Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro Retina 13, po wymianie klawiatury w MacLife powstała wada fabryczna ekranu :)

MacLife; opinie;

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#26 dudek564

dudek564
  • 295 postów

Napisano 04 lutego 2016 - 20:39

Panowie, dziś rozmyślałem nad tą usterką która powstała w serwisie. 

 

Czy podczas demontażu klawiatury ktoś niedoświadczony mógł wygiąć tak topcase że klawiatura dotyka ekranu po zamknięciu? 
IMG_9240.jpg

 

 

Patrząc z boku, klawisze nie wszystkie są na tym samym poziomie wysokości. 
 
 
IMG_9257.jpg

Telefon: Samsung s3 Odtwarzacz/Zegarek : iPod 4 20gb + iPod Nano 6G + LunaTik Tablet: iPad 2 3G 16gb Komputer/Inne: Macbook Pro 13 late 2013 , PlayStation 3 + ue40c600

#27 michallus

michallus

  • 214 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 04 lutego 2016 - 21:25

Jesteś pewien, że dostałeś swój topcase i swoją klapę matrycy ?? Jakieś znaki szczególne??

 

Patrząc na klawisze bardziej wydaje mi się, że ktoś mógł klawiaturę przykleić lub przykręcić zbyt rzadko...

Musielibyśmy zobaczyć co jest pod warstwą podświetlenia.

Jakie znaki odpadały z klawiatury? Może została wstawiona klawiatura o innym układzie klawiatury?


Użytkownik michallus edytował ten post 04 lutego 2016 - 21:35

Macbook a1398 MID 2015, A1502 Early 2015

Serwis sprzętu komputerowego Apple w Trójmieście - Mekintosz

kontakt: 535-70-60-70, (58) 341-41-45

ul. Balcerskiego 14D 80-299 Gdańsk

http://www.mekintosz.pl


#28 dudek564

dudek564
  • 295 postów

Napisano 04 lutego 2016 - 21:39

Ekran mój, laptop był w 100% jak igła przed zalaniem. Pewnie został wygięty topcase przy demontażu albo zamontowali jakiś chiński zamiennik.   

 

 

O dziwo jest skaza na dolnej części topcase.

IMG_9259.jpg

 

Nie wiem czy też u pozostałych użytkowników też tak farba schodzi w złączu ładowania, bo końcówka od ładowarki wygląda jak nowa.

Ma ktoś u siebie jak porównać?

IMG_9258.jpg


Użytkownik dudek564 edytował ten post 04 lutego 2016 - 21:49

Telefon: Samsung s3 Odtwarzacz/Zegarek : iPod 4 20gb + iPod Nano 6G + LunaTik Tablet: iPad 2 3G 16gb Komputer/Inne: Macbook Pro 13 late 2013 , PlayStation 3 + ue40c600

#29 michallus

michallus

  • 214 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 04 lutego 2016 - 21:47

Ta skaza była też wcześniej?? 

 

Na Magsafe obstawiam, że to brud, drobinki metali etc.


Macbook a1398 MID 2015, A1502 Early 2015

Serwis sprzętu komputerowego Apple w Trójmieście - Mekintosz

kontakt: 535-70-60-70, (58) 341-41-45

ul. Balcerskiego 14D 80-299 Gdańsk

http://www.mekintosz.pl


#30 dudek564

dudek564
  • 295 postów

Napisano 04 lutego 2016 - 21:53

Tej skazy nie było na topcase. Laptop cały żywot stał na biurku, może jak skręcali to spowodowali te ubytki.


Telefon: Samsung s3 Odtwarzacz/Zegarek : iPod 4 20gb + iPod Nano 6G + LunaTik Tablet: iPad 2 3G 16gb Komputer/Inne: Macbook Pro 13 late 2013 , PlayStation 3 + ue40c600

#31 michallus

michallus

  • 214 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 04 lutego 2016 - 22:01

Nie masz blisko do kogoś z osób które się tutaj wypowiadają ??

 

Jedyna opcja, żeby rozgryźć tą zagadkę to rozebrać cały sprzęt na części przy Tobie i zrobienie dokumentacji fotograficznej/filmu z rozbiórki sprzętu.


Macbook a1398 MID 2015, A1502 Early 2015

Serwis sprzętu komputerowego Apple w Trójmieście - Mekintosz

kontakt: 535-70-60-70, (58) 341-41-45

ul. Balcerskiego 14D 80-299 Gdańsk

http://www.mekintosz.pl


#32 dudek564

dudek564
  • 295 postów

Napisano 04 lutego 2016 - 22:13

Są ich plomby 
http://photoevidence...01_11-37-43.jpg

 

Zobaczymy co jutro odpowiedzą na zdjęcia które im wysłałem, bo usterki oni żadnej nie stwierdzają :)

Rozmowa telefoniczna to zwalanie winy na jakieś wady fabryczne których nie było. Mają w swojej bazie zdjęcia sprzed naprawy, no już sami siebie pogrążają w kłamstwie, ciężko się przyznać że schrzanili robotę. 


Telefon: Samsung s3 Odtwarzacz/Zegarek : iPod 4 20gb + iPod Nano 6G + LunaTik Tablet: iPad 2 3G 16gb Komputer/Inne: Macbook Pro 13 late 2013 , PlayStation 3 + ue40c600

#33 michallus

michallus

  • 214 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 04 lutego 2016 - 22:34

Wszystkie śrubki to już okrągłe prawie że są, do tego brakuje dwóch. Jednak z tego co widziałem, sprzęt trafił w częściach więc ciężko mi się tutaj wypowiedzieć. 


Macbook a1398 MID 2015, A1502 Early 2015

Serwis sprzętu komputerowego Apple w Trójmieście - Mekintosz

kontakt: 535-70-60-70, (58) 341-41-45

ul. Balcerskiego 14D 80-299 Gdańsk

http://www.mekintosz.pl


#34 dudek564

dudek564
  • 295 postów

Napisano 04 lutego 2016 - 22:50

Płyty nie odkręciłem, po co jak sie nie znam:)
Telefon: Samsung s3 Odtwarzacz/Zegarek : iPod 4 20gb + iPod Nano 6G + LunaTik Tablet: iPad 2 3G 16gb Komputer/Inne: Macbook Pro 13 late 2013 , PlayStation 3 + ue40c600

#35 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 04 lutego 2016 - 23:31

Na co oni wklejali baterię? Na kit? Nie chcę Cię martwić, ale po tym możesz się spodziewać cen stokowych w autoryzowanych (czyli nowa oryginalna bateria nie 1260 zł a 2800). Po wklejeniu baterii nie powinien zostać żaden ślad. Co do klawiatury to albo złapali ci na kilka śrubek (chodzi o różnice w wysokości klawiszy) albo - o ile jest to naprawdę klawiatura z demontażu z nowego topcase - jakoś nie udało się jej normalnie wymontować i została pogięta. Przykro mi to powiedzieć, ale te zdjęcia świadczą o "partaninie" nie naprawie.

Czy podczas demontażu klawiatury ktoś niedoświadczony mógł wygiąć tak topcase że klawiatura dotyka ekranu po zamknięciu?


Zdarzały się takie przypadki, ale "naprostowanie" topcase do stanu idealnego to kwestia kilku minut, wątpię więc aby tego nie zrobili...

Sprawiedliwość zaś trzeba oddać MacLife co do "skaz" na topcase. Pracownik zwrócił uwagę, że mogły powstać przy zdejmowaniu matrycy - a wszak nie oni zdejmowali. Przy "podważaniu" zawiasów np. śrubokrętem bezwzględnie należy pamiętać o zabezpieczeniu rogów obudowy bo bardzo łatwo o podobne wyszczerbienia jak na zdjęciu. Tak więc mogły powstać na skutek "działalności autora".
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych