Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Waluta przelewu od Apple


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kajtek9876

Kajtek9876
  • 2 postów

Napisano 22 lutego 2016 - 16:35

Witam.

Jestem początkujący w pisaniu aplikacji i utknąłem przy wyborze konta bankowego. Mam problem z wyborem czy konto ma być walutowe czy w PLN. Przeczytałem ile mogłem, ale nigdzie nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi, albo informacje były z przed wielu lat. Dzwoniłem nawet do Apple, ale ciężko było mi wytłumaczyć im o co chodzi. Także moje pytanie brzmi: w jakiej walucie wychodzi przelew od Apple i jakie są prowizje pobierane przy przelewach. Z góry dziękuję za pomoc.



#2 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 22 lutego 2016 - 20:55

Przelewy przychodzą w takiej walucie w jakiej chcesz, Apple całość na nią przewalutuje. W ustawieniach rachunku w iTC ustawiasz jego walutę, więc w dla typowego rachunku możesz wybrać złotówki, jeżeli założysz sobie rachunek walutowy to możesz wybrać EUR lub USD. To Twoja decyzja.


Moje programy:
iOS => Project Planner | Project Planner HD | Sub Edit HD | Snooker Scoreboard Pro | Expedition Planner | Subtitles Player
OSX => Project Planner OSX | Project Planner Viewer | Sub Edit | Mapper | Site Monitor

tvOS => Subtitles Player

Nie udzielam porad poprzez Prywatną Wiadomość. To uderza w charakter i sens istnienia forum, które daje każdemu prawo do zadania pytań i poznania odpowiedzi na nie..


#3 Kajtek9876

Kajtek9876
  • 2 postów

Napisano 22 lutego 2016 - 23:50