Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wymiana baterii MacBook Pro Retina 13


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#26 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 08 czerwca 2018 - 08:03

MacBook Pro 13 2015 zakupiony 07/02/2017 także już po gwarancji bateria 58 cykli i kondycja baterii na poziomie 83%

 

Jeśli bateria ma 83% to jeszcze nie kwalifikuje się do wymiany w ramach gwarancji. Według producenta baterię traktuje się jako zużytą kiedy jej pojemność spadnie poniżej 80%. Musi to potwierdzić oprogramowanie diagnostyczne.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#27 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 czerwca 2018 - 09:33

Panowie i Panie przychodzę z pytaniem.
MacBook Pro 13 2015 zakupiony 07/02/2017 także już po gwarancji bateria 58 cykli i kondycja baterii na poziomie 83%
Niestety Mac chodził na zasilaczu sporo. Czy to jest normalne aby przez rok tak poleciała bateria?

Nie jest to normalne, w większości przypadków nie dzieje się to przy 58 cyklach ale jest to możliwe i nie powinieneś się martwić jeżeli bateria działa poprawnie.

Ale oczywiście jeżeli chciałbyś, można baterię wymienić, zapraszamy do kontaktu.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#28 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 08 czerwca 2018 - 14:08

Nie jest to normalne, w większości przypadków nie dzieje się to przy 58 cyklach ale jest to możliwe i nie powinieneś się martwić jeżeli bateria działa poprawnie.

Ale oczywiście jeżeli chciałbyś, można baterię wymienić, zapraszamy do kontaktu.

Dzięki wszystkim za odpowiedzi :) 


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#29 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 08 czerwca 2018 - 18:46

To prawda ze bateria kwalifikuje się do wymiany poniżej 80% pojemność. Tyle tylko ze te 20% ma spaść po 1000 cyklach a noe 58. Nie ma zatem na co czekasz. Zwłaszcza ze i tak jesteś po gwarancji. Krótko mówiąc bateria kwalifikuje się do wymiany. Natomiast czy ja podmienia to już tylko dobra ich dobra wola.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#30 cfcrobbie

cfcrobbie
  • 225 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 czerwca 2018 - 14:15

Ja mam podobny problem. Moj Macbook Pro 13 2016 bez TB kupiony rok i miesiąc temu od wczoraj ma pewnien problem. Na kablu działa normalnie natomiast jak jestem na baterii i bateria spadnie do 39 % (zawsze taka sama wartość) to Macbook sie wyłącza i próba jego ponownego uruchomienia kończy sie na pasku postepu. Dopóki nie podłącze zasilania to nie włączy się do ekranu z biurkiem. Resetowałem Pram i SMC i nic nie pomogło. 

Dziwi mnie to bo ma tylko 69 cykli i stawiam ze cos jest z baterią nie tak bo według programów bateria jest sporo zużyta. Skacze od 84 do nawet 69%, ale czas pracy na tej baterii jakoś diametralnie sie nie skrócił do tych 39 % kiedy mi się sam wyłącza. Sam już nie wiem co jest

 

 

PS: Wątpie aby było to przez system ale napiszę bo pare dni temu dopiero podnioslem do HS system i może ona coś tu broi. Wcześniej pracowałem na Sierze zwykłej i zuzycie baterii było na poziomie 90- 85 %. 

 

Zrzut_ekranu_2018_06_11_o_11_55_19.png

 

Zrzut_ekranu_2018_06_12_o_14_57_42.png


Użytkownik cfcrobbie edytował ten post 12 czerwca 2018 - 14:17

  MBP13'' 2020  M1/16GB/256GB Space Grey ,   IPHONE 12 Pro 128 GB Space Grey,    APPLE WATCH Series 5 44mm + LTE Space Grey


#31 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 12 czerwca 2018 - 14:31

W Twoim przypadku prawdopodobnie bateria jest uszkodzona i wymaga wymiany. Możliwe, że kwalifikuje się do bezpłatnej wymiany w ramach programu, sprawdź na tej stronie: https://www.apple.co...ry-replacement/


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#32 cfcrobbie

cfcrobbie
  • 225 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 czerwca 2018 - 14:41

W Twoim przypadku prawdopodobnie bateria jest uszkodzona i wymaga wymiany. Możliwe, że kwalifikuje się do bezpłatnej wymiany w ramach programu, sprawdź na tej stronie: https://www.apple.co...ry-replacement/

Niestety... nie łapie się... ale kurde w rocznym laptopie już wymiana baterii.Proponuje żeby apple dalej robiło cieńsze komputery "zabawki". Nigdy nie doprowadziłem do skrajności że lezał rozładowany ileś dni. Zawsze jak bateria schodziła ponizej 25 % to ładowalem... Masakra. Czyli musze wybulić teraz za wymianę bo AppleCare nie mam... a tak dbałem o ten laptop 

 

 

"Komputer o wprowadzonym numerze seryjnym nie spełnia kryteriów tego programu z jednego z następujących powodów: 
— Jego numer seryjny nie należy do zakresu, którego dotyczy problem. 
— Zgodnie z posiadanymi przez nas informacjami bateria w tym urządzeniu została już wymieniona. 
— Zgodnie z posiadanymi przez nas informacjami urządzenie nie spełnia już kryteriów bezpłatnej wymiany w ramach tego programu. W razie pytań skontaktuj się z firmą Apple."


  MBP13'' 2020  M1/16GB/256GB Space Grey ,   IPHONE 12 Pro 128 GB Space Grey,    APPLE WATCH Series 5 44mm + LTE Space Grey


#33 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 czerwca 2018 - 14:47

Może możesz na rękojmi reklamować? Gdzie kupiłeś sprzęt?

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#34 notedeagle

notedeagle
  • 599 postów

Napisano 12 czerwca 2018 - 14:48

Wychodzi na to, że takie trzymanie na kablu jednak nie jest dla baterii tak dobre jak niektórzy twierdzą. 


MacBook Air 2017, iPhone X, Airpods Pro


#35 cfcrobbie

cfcrobbie
  • 225 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 czerwca 2018 - 14:56

Jaki byłby koszt wymiany tej baterii? i ile czasu by zajął serwis, pytam bo sprzętem zarabiam na życie 

 

Może możesz na rękojmi reklamować? Gdzie kupiłeś sprzęt?

 

Cortland w Warszawie

 

 

Wychodzi na to, że takie trzymanie na kablu jednak nie jest dla baterii tak dobre jak niektórzy twierdzą. 

 

Chyba tak, moj wczesniejszy Air (ma teraz 3 lata) tez szybko spadł z pojemnością jak używałem go tylko na kablu ale teraz ma go moja żona i głównie na baterii siedzi i ma tam 290 cykli i bateria na poziomie 88% 


Użytkownik cfcrobbie edytował ten post 12 czerwca 2018 - 14:59

  MBP13'' 2020  M1/16GB/256GB Space Grey ,   IPHONE 12 Pro 128 GB Space Grey,    APPLE WATCH Series 5 44mm + LTE Space Grey


#36 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 12 czerwca 2018 - 14:59

Jeśli kupiłeś w Cortlandzie to spokojnie zrobią Ci to za darmo w drugim roku. Możesz też przysłać go do nas z dowodem zakupu i wymienimy za darmo jeśli diagnostyka potwierdzi, że stan baterii jest poniżej 80% pojemności fabrycznej. U nas taka wymiana trwa 2-3 dni.


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 12 czerwca 2018 - 15:01

  • cfcrobbie lubi to

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#37 cfcrobbie

cfcrobbie
  • 225 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 czerwca 2018 - 15:13

Jeśli kupiłeś w Cortlandzie to spokojnie zrobią Ci to za darmo w drugim roku. Możesz też przysłać go do nas z dowodem zakupu i wymienimy za darmo jeśli diagnostyka potwierdzi, że stan baterii jest poniżej 80% pojemności fabrycznej. U nas taka wymiana trwa 2-3 dni.

 

Dziękuje za informację. Jeszcze zadzwonię sobie na infolinie apple i zobaczymy co oni powiedzą. Może coś wynegocjuje że będę mógł za darmo wymienić w innym autoryzowanym serwisie bo tak by było dla mnie wygodniej a w Łodzi gdzie mieszkam mamy "IDream", który ma serwis na miejscu tyle że tam właśnie nie kupowałem Macbooka tylko w Warszawie bo potrzebowałem na juz taką konfigurację jaką mam a wszędzie musiałem czekać około miesiąca

 

A i jeszcze jedno pytanie czy przy wymianie baterii od nowa będzie postawiony macOS w serwisie? 


Użytkownik cfcrobbie edytował ten post 12 czerwca 2018 - 15:16

  MBP13'' 2020  M1/16GB/256GB Space Grey ,   IPHONE 12 Pro 128 GB Space Grey,    APPLE WATCH Series 5 44mm + LTE Space Grey


#38 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 12 czerwca 2018 - 15:33

Wymianę możesz zrobić w każdym serwisie autoryzowanym, a gdyby robili problemy to spokojnie możesz wysłać do nas. Systemu nie trzeba instalować od nowa, serwis w ogóle nic z systemem nie robi, nie musisz podawać hasła itp. bo my mamy swoje programy diagnostyczne. Wymienia się tylko topcase z baterią, czyli klawiaturę też będziesz miał nową i ewentualnie matrycę jeśli ma odbite klawisze albo uszkodzenia warstwy antyrefleksyjnej.


  • cfcrobbie lubi to

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#39 cfcrobbie

cfcrobbie
  • 225 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 czerwca 2018 - 15:41

Dziękuje raz jeszcze za odpowiedz. Chociaż tyle dobrego że jest szansa wymiany darmowej. Akurat o dziwo z topcase nie miałem problemu. Fakt że przy nagrzaniu zdarzy się że jakiś klawisz wydają inne odgłosy ale nigdy mi się nic nie zacięło. Może dlatego że nie jem nad klawiaturą i codziennie ją czyszczę. Odbić raczej nie ma na matrycy bo jak zamykam Macbooka to wkładam miedzy matryce a klawiszę taką mate, która jest włożona z Macbookiem po wyjęciu z pudełka. Co do warstwy antyrefleksyjnej wydaje mi się że raczej ok, ale to fachowe oko serwisanta oceni.  Także widac jak dbałem o ten komputer a tu taki klops z baterią po roku...


Użytkownik cfcrobbie edytował ten post 12 czerwca 2018 - 15:42

  MBP13'' 2020  M1/16GB/256GB Space Grey ,   IPHONE 12 Pro 128 GB Space Grey,    APPLE WATCH Series 5 44mm + LTE Space Grey


#40 Emej

Emej
  • 1 161 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 czerwca 2018 - 17:19

Tak jaki pisze Serwis.me, skoro kupiłeś w autoryzowanego sprzedawcy masz jak jakby 2 lata gwarancji;)
  • cfcrobbie lubi to

MBP Retina 15 2014 | iP X Space Gray | Apple Watch S4 | Airpods Pro


#41 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 17 czerwca 2018 - 09:21

Niestety... nie łapie się... ale kurde w rocznym laptopie już wymiana baterii.Proponuje żeby apple dalej robiło cieńsze komputery "zabawki". Nigdy nie doprowadziłem do skrajności że lezał rozładowany ileś dni. Zawsze jak bateria schodziła ponizej 25 % to ładowalem... Masakra. Czyli musze wybulić teraz za wymianę bo AppleCare nie mam... a tak dbałem o ten laptop 

 

 

"Komputer o wprowadzonym numerze seryjnym nie spełnia kryteriów tego programu z jednego z następujących powodów: 
— Jego numer seryjny nie należy do zakresu, którego dotyczy problem. 
— Zgodnie z posiadanymi przez nas informacjami bateria w tym urządzeniu została już wymieniona. 
— Zgodnie z posiadanymi przez nas informacjami urządzenie nie spełnia już kryteriów bezpłatnej wymiany w ramach tego programu. W razie pytań skontaktuj się z firmą Apple."

Objawy typowe dla komputera, który powinien łapać się na program. Sprawdź dokładnie czy wpisując numer seryjny na stronie Apple nie pomyliłeś jakiegoś znaku (0 z O , S z 5 albo B z 8, etc.).


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#42 michobo

michobo
  • 1 160 postów

Napisano 09 grudnia 2018 - 05:57

Pisałem już wielokrotnie że dla baterii Li-Ion/Li-Poly nie ma dobrej recepty na długowieczność

Zarówno totalne rozładowanie baterii jak i używanie komputera na kablu (utrzymywanie baterii w stanie permanentnego naładowania - nie mówię o przeładowaniu bo w takim wypadku bateria pada od razu) powoduje szybkie zużycie

Z kolei używanie baterii powoduje "nabijanie cykli" ale to chyba najbardziej optymalny przepis na dłuższe używanie baterii. Bateria starzeje się wolniej.

Nawet w idealnych warunkach użytkowania (temperatura, napięcie) - baterie te podlegają naturalnej degradacji polegającej na utracie pojemności ok 3% rocznie

 

Ja z doświadczenia wiem że jazda na kablu potrafi zamordować baterię w rok dlatego swego czasu w nowym laptopie pierwszą rzeczą jaką zrobiłem oprócz dodania ramu i wymiany dysku na ssd, było wywalenie baterii (korzystam z lapka w 100% stacjonarnie) W tym wypadku to był windowsowy Asus.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych