Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie

Time Machine przestał działać - możliwość naprawy?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 179 postów
  • Skądtowni?

Napisano 03 czerwca 2016 - 10:28

Witam

Wczoraj przestał działać Time Machine model: A1355, nie świeci się kontrolka, sieć nie działa, jest jakakolwiek możliwość naprawy? Jeżeli tak, gdzie mogę wysłać?

Pozdrawiam


Komputer:  iMac 27" / i7 3,5 GHz / 32 GB Ram / GF GTX 780M 4 GB / SSD 1TB / MacOS Catalina 10.15.4 Beta 1

Telefon:  iPhone X / 64 GB Space Gray / iOS 13.4 Beta 1 /  Air Pods Pro


#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 05 czerwca 2016 - 15:29

Przypuszczam, że każdy serwis zajmujący się jabłkami naprawi Ci Time Capsule (Time Machine to program ;)). To dość proste uszkodzenia.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 179 postów
  • Skądtowni?

Napisano 06 czerwca 2016 - 10:38

Temat do zamknięcia, znajomy wymienił zasilacz i działa :)

Komputer:  iMac 27" / i7 3,5 GHz / 32 GB Ram / GF GTX 780M 4 GB / SSD 1TB / MacOS Catalina 10.15.4 Beta 1

Telefon:  iPhone X / 64 GB Space Gray / iOS 13.4 Beta 1 /  Air Pods Pro





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych