcznym. Niemniej rozumiem że masz te 1300 gdzieś jeszcze na dysku? Być może jedynym słusznym wyjściem będzie wgranie ich na nowo. Niemniej ja już więcej chyba nie pomogę. Sam dawno temu używałem ręcznego zarządzania a w dodatku teraz to już nawet z synchronizacji nie korzystam. Dlatego skoro i tak już nic nie pozostało popróbuj jeszcze wyłączyć iTunes iPhone. Nie wiem może to pomoże. Być może ktoś inny rzuci jakiś pomysł co z tym zrobić. Na szybko tylko na zagranicznym forum znalazłem podobny problem i tam niestety skończyło się na wgrywaniu na nowo. 

No nic jeszcze coś popróbuje, ale dziękuję za zaangażowanie 



#10 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 15 października 2016 - 13:27

Masz muzykę w itunsie a czy jest na dysku, czy muzykę możesz odtwarzać w itunsie. Bywa że muze pokazuje ale nie odtworzy bo nie ma ścieżki dostępu.



#11 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 16 października 2016 - 23:30

Z tego że muzyka jest w itunes mam wrażenie że chodzi o to że podłączając iPhone do komputera i wchodząc w zakładkę "moje urządzenie" widać utwory tak jakby były na dysku iPhone'a. Wcześniej już rozmawialiśmy na temat biblioteki itp. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#12 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 17 października 2016 - 06:25

Oglądając zrzuty ekranu wychodzi na to że w itunsie jest ale w i iPhonie nie pokazuje się,stąd moje pytanie. Miałem podobny problem muzyka była w itunsie i za licho nie mogłem jej dodać do ipka, okazało się że tej akurat muzyki nie było na dysku, pewnie skasowałem z dysku, zapomniałem o tym i się męczyłem niepotrzebnie.

#13 Ramcel76

Ramcel76
  • 249 postów

Napisano 18 października 2016 - 08:42

Po kiego grzyba się tak męczyć!! ;)

1. Pobierasz kupujesz aplikację https://itunes.apple...33044?l=pl&mt=8, wrzucasz do niego muzykę (jest już opcja "select all" - ctrl+a) po WiFi bez kabla i słuchasz muzy z tej aplikacji. Polecam!

2. Można to też zrobić za pomocą CopyTrans Control Center na PC, wgrywasz za pomocą kabelka i słuchasz z aplikacji Muzyka.

Pozdrawiam :)


Mój Sprzęt: Huawei Mate 10 Pro - Apple Watch - iPhone 6s - iPhone 7 - iPad 4 mini - MacBookPro 15”

#14 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 19 października 2016 - 00:28

Oglądając zrzuty ekranu wychodzi na to że w itunsie jest ale w i iPhonie nie pokazuje się,stąd moje pytanie. Miałem podobny problem muzyka była w itunsie i za licho nie mogłem jej dodać do ipka, okazało się że tej akurat muzyki nie było na dysku, pewnie skasowałem z dysku, zapomniałem o tym i się męczyłem niepotrzebnie.

Po czym wnioskujesz że jest muzyka w iTunes? Ja ze zrzutów plus wymiany kilku postów wcześniej stwierdzam że muzyka nie jest umieszczona w bibliotece  iTunes. To co widać na drugim screenie to zakładka "moje urządzenie" a więc pokazuje się ta muzyka która jest na dysku iPhone'a. Fakt faktem że widzimy to poprzez program iTunes ale biblioteka jest pusta. Teraz tylko pytanie czemu iTunes twierdzi że muzyka na iPhone jest podczas gdy w rzeczywistości jej nie ma. Jak dla mnie najprościej używać biblioteki. Bezpieczne i proste. OK nie każdemu odpowiada jej interfejs itp. ale niejako trzeba mieć to na uwadze korzystając z produktów Apple. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#15 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 19 października 2016 - 05:52

Kristof461 masz racje mój błąd za szybko popatrzyłem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych