Skocz do zawarto艣ci

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj si臋 aby uzyska膰 pe艂ny dost臋p do forum.

Zdj臋cie
- - - - -

Jak Cortland "naprawi艂" m贸j telefon - czyli polski serwis Apple


  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fresz

Fresz
  • 2 post贸w

Napisano 07 grudnia 2015 - 10:25

Na pocz膮tku witam wszystkich u偶ytkownik贸w i mi艂o艣nik贸w Apple. Czasem odwiedzam Wasze forum, natomiast brak czasu nie pozwala mi na udzia艂 w dyskusjach. Dzi艣 jednak za艂o偶y艂em swoje konto, poniewa偶 chcia艂bym si臋 z Wami podzieli膰 moj膮 opini膮 na temat firmy Cortland. Aktualnie moja sytuacja jest do艣膰 skomplikowana, ja z kolei dzi臋ki tej firmie jestem k艂臋bkiem nerw贸w. Zaznacz臋, 偶e jestem w trakcie walki o swoje, nie zamierzam odpu艣ci膰 mojej sprawy. Przeszukuj膮c internet natrafi艂em na wiele opinii na temat Serwisu w firmie Cortland, r贸偶ne sytuacje Was spotyka艂y, ja opisz臋 swoj膮. Mam nadziej臋, 偶e b臋dzie ona przestrog膮 dla wszystkich u偶ytkownik贸w firmy Apple. Uwa偶am, 偶e jako艣膰 us艂ug i obs艂ugi firmy Cortland nie dorasta nawet do pi臋t firmy Apple. Spraw臋 zg艂osi艂em w Cupertino, poniewa偶 uwa偶am, 偶e firma Cortland bardziej szkodzi marce Apple na naszym rodzimym rynku ni偶 pracuj臋 na jej zysk. W skr贸cie moja sytuacja poni偶ej. Do艂膮czam tak偶e kilka za艂膮cznik贸w.

 

Jak by膰 szcz臋艣liwym posiadaczem iPhone'a?

 

Od 2013 roku jestem szcz臋艣liwym posiadaczem iPhone 5 - uwa偶am ten telefon za naprawd臋 艣wietny, sprawdzi艂 si臋 mi w wielu sytuacjach. W mi臋dzyczasie podczas u偶ytkowania awarii uleg艂 przycisk u艣pienia/wybudzenia, poza tym nie mia艂 偶adnych wad - no mo偶e par臋 drobnych rysek - ale to 艣wiadczy艂o o tym, 偶e telefon naprawd臋 by艂 ekploatowany. W 2015 roku sko艅czy艂a mi si臋 umowa wi臋c zdecydowa艂em si臋 zamieni膰 telefon na iPhone 6, a naturalnie 偶eby obni偶y膰 wszystkie koszty zamierza艂em sprzeda膰 iPhone'a 5. Tak wi臋c ko艅cem pa藕dziernika znalaz艂em czas, aby wystawi膰 telefon na Allegro. W zwi膮zku z uszkodzeniem przycisku u艣pienie/wybudzenie (nie wiedzia艂em jak bardzo wada ta obni偶a warto艣膰 urz膮dzenia) zacz膮艂em szuka膰 w sieci informacji na temat naprawy tego przycisku i bardzo ucieszy艂em si臋, gdy natrafi艂em na oficjaln膮 not臋 od Apple, 偶e usterka ta podlega pogwarancyjnej bezkosztowej naprawie. Sprawdzi艂em i m贸j telefon faktycznie kwalifikowa艂 si臋 do naprawy - bardzo mnie to ucieszy艂o. Na stronie Apple znalaz艂em list臋 Serwis贸w w kt贸rych m贸glbym usun膮膰 usterk臋. Zdecydowa艂em si臋 na Cortland, poniewa偶 by艂 najbli偶ej mojej lokalizacji oraz w przesz艂o艣ci ju偶 serwisowa艂em u nich iMaca. Aby zaoszcz臋dzi膰 czas zdecydowa艂em si臋 na wysy艂k臋 telefonu do Serwisu poprzez formularz zam贸wienia na stronie firmy Cortland. Tak wi臋c sprawa telefonu do Serwisu Cortland trafi艂a 6 listopada o czym zosta艂em poinformowany w odpowiednim statusie. I wszystko przez ok. 2 tygodnie wygl膮da艂o ok, natomiast ja nie b臋d膮c 艣wiadomy co dziej臋 si臋 z moim telefonem otrzymywa艂em kolejne statusy:

 

1. Status przyj臋cia do naprawy - 6 listopad

2. Status wysy艂ki do o艣rodka badawczego Apple - 12 listopada

3. Status naprawy telefonu wraz z protoko艂em naprawy - 19 listopada

 

 

"Mi艂o nam poinformowa膰, 偶e sprz臋t jest gotowy do odbioru". Mo偶e im by艂o mi艂o, mi raczej mniej!

