Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

OSX 10.7.X - problem z pobraniem instalacji w trybie recovery


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Agata Conceptt

Agata Conceptt
  • 2 postów

Napisano 07 stycznia 2016 - 13:49

Witam

Jestem użytkownikiem starszego modelu maka, z systemem mac os lion, jestem kompletnie zielona. Kupiłam używany, nie dostałam płytki z systemem itd. Problemow z mackiem nie było w ogóle. Zażyczyłam sobie formatowania, cóż, bałam się o swoje informacje. To nieistotne. Do sedna drodzy użtkownicy:

Uruchomiłam system, przytrzymałam cmd + R, uruchomił się panel z narzędziami, super. Nacisnęłam instalowanie systemu mac oraz dalej, postępowałam zgodnie z instrukcją

1. Jak zalogowałam się do app store wyskoczył komunikat 'usługa/przedsięwzięcie chwilowo niedostępne'

2. Trudno. Weszłam w napraw dysk czy cos takiego, następnie wymaż jeden z dysków. Tak w ramach eksperymentu. Żałuję szczerze.

3. Od tej pory przy uruchamianiu maka pojawia się panel narzędzi mac, NIC INNEGO tylko to, BEZWARUNKOWO czy przytrzymam cmd+R bądź nie. Spoko. Chcę wykonać czynność, mianowicie urochom ponownie. Każe mi wyszukać dysk startowy. Klikam wyszukaj. Nie ma żadnego.

Pomóżcie proszę. :(



#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 07 stycznia 2016 - 14:44

Jako nowemu użytkownikowi przeredagowuję tytuł, jednak proszę na przyszłość tak tytułować aby inny użytkownik korzystający z forumowej "szukajki" nie miał problemów. Proszę też zapoznać się z drzewem kategorii -  nie ma to nic wspólnego z hardware ;)


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 Agata Conceptt

Agata Conceptt
  • 2 postów

Napisano 07 stycznia 2016 - 15:43

Nikt nie wie? :(