Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kupno MacBooka Pro przez niemiecki Apple Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nannaly

Nannaly
  • 7 postów

Napisano 24 marca 2016 - 14:11

Cześć  :) Chciałabym sobie kupić MacBooka Pro 13'' przez niemiecki Apple Store. Mieszkam i będę go użytkować w Polsce, ale mam możliwość zamówienia na niemiecki adres. Mam w związku z tym kilka pytań:

 

1. Jako, że jestem studentką (studiuję w Polsce), chciałabym skorzystać ze zniżki edukacyjnej, czy to jest możliwe dla polskich studentów czy tylko niemieckich?

 

2. Naczytałam się na forum jakiś starych wpisów, że klawiatura może być niemiecka. Na stronie niemieckiego Apple Store jest opcja "Beleuchtete Tastatur (Internationales Englisch) & Benutzerhandbuch (Polnisch)", czyli klawiatura międzynarodowa z polską instrukcją obsługi, taki wybór jest również na naszym Apple Store. Jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęt, więc czy ta klawiatura będzie normalna, bez jakiś umlautów?

 

3. Tak samo język systemu jak mniemam mogę wybrać polski czy są tam wgrane jakieś naleciałości niemieckiego?

 

3. Mam pytanie o Apple ID - jeszcze go nie założyłam. Można kupić Maca tylko na niemieckim ID? Czy muszę założyć konto niemieckie a później zmienić region na polski? Czytałam na tym forum, że niektórzy mają i niemieckie Apple ID i polskie, itd. Trochę nie rozumiem tej całej idei z Apple ID.

 

4. Może jeśli ktoś był w takiej sytuacji ma jakieś dodatkowe rady?

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

 

Dział Mac Hardware służy problemom sprzętowym.

Pytania typu "gdzie kupić, jak kupić" umieszczamy w subforum "Gdzie kupować/nie kupować sprzęt" w dziale Giełda.


Użytkownik 666 edytował ten post 24 marca 2016 - 15:22


#2 Najwyzszy

Najwyzszy
  • 665 postów
  • SkądStrzegom

Napisano 24 marca 2016 - 14:52

Odpowiem na to co wiem.