Cześć,
mam nietypowe pytanie, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Myślę o przygotowaniu aplikacji iOS, dedykowanej do zamkniętej grupy odbiorców. Czy coś takiego jest możliwe? Chodzi o to, żeby dostęp do zawartości aplikacji był możliwy jedynie dla pracowników konkretnej firmy. Może to się odbywać na zasadzie konieczności wpisania kodu dostępowego. Czyli coś jak aplikacje mobilne banków, które są w zasadzie bezużyteczne bez posiadania konta w danym banku.
Druga kwestia, to czy macie doświadczenie, jak Apple podchodzi do następującej sprawy:
mamy aplikację darmowo pobieraną, z zakupami in-app. Chodzi o to, że ten kontent może być kupowany na aplikację androidową oraz w aplikacji webowej. Jeśli zakup zostanie dokonany w innym systemie, zostanie odblokowany (synchronizacja na bazie obsługującej różne systemy) również w aplikacji iOS, co oczywiście pozbawi przychodów Appla. Oczywiście nie chodzi tu o drobne kwoty, które Apple nie otrzyma, tylko o kwestię ich polityki, która jest ponoć bardzo restrykcyjna.
Zakładam, że w mojej aplikacji będzie możliwość dokonania zakupu in-app, ale chciałbym mieć możliwość odblokowywania zawartości wybranym użytkownikom (kupujących zawartość w aplikacji androidowej lub webowej).
Mam nadzieję, że opisałem kwestię w sposób zrozumiały.
Pozdrawiam.