Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPod Touch 1g - iTunes nie łączy z iPodem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 haru

haru
  • 4 postów

Napisano 16 grudnia 2015 - 20:47

Witam,

 

Opiszę swój problem jak najlepiej, proszę o pomoc.

 

Kupiłem używany iPod Touch pierwszej generacji (1g).  Urządzenie chyba nie było przywrócone do ustawień fabrycznych, była na urządzeniu muzyka i nazwa uządzenia jest zmieniona.

 

Jest to model urządzenia: MA623LL

Wersja oprogramowania: 1.1.5 (4B1)

 

Po uruchomieniu iTunes i podłączeniu iPoda Touch pojawia się taka informacja (proszę kliknąć na link, prowadzi do grafiki):

http://imgur.com/hSEJrlR

 

W jaki sposób mógłbym przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych i zalogować się na urządzeniu na swoje konto Apple ?

Wystarczy, że tylko ja coś zrobię, czy były właściciel musi coś robić?

 

Proszę o pomoc, Dziękuję.


Użytkownik haru edytował ten post 16 grudnia 2015 - 20:49


#2 haru

haru
  • 4 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 13:28

Witam,

 

Wcześniej iPod Touch nie reagował na nic a dziś spróbowałem i w trybie awaryjnym można odtworzyć urządzenie, lecz podczas tego procesu wyskakuje błąd 1 lub 2003. Próbowałem także DFU - wyskakuje błąd 2005.

 

Proszę o pomoc.



#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 grudnia 2015 - 13:31

Do wyrzucenia. Można podłączyć na próbę sprawną baterię ale raczej nic z tego nie będzie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 haru

haru
  • 4 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 13:55

Wczoraj ten sprzęt używałem jeszcze normalnie. Chciałem zrobić reset do ustawień babrycznych i teraz tylko po włączeniu urządzenia jest informacja o podłączeniu do iTunes. Nie można jakoś zresetować tego iPoda Touch?



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 grudnia 2015 - 14:37

Ten komunikat w iTunes, że "urządzenie udzieliło nieodpowiedniej odpowiedzi" świadczy właśnie o tym, że jest uszkodzona płyta. Jak zacząłeś wgrywać oprogramowanie to padł na amen.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 haru

haru
  • 4 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 15:28

OK, dziękuję za odpowiedź. W takim razie muszę skontaktować się z osobą, która sprzedała mi ten sprzęt. Zapewne nie sprawdzała go przed sprzedażą.



#7 Karol1970

Karol1970
  • 1 postów

Napisano 13 lutego 2016 - 12:56

Witajcie,

pozwólcie, że podpytam - jeśli po podłączeniu iPoda Touch 1g do kompa w iTunes wyskakuje komunikat o tym, że urządzenie udzieliło nieprawidłowej odpowiedzi oznacza to, że iPod jest do wyrzucenia ? Nie znam się kompletnie na elektronice a ostatnio odkopałem starego iPoda i chciałem go odpalić by dać córce jako mp3. Niestety laptop na którym miałem iTunes'a z ustawieniami już dawno został utylizowany. Wyczyściłem więc iPoda (poprzez wymazanie wszystkiego) ściągnąłem iTunes i niestety prócz komunikatu o nieprawidłowej odpowiedzi - nic. Będę wdzięczny za jakąś informację. Dzięki



#8 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 lutego 2016 - 13:04

Wprowadź w DFU i zrób Restore.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych