Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zmieniona nazwa dysku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 lutek14

lutek14
  • 256 postów

Napisano 21 września 2016 - 13:19

Witam

Wlasnie skonczylem aktualizacje MacBook Pro mid 2012 do MacOS Sierra i mam problem, polegający na tym, że dysk główny z domyślnej nazwy Macintosh HD został teraz nazwany ciągiem znaków...

"][]'PO;[[OIPPIUOKUJJIYYUHTYRYYRYYYYRTTERRWESWEEQQWWQWQ" dokładnie takich...

 

O co chodzi?...



#2 lutek14

lutek14
  • 256 postów

Napisano 22 września 2016 - 13:53

Na forum nie jest dobrze widziane, nie tylko na tym forum zresztą, niezgodne z netykietą sztuczne podbijanie tematu nic nie wnoszącymi postami.
Są one traktowane jak SPAM. Posty podbijające usunąłem, tym razem nie będzie ostrzeżenia. Byłbym na przyszłość zobowiązany wobec przestrzegających zasady.

//cronopioverde

Użytkownik cronopioverde edytował ten post 22 września 2016 - 16:20
Podbijanie.


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 września 2016 - 14:40

Co to za dysk? Oryginalny z fabryki czy jakiś wymieniany? Może dysk jest na wykończeniu i takie błędy łapie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 lutek14

lutek14
  • 256 postów

Napisano 22 września 2016 - 19:44

Nie, dysk jest oryginalny MacBooka Pro. Po prostu po aktualizacji zmienił nazwę z Macintosh HD na te literki. Nie wiem, czy po prostu ją zmienić na poprzendią czy lepiej nie ruszać.



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 września 2016 - 21:43

Zmień sobie nazwę na taką jak chcesz. I sprawdź SMART tego dysku, bo może on już się nadaje do wymiany.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 lutek14

lutek14
  • 256 postów

Napisano 23 września 2016 - 16:19

Okej. Nazwę zmieniłem. Smart jest zweryfikowany.



#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 23 września 2016 - 19:53

W Narzędziu Dyskowym nawet padnięty dysk ma SMART zweryfikowany. Użyj jakiegoś programu, który dokładnie sprawdza wszystkie parametry SMART. Polecam DriveDx jest darmowa wersja na kilka dni.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych