Witam,
jak w temacie - Finder od kilku dni mi się zawiesza. Pierwszy raz zawiesił się po podłączeniu dysku zewnętrznego. Teraz zawiesza się praktycznie za każdym razem, gdy go włączam. Albo nie wyświetla w ogóle zawartości, albo wyświetla, ale nic się nie da zrobić - program nie reaguje. Pomaga ponowne uruchomienie spod wymuszenia zakończenia programu, jednak po jednej, dwóch czynnościach wykonanych w programie ponownie się zawiesza.
Co mogę zrobić w tej sytuacji? Nie chcę aktualizować Maca do El Capitan. Mam zainstalowanego Parallelsa na dysku Maca i Windowsa na dysku zewnętrznym. Programy działają bez zarzutu. Pierwsze zawieszenie Findera było przed instalacją Parallelsa.
Finder zawiesza się
#1
Napisano 27 sierpnia 2016 - 22:23
#2
Napisano 27 sierpnia 2016 - 23:21
Logi z zawieszenia, please, bo tak to nic przecież nie wiadomo.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#3
Napisano 28 sierpnia 2016 - 07:26
Jak mam pobrać logi?
Mój system to Maveric, 10.9. Widzę, że nie w tym dziale, co trzeba umieściłam post :/
#4
Napisano 29 sierpnia 2016 - 15:11
Spoko, znam kogoś, kto przeniesie.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych