Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kilojablek.pl


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 OverClouds

OverClouds
  • 1 postów

Napisano 20 stycznia 2016 - 21:39

Ciężko znaleźć opinie w internecie o sklepie kilojablek.pl z siedzibą w Warszawie przy Marii Konopnickiej 3/2. Ma ktoś jakieś doświadczenie z tą firmą? Chce zakupić iMaca i z moich przeszukiwań ich oferta jest najbardziej korzystna (rozbudowa 21,5 do 16GB i 256SSD). Na Allegro wystawiają się jako pronet_pl



#2 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 20 stycznia 2016 - 22:46

Mają autoryzację Apple na sprzedaż komputerów Mac: https://locate.apple.com/pl/pl/ - więc chyba możesz być spokojny.
 


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#3 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 21 stycznia 2016 - 13:31

Jeden z najstarszych resellerów. Kupuj bez obaw.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#4 sweterek

sweterek
  • 2 postów

Napisano 23 maja 2016 - 11:44

Cześć, mam pytanie - czy ten reseller zniknął z listy? Nie umiem go znaleźć na liście dostępnych w Warszawie.

 

Planuję zakup nowego MacBooka 12" i znalazłem na allegro ofertę http://allegro.pl/macbook-12-m3-1-1ghz-8gb-256gb-space-gray-mlh72ze-i6192305173.html i zastanawiam się nad bezpieczeństwem transakcji.

 

Z góry dzięki!



#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 23 maja 2016 - 20:18

Faktycznie, w wyszukiwarce autoryzowanych sprzedawców ( https://locate.apple.com/pl/pl/ )  już ich nie ma ...


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 25 maja 2016 - 11:34

Apple zmieniło podejście do sprzedaży. Kiedyś rozwijali sieć małych sprzedawców. Dzisiaj stawiają, na mediamarkt, xkom, czy cortland. Chcą wielki salonów u bogatych właścicieli. Wszystkim małym sprzedawcom zabrali autoryzacje. Zrobili z nami to samo co z xserve i generalnie segmentem PRO. Oczywiście możemy sprzedawać bez autoryzacji, wystarczy nam opinia i dostępność.
Szkoda jednak, że Apple tak się zachowało, szczególnie, że zrobili to z dnia na dzień.


:!: Dyski SSD i RAM do wszystkich Maków, części  Apple.
MacMall na Allegro | Serwis pogwarancyjny Apple.

"w ogóle" piszemy osobno!!

#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 maja 2016 - 11:56

Zamiast mieć sieć specjalistycznych sklepów z wykwalifikowanymi pracownikami to oni stawiają na wysepki w marketach gdzie stoją studenci, którzy o MacBookach wiedzą tyle, że to takie komputery z jabłkiem na obudowie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 applescc

applescc

  • 540 postów

Napisano 06 czerwca 2016 - 12:29

Widzę urażona duma się odezwała :) Macsupport, a byłeś w saturnowskiej Galerii Krakowskiej na dworcu? Na pewno tam studenci nie stoją, tylko pracownik Apple :)

 

Ponadto, jak nie mają stawiać skoro MSHP to ich największy kanał dystrybucyjny w Polsce?


Użytkownik applescc edytował ten post 06 czerwca 2016 - 12:29

Informujemy o promocyjnych cenach sprzętu Apple na Górnym Śląsku:)


#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 czerwca 2016 - 12:47

Urażona duma? Nie wiem o jaką dumę może chodzić, bo my nie sprzedajemy sprzętu tylko naprawiamy, więc to chyba nie był komentarz do mnie.

Student czy nie student co to za różnica, skoro kwalifikacje tych osób mogą pozostawiać wiele do życzenia. Jeśli masz pracownika w małym sklepie, który siedzi w branży kilka lat to chyba doświadczenie ma większe niż "pracownik Apple" (?) z Saturna, który jeszcze niedawno składał bułki w McDonald's.

To jest hipermarket tam się idzie na ilość i nikt nie zagłębia się w szczegóły tylko bierze sztukę do koszyka i idzie do kasy. A w małym sklepie można się przynajmniej czegoś dowiedzieć, dopytać, otrzymać pomoc w wyborze sprzętu. A potem iść do Saturna w galerii i kupić taniej.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#10 applescc

applescc

  • 540 postów

Napisano 06 czerwca 2016 - 13:11

Bez napinki i nie zamierzam się kłócić :) Tylko spytam - a rozmawiałeś ostatnio z tymi ludźmi w MSHP stojącymi przy wyspach Apple? W większości są to ludzie od lat pracujący dla firmy, siedzący w branży kilka lat, jak to nazwałeś i są przeszkoleni przez firmę. I mówię tutaj czy to o promotorach czy też o sprzedawcach Apple - a takiego masz np. w Waszej Galerii Krakowskiej. Co jak co, ale akurat jabłko mocno idzie w profesjonalizacje swoich sprzedawców/promotorów i wiele osób z obecnej ekipy "siedzi kilka lat w branży" i na pewno nie ma tak że "jeszcze niedawno składali bułki w McDonald's".

 

Wybacz, ale jakoś takie podkreślenie braku kwalifikacji mnie zabolało, i nic nie mam do McDonald's, po prostu wiem że ekipa w Polsce jest dość zgrana i doświadczona, a w Krakowie to już w ogóle macie wyjadaczy w tym temacie w marketach. Zawsze się pewnie trafi ktoś nowy, ale na pewno nie ma takiego przemiału studentów jak w takich iSpotach, o których się nie raz i nie dwa dowiadywałem różnych "ciekawych" rzeczy dotyczących młodych sprzedawców w obsłudze - ale z drugiej strony też kiedyś trzeba zacząć i gdzieś pracować, więc nie oceniam.

 

EOT, pozdrawiam kolegów z Krakowa ;)


Użytkownik applescc edytował ten post 06 czerwca 2016 - 13:12

Informujemy o promocyjnych cenach sprzętu Apple na Górnym Śląsku:)


#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 czerwca 2016 - 14:05

Muszę przyznać, że w ostatnim czasie nie rozmawiałem z nikim w tym Saturnie, więc moja opinia bazuje na dawnych doświadczeniach i na tym co mówią klienci, przychodzący do nas po coś czego w galerii nie dostali, bo pracownicy nie wiedzieli o co pytają. Jeśli teraz jest tak jak piszesz to tylko chwała im za to. 


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 06 czerwca 2016 - 14:46

Ja mogę powiedzieć jedno - jakość obsługi zarówno w MM jak i Saturn stoi na żenująco niskim poziomie. Nigdy niczego tam nie kupię z Apple po tym jak sprzedali mi iPad'a z wgniecioną obudową a potem powiedzieli że sam uszkodziłem sprzęt.  



#13 applescc

applescc

  • 540 postów

Napisano 06 czerwca 2016 - 15:33

Są różne doświadczenia i nie będę tego negował. Ze swojej strony wiem np, że MMHP ma bardzo liberalną politykę zwrotów - do 30 dni można sprzęt Apple przecież oddać (jest to czasem problematyczne, bo jak potem sprzedać zwrot? :) ) w stanie nieuszkodzonym, a wiadomo że w oficjalnym Apple Store jest to max 7 dni i gwarancja po włączeniu sprzętu też leci. A o niskim poziomie obsługi też czasem słyszałem ze strony klientów którzy przychodzili do marketu z iSpotu :)


Informujemy o promocyjnych cenach sprzętu Apple na Górnym Śląsku:)


#14 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 czerwca 2016 - 15:36

iSpot to jakaś wyrocznia w tym temacie, że tak się do nich porównujecie?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#15 cozmo-6c00b4bd17

cozmo-6c00b4bd17
  • 6 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 sierpnia 2016 - 08:35

Z moich doświadczeń jeśli chodzi o zakupy to polecam Saturn Warszawa Targówek. Ceny bardzo dobre, towar potrafią dość szybko sprowadzić, nigdy nie kupiłem u nich wadliwego sprzętu i pogadać również ze sprzedawcami na temat sprzętu się da bez wymijających odpowiedzi, więc naprawdę ok. W iSpot tylko oglądam sprzęt - ceny u nich są chore, nie ma możliwości negocjacji ceny i tym bardziej dyskusji w tym temacie. W Saturnie przynajmniej pracownik sprawdzi czy może obniżyć cenę, sprzedawca zapyta kierownika (jeśli nie może podjąć decyzji) czy może lub czy ma z czego obniżyć cenę i da odpowiedź - w iSpot z moich doświadczeń nie ma dyskusji. Sprzedawcy kilojablek.pl nie znam - nie wypowiadam się ale zaraz z ciekawości zobaczę.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych