Witam,
Panowie co może być przyczyną takiego ekranu po uruchomieniu maca mini, czy to jest brak systemu? da się go uratować? macmini.jpg 13,94 KB 1 Ilość pobrań
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Najlepsza odpowiedź Gembor , 18 stycznia 2016 - 18:11
SSD
dzięki za info, zobaczę co z tego wyjdzie....
Przejdź do postuNapisano 18 stycznia 2016 - 17:51
Witam,
Panowie co może być przyczyną takiego ekranu po uruchomieniu maca mini, czy to jest brak systemu? da się go uratować? macmini.jpg 13,94 KB 1 Ilość pobrań
Napisano 18 stycznia 2016 - 17:59
To oznacza, że komputer nie widzi systemu z którego mógłby wystartować. Jeśli wcześniej działał normalnie to prawdopodobnie uszkodzeniu uległ dysk twardy.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 18 stycznia 2016 - 18:00
To oznacza, że komputer nie widzi systemu z którego mógłby wystartować. Jeśli wcześniej działał normalnie to prawdopodobnie uszkodzeniu uległ dysk twardy.
Czyli wykluczone aby system padł i mozna by wgrac ponownie?
Napisano 18 stycznia 2016 - 18:03
Jest też taka możliwość, ale wtedy zazwyczaj zawiesza się na jabłku, albo wyświetla znak zakazu. Może być też odpięta taśma od dysku ale to bardzo mało prawdopodobne. A to Twój Mac Mini, normalnie go używałeś i tak nagle się stało?
Użytkownik macsupport edytował ten post 18 stycznia 2016 - 18:04
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 18 stycznia 2016 - 18:06
Jest też taka możliwość, ale wtedy zazwyczaj zawiesza się na jabłku, albo wyświetla znak zakazu. Może być też odpięta taśma od dysku ale to bardzo mało prawdopodobne. A to Twój Mac Mini, normalnie go używałeś i tak nagle się stało?
Mam mozliwosc zakupienia tego mini i stad moje pytanie, bo system na plytach mam wiec zastanawiam sie czy nie skusic sie o zakup, jesli padl dysk to jakis proponujecie do zakupu?
Napisano 18 stycznia 2016 - 18:10
SSD
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 18 stycznia 2016 - 18:11 Najlepsza odpowiedź
SSD
dzięki za info, zobaczę co z tego wyjdzie....
Napisano 18 stycznia 2016 - 18:14
Jeśli nie znasz historii tego komputera to trzeba zobaczyć czy w nim w ogóle jest dysk. Może ktoś wymontował do sprzedania, może razem z taśmą. A może coś więcej jest zepsute. Jeśli jest tanio to można zaryzykować.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych