Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Przygotowanie materiałów do aplikacji iOS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 chudybenek

chudybenek
  • 44 postów

Napisano 07 kwietnia 2016 - 09:39

Cześć! Zacznę od tego, że nie jestem programistą. Jestem grafikiem :) 

Dostałem za zadanie wizualne przygotowanie appki konferencyjnej. Zanim jednak ruszę w poszukiwania programisty, który mi ową appkę sporządzi, nie chciałbym wykonać materiału źle, aby cała praca nie poszła na marne.Stąd też pytanie...

 

Jak przygotować aplikację dla programisty?

 

Wyobrażam to sobie tak: Tworzę każdą "stronę" aplikacji w Photoshopie na arkuszu o wymiarach ekranu iPhone'a 6 plus (tak żeby potem można było pomniejszać do konkretnych modeli), a następnie każdą stronę pakuje do folderu, gdzie każdy jeden element zapisuje w .png. Następnie tworzę mapę aplikacji i opisuje każde działanie każdego przycisku.

 

Czy takim sposobem dogadam się z potencjalnym programistą? 

To będzie mój pierwszy taki projekt, nie chce go spaprać :)

dzięki za odpowiedzi. Mam nadzieję, że temat się jako tako nadaje do tego działu!



#2 Berike

Berike
  • 256 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 08 kwietnia 2016 - 10:03

jest to dobre rozwiązanie, ale ważna jest sama komunikacja na poziomie projektowania takiej aplikacji z developerem.



#3 iMB

iMB
  • 27 postów
  • Płeć:

Napisano 09 kwietnia 2016 - 06:51

Zgadzam się z @Berike. Czy masz wiedzę co można a czego nie. Jakie dostępne są kontrolki interfejsu.
Projekt graficzny jest ok. Ostatecznie programista będzie wiedział czy można to tak złożyć w aplikacje.
Warto już na etapie projektowania graficznego konsultować to z deweloperem.

Poza tym Apple daje zestaw reguł którymi trzeba się kierować przy tworzeniu interfejsu. Gdy będzie on niezgodny z wytycznymi aplikacja może nie przejść review.

Moje aplikacje iOS: Kalendarz PL | Modlitewnik+


#4 wojtkow