Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMovie a prawa autorskie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 bielin

bielin
  • 653 postów

Napisano 03 lutego 2016 - 17:06

Do wczoraj byłem pewien że mogę korzystać z programu iMovie, a na zrobionych filmach mogę zarabiać pieniądze. Moje obawy zrodziły się gdy przeczytałem UMOWĘ LICENCYJNĄ PROGRAMU iMOVIE. Najgorsze wyczytałem w punkcie C. Poniżej przedstawiam część umowy. Jestem amatorem dlatego chciałem zapytać się czy mogę korzystać z programu iMovie aby zrobić sobie film na którym mógłbym zarabiać pieniądze?

 

UMOWA LICENCYJNA PROGRAMU iMOVIE