Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

#MacBook. Cienie na ekranie. Naprawa możliwa?


Najlepsza odpowiedź MiL , 11 października 2016 - 09:13

Oczywiście że tak, idź do serwisu.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Roman Sniadecki

Roman Sniadecki
  • 4 postów

Napisano 10 października 2016 - 16:34

Witam!

 

Ostatnio (od 2 miesięcy) zaczęły się pojawiać na ekranie jaśniejsze i ciemniejsze miejsca. Są widocznie bardzo wyraźnie na białym tle; na dole ekranu.

 

Sprzęt był bardzo dovtrze traktowany, nie ma żadnych uszkodzeń, ani śladów żadnych.

 

MBA to Late 2015, na gwarancji. Czy cienie na ekranie mogą być przyczyną naprawy grawancyjnej? Wymiany ekranu, czy tem czegokolwiek?

 

Z Wyrazami Szacunku,



#2 MiL

MiL
  • 1 250 postów
  • Płeć:

Napisano 11 października 2016 - 09:13   Najlepsza odpowiedź

Oczywiście że tak, idź do serwisu.



#3 strus200

strus200
  • 9 postów

Napisano 11 października 2016 - 13:55

Nie przyczyną tylko powodem chyba :P zgłoś się do serwisu ale tylko autoryzowanego skoro chcesz w ramach gwarancji. Ja wysyłam do espo w Warszawie, bo tam jest bardzo dobrze skompletowana kadra, ludzie wiedzą co robią.



#4 Roman Sniadecki

Roman Sniadecki
  • 4 postów

Napisano 13 października 2016 - 10:33

Po półgodzinnej rozmowie zarejestrowałem urządzenie. Wszytko OK :-)

 

Aź do czasu... Kiedy przynosze do sklepu, to mi palant jeden zaczał gadać że to norma! W sensie w supporcie widział zdjęcia i wszystko było OK, ten palant w sklepie też widział, ale zaczał sie kłócić że to tak jest...

 

Ale przyjąć musial... To czekam



#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 14 października 2016 - 08:14

W końcu zaniosłeś do sklepu czy do serwisu ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 Roman Sniadecki

Roman Sniadecki
  • 4 postów

Napisano 14 października 2016 - 10:01

W końcu zaniosłeś do sklepu czy do serwisu ?

Sklepu. A co? Skoro i tak free to co za roznica? 



#7 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 14 października 2016 - 22:36

Sklepu. A co? Skoro i tak free to co za roznica? 

Różnica może być zasadnicza.

Jak sam zauwazyłeś - począwszy od poziomu technicznego obsługi:

Kiedy przynosze do sklepu, to mi palant jeden zaczał gadać że to norma! ..., ten palant w sklepie też widział, ale zaczał sie kłócić że to tak jest...

aż po czas pozostawania bez komputera.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych