Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kłódka i brak opcji odpalenia USB


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 djwlodi2000

djwlodi2000
  • 4 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 10:45

Witam 

Przepraszam z góry za pytanie ale czy udałoby mi się jakoś ominąć hasło lub zrobić coś co ominie tą blokadę?

 

Opiszę bliżej mój przypadek :( usunąłem wszytko z dysku co za pewne skutkowało włączeniem się blokady oraz gdy przejdzie dalej jak nie wciskam przycisku ALT do folderu ze znakiem zapytania. Czy jest jakaś opcja żeby Mac powstał z martwych?

 

Pozdrawiam 

djwlodi2000

 



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 stycznia 2016 - 10:47

Pierwsze pytanie skąd masz ten komputer? Kupiłeś nowy w sklepie czy od kogoś?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 djwlodi2000

djwlodi2000
  • 4 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 10:51

Akurat mam ten komputer od kolegi ale on też nie zna hasła do niego wiec trochę słabo :/  Co mogę powiedzieć wszystko było dobrze ale zachciało jemu się instalacji jest to mój pierwszy kontakt z OS. A więc nie za bardzo byłem połapany co do opcji partycjonowania dysku i instalacje przeprowadziłem na penie USB pomyślałem że jak mam już na USB to usunę partycję i zainstaluję od nowa na HDD lecz MAC zaskoczył mnie :( i nie odpala



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 stycznia 2016 - 10:54

Jeśli macie fakturę zakupu od autoryzowanego sprzedawcy Apple to w serwisie można to odblokować. Sam nic z tym już nie zrobisz.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 djwlodi2000

djwlodi2000
  • 4 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 10:56

Czyli bez udania się do serwisu nie uda się nic z tym zrobić szkoda :(



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 stycznia 2016 - 10:59

Z fakturą zakupu. Bez faktury w serwisie autoryzowanym też nic z tym nie zrobią. I to ma być faktura od oficjalnego dystrybutora Apple, a nie od kazka z lombardu za rogiem.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 djwlodi2000

djwlodi2000
  • 4 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 12:04

Super znaczy że nie warto kupować Apple już wiem nigdy w życiu się nie dotknę takiego drogiego sprzętu i to uczucie kiedy wiesz że nie wstanie tylko Apple dziękuję.



#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 stycznia 2016 - 12:31

Ale to nie wina Apple tylko użytkownika. Jak ktoś zakłada hasła i zapomina to o czym my rozmawiamy. Apple pozwala usunąć hasło w serwisie autoryzowanym ale trzeba potwierdzić, że sprzęt pochodzi z legalnego źródła, a nie od kolegi.

 

My też bez problemu odblokowujemy takie komputery.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych