Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak skasowac haslo na konto ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 newble

newble
  • 2 postów

Napisano 26 czerwca 2016 - 16:13

Czesc, jestem bardzo zielony w tych sprawach i prosilbym Was o pomoc.
Siedzialem nad tym sporo czasu i nie umiem temu zapobiec. Problem jest taki,ze kiedy
otwieram klape moje maca ( po stanie wygaszenia) wlacza sie haslo do konta ktore mam podac.
Zrobilem juz mnostwo roznych "wyzerowan hasel" zmienialem itd itp. Ogolnie doprowadzilem do tego, ze
wystaczy jak po prostu wcisne enter i loguje sie na swoje konto. Zalezy mi bardzo, zebym wchodzil "automatycznie"
po otwarciu klapy na swoje konto bez zadnych hasel itp. Dalem "automatycznie" w cytat, bo z tym rowniez juz probowalem
zrobic, otoz ponoc gdy w preferencjach-konta-profil zmienie logowanie sie na "automatycznie" to powinno byc tak jak chce, ale jednak nie jest po mojemu :P Ogolnie od zawsze mialem tak, ze po otwarciu klapy przechodzilem odrazu na konto, nie wiem co musialem wcisnac, ze teraz mam z tym taki problem.
Czekam na odpowiedzi i wszelkie porady.

Moj system - OS X wersja 10.9.5

Pozdrawiam :)



#2 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1 818 postów
  • SkądToruń

Napisano 26 czerwca 2016 - 16:19

Preferencje systemowe -> Ochrona i prywatność -> Ogólne -> odznacz "Wymagaj hasła ... po uśpieniu lub wyłączeniu wygaszacza ekranu"


MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2


#3 newble

newble
  • 2 postów

Napisano 26 czerwca 2016 - 17:40

Niestety tez to probowalem i mam odznaczoną tę opcje, ale wciaz wyskakuje haslo. :(


Niestety tez to probowalem i mam odznaczoną tę opcje, ale wciaz wyskakuje haslo. :(

Zresetowalem maca i dziala jak chcialem :)

Takie poboczne pytanie jeszcze. Jak skasowac "pek kluczy" ?



#4 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 26 czerwca 2016 - 17:47