 

Tak wi臋c 19 listopada otrzyma艂em magiczn膮 wiadomo艣膰, kt贸ra pocz膮tkowo mnie bardzo ucieszy艂a, pomy艣la艂em - jest! m贸j iPhone zosta艂 naprawiony i jutro b臋dzie u mnie. Niestety rado艣膰 trwa艂a bardzo kr贸tko, po otwarciu za艂膮cznika - protoko艂u naprawy odczyta艂em: "Urz膮dzenie posiada uszkodzenie mechaniczne co dyskwalifikuje je z mo偶liwo艣ci naprawy w ramach programu naprawczego Apple." Niezw艂ocznie w odpowiedzi zwr贸ci艂em si臋 o wyja艣nienie o jakie uszkodzenia mechaniczne chodzi - znam sw贸j telefon jak w艂asn膮 kiesze艅, nie rozumia艂em o jakie uszkodzenie chodzi - zw艂aszcza 偶e takowego m贸j iPhone nie posiada艂, by艂em tego pewien. W odpowiedzi otrzyma艂em zdj臋cia na kt贸rych zosta艂 przedstawiony telefon z p臋kni臋t膮 przedni膮 szybk膮 oraz ubitym rogiem. Nie zgodzi艂em si臋, 偶e jest to m贸j telefon, poniewa偶 m贸j iPhone 5 nie posiada艂 wskazanej wady mechanicznej - zacz臋艂o si臋 we mnie gotowa膰. Postanowi艂em zg艂osi膰 reklamacj臋 w firmie Cortland, jednocze艣nie w polskim wsparciu telefonicznym Apple oraz przesy艂aj膮c korespondencje do reginalnego rzecznika praw konsumenta. Telefonu oczywi艣cie nie odebra艂em, pomimo, 偶e zosta艂 od razu nadany paczk膮 19 listopada dos艂ownie 10 minut po tym jak otrzyma艂em status naprawy. W odpowiedni na reklamacj臋 zaproponowano mi wymian臋 telefon na nowy w kwocie 1289 z艂 brutto - co uwa偶am za bezczeln膮 pr贸b臋 wy艂udzenia - zachowanie nie na miar臋 takiej firmy jak Apple. Nikt zajmuj膮cy si臋 moj膮 spraw膮 ze strony Cortland nie chcia艂 i nie wyja艣ni艂 mi stanu mojego telefonu.

Uda艂o mi si臋 zgormadzi膰 spor膮 dokumentacj臋 - dowody na stan telefonu sprzed wys艂ania do Serwisu Cortland, kt贸r膮 za艂膮czy艂em do reklamacji. W odpowiedzi otrzyma艂em pismo od radcy prawnego firmy Cortland -  i tu chcia艂bym si臋 szczeg贸lnie podzieli膰 zawartymi w pi艣mie informacjami, poniewa偶 uwa偶am, 偶e otrzyma艂em subiektywn膮 ocen臋 osoby kt贸r膮 otrzymuj臋 wynagrodzenie za rozwi膮zywanie spraw na korzy艣膰 firmy Cortland - pisz膮c oczywi艣cie prawniczym be艂kotem.

 

"Jacy to jeste艣my zajeb..." - czyli koniec holistycznego podej艣cia firmy Apple

 

Tak wi臋c reklamacja zosta艂a odrzucona, przedstawione za艂膮czniki jak stwierdzi艂 pan radca nie mog膮 by膰 dowodem w sprawie, poniewa偶 Pan radca nie portafi dostrzec podobie艅stwa w tych samych zdj臋ciach, kt贸re przes艂a艂em, twierdz膮c, 偶e na zdj臋ciu nie wiadomo czy jest przedstawiony m贸j telefon, tymczasem i numer seryjny urz膮dzenia i 100% podobie艅stwo w wykonanych zdj臋ciach nie by艂o wystarczaj膮cym uzasadnieniem dla pana radcy. Pan radca nie zapozna艂 si臋 dok艂adnie z moj膮 spraw膮 - podaj臋 nieprawid艂owe daty, og贸lne informacje, kt贸re otrzyma艂em podczas wcze艣niejszej korespondencji -  odrzuci艂 obarczaj膮ce jego firm臋 dowody na starcie. Ale spokojnie to akurat dotyczy mojej sprawy, ale musicie przeczyta膰 to co napisa艂 poni偶ej. Uwa偶am, 偶e taka firma, sprzedaj膮ca produkty z najwy偶szej p贸艂ki nie powinna w ten spos贸b post臋powa膰, poniewa偶 wiarygodno艣膰 przedstawionych fakt贸w mo偶na 艂atwo sprawdzi膰 i podwa偶y膰 - tak te偶 zrobi艂em, przeczytajcie co napisa艂 radca prawny:

 

"... firma Cortland Sp. z o.o. z siedzib膮 w Poznaniu, jako autoryzowany serwis marki Apple, zapewnia i偶 ka偶de z urz膮dze艅 przechowywane jest w warunkach zgodnych ze standardami zaakcpetowanymi przez producenta. Pragn臋 doda膰, 偶e sp贸艂ka nigdy nie wyda艂a sprz臋tu, kt贸ry by艂by przez ni膮 uszkodzony..."

 

"....Cortland Sp. z o.o. jest renomowan膮 firm膮, kt贸ra od wielu lat cieszy si臋 autorytetem i uznaniem w艣r贸d klient贸w oraz firm z bran偶y, tym samym niemo偶liwym jest, aby post臋powa艂膮 ze sprz臋tem swoich klient贸w w przedstawiony spos贸b...."

 

Tak wi臋c nawi膮zuj膮c do powy偶szych wypowiedzi, poni偶ej kilka link贸w, kt贸re do艂膮czy艂em do sprawy - komentarze, opinie os贸b, kt贸rych spotka艂a inna, ale podobna przygoda z firm膮 Cortland:

 

Opinie facebook:

https://www.facebook.com/michal.zabraniak/posts/10204294175058120:0

https://www.facebook.com/bogumila.sutkowska/posts/1178969132119024:0

https://www.facebook.com/filip.poklosiewicz/posts/10153173220400345:0

https://www.facebook.com/pavuloncool/posts/867869390001175:0

https://www.facebook.com/filip.poklosiewicz/posts/10153173220400345:0

 

Opinie w MyApple

http://myapple.pl/forums/topic/159668-cortland-najgorszy-serwis-w-moim-%C5%BCyciu-maka-naprawili-ale/

http://myapple.pl/forums/topic/82175-problem-z-cortland-sp-zoo/

http://myapple.pl/forums/topic/112167-cortland-problem-z-serwisem/

http://myapple.pl/forums/topic/147996-serwis-cortland-vs-isource/

 

Opinie w jakoscoblsugi.pl

http://www.jakoscobslugi.pl/opinie/firma/4292,Cortland;jsessionid=03E2072D4606BF0C8E135A48AAE412D9

 

O tym jak wygl膮da serwis Apple

http://helpmac.pl/naprawiony-az-za-bardzo-o-tym-jak-wyglada-serwis-apple-w-polsce/

 

Trudno jednak zgodzi膰 si臋 ze stanowiskiem radcy firmy Cortland, z powy偶szych link贸w wynika, 偶e przedstawione fakty s膮 nieprawdziwe, na dodatek egoistyczne. Kiedy ja poznawa艂em firm臋 Apple to szanowa艂em j膮 za konkretne podej艣cie - do klienta - to firma i urz膮dzenia kt贸re mia艂y s艂u偶y膰 u偶ytkownikom - taka by艂a wizja firmy - niestety w Polsce tego nie odczu艂em od pocz膮tku u偶ytkowania ich produkt贸w (2010), no mo偶e podczas rozmowy z konsutlatnem ze wsparcia Apple - tam ludzie s膮 przeszkoleni, jednak zaznacz臋, 偶e nie pomogli mi, a wr臋cz szybko pozbyli si臋 sprawy sugeruj膮c, 偶ebym za艂atwi艂 j膮 mi臋dzy mn膮 a firm膮 Cortland - nie takie powinno by膰 podej艣cie g艂贸wnego producenta. Spraw臋 zg艂osi艂em do Cuprtino, dzi艣 id臋 do adwokata, nie zamierzam si臋 wi臋cej denerwowa膰, jestem przekonany o swojej racji i zamierzam o ni膮 walczy膰.

 

 

Co zrobi膰 w takiej sytuacji? Jak walczy膰, aby wygra膰?

 

Na przestrog臋 wszystkich u偶ytkownik贸w produkt贸w Apple, w przypadku kiedy znajdziecie si臋 w podobnej sytuacji - wasz telefon b臋dzie musia艂 odwiedzi膰 Serwis - zdecydowanie odradzam firm臋 Cortland, ale oddaj膮c sw贸j telefon gdziekolwiek, zw艂aszcza przy pogwarancyjnej bezkosztowej naprawie w ramach program贸w Apple dostarczcie sw贸j produkt osobi艣cie i spiszcie protok贸艂 zdawczy, dok艂adnie opisuj膮c stan telefonu w momencie przyj臋cia do serwisu, jakie wady posiada a jakich nie - dok艂adnie, szczeg贸艂owo i niech kto艣 z Serwisu si臋 pod tym podpisze, zaoszcz臋dzicie nerw贸w, kt贸re ja trac臋 ka偶dego dnia. Wymiana pogwarancyjna kt贸ra mnie obowi膮zywa艂a jest na pewno nie na korzy艣膰 firmy, serwisu. Oni musz膮 to urz膮dzenie naprawi膰 - pewnie we w艂asnym zakresie - cz臋sto nie zarabiaj膮c na tym - tak podejrzewam. Znacznie 艂atwiej wywo艂a膰 podobn膮 sytuacj臋, uszkodzi膰 telefon co eliminuj臋 go z dalszej procedury. Odpowied藕 radcy czy pracownik贸w Serwisu mog膮 by膰 wtedy odstraszaj膮ce, byle 偶eby nas zniech臋ci膰, ba obarczy膰 win膮 - takie metody stosowali nazi艣ci, komuni艣ci....... Dziwi mnie tylko fakt, 偶e podobne sytuacje trafiaj膮 na klient贸w takiej firmy, takiej marki, kt贸ra mia艂a zmieni膰 艣wiat, mia艂aby膰 autorytetem i s艂u偶y膰 pomoc膮 i otwarto艣ci膮 dla swoich klient贸w.

 

 

B臋d臋 wdzi臋czny za wszelkie sugestie, pomoc w rozwi膮zaniu sprawy. By膰 mo偶e Was spotka艂a podobna sytuacja. Mo偶e podpowiecie jakie dzia艂ania pomog艂y j膮 pozytywnie zako艅czy膰? Czekam na Wasz膮 pomoc. Prosz臋 tak偶e szanown膮 redakcj臋 magazynu MyApple oraz magazyn贸w IT zwi膮zanych zw艂aszcza z produktami firmy Apple o przedruk lub u偶ycie mojej sprawy w publikowanych  artyku艂ach - niech to b臋dzie przestrog膮, a jednocze艣nie pomoc膮 w rozwi膮zaniu podobnych spornych spraw. Je偶eli kt贸ra艣 z kwestii jest niezrozumia艂a lub w膮tpliwa ch臋tnie wyjasnie lub uzupe艂ni臋 o posiadane info, za艂膮czniki.

 

Z g贸ry serdecznie dzi臋kuje

 

P.S. W woli wyja艣nienia, posiadam dowody opisuj膮ce stan mojego telefonu sprzed wys艂ania. Mam tak偶e 艣wiadk贸w, kt贸rzy byli zainteresowani odkupieniem telefonu i pozna艂y w jakim jest stanie, mog膮 po艣wiadczy膰 偶e wskazanej przez Cortland usterki nie by艂o. Mam zdj臋cia, wykonane przed wys艂aniem do Serwisu. Ale jak widzicie reklamacja zosta艂a odrzucona :(

 

 

 

 



#2 MC_

MC_
  • 6聽830 post贸w

Napisano 07 grudnia 2015 - 11:03

Pozostaje droga s膮dowa. Tyle.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 jasiecki

jasiecki
  • 4聽271 post贸w
  • P艂e膰:
  • Sk膮dKonin, Poland

Napisano 07 grudnia 2015 - 11:06

A ja jestem mega zadowolony z cortlanu. Poszukaj na forum moich wpis贸w a nie jednostronnie wy艣wietlacz linki tylko z negatywnymi opiniami.

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#4 Jolaos

Jolaos
  • 1聽036 post贸w

Napisano 07 grudnia 2015 - 15:52

Prawdopodobnie wina firmy kurierskiej. Pracowa艂em przez jeden dzie艅 w sortowni i widzia艂em w jaki spos贸b traktuj膮 tam paczki. Pracuj臋 te偶 w autoryzowanym serwisie i wiem, 偶e gdyby by艂a to wina serwisu to wymieniliby Ci wy艣wietlacz na nowy. Telefon prawdopodobnie by艂 zbity po wyj臋ciu w serwisie. Ty odda艂e艣 nieuszkodzony. Wnioski wyci膮gnij sam.


In颅te颅ligen颅tni ludzie s膮 cz臋sto zmusza颅ni do pi颅cia, by bez颅kon颅flik颅to颅wo sp臋dza膰 czas z idiotami. - Ernest Hemingway

#5 emilus100

emilus100
  • 180 post贸w
  • Sk膮dWarszawa, PL

Napisano 07 grudnia 2015 - 18:23

Czyli dosta艂e艣 sw贸j telefon z powrotem, ale z p臋kni臋t膮 szyb膮?

 

Te偶 pracuje w autoryzowanym serwisie i w przypadku, gdy telefon przy rejestracji i wyj臋ciu z paczki jest uszkodzony (foliopak lub karton jest r贸wnie偶 uszkodzony) a na zg艂oszeniu przez klienta nie ma informacji o uszkodzeniu mechanicznym, koszty s膮 po stronie firmy kurierskiej.


U偶ytkownik emilus100 edytowa艂 ten post 07 grudnia 2015 - 18:25

iPhone 3Gs 16GB black. iPhone 5 16GB white. iPhone 6 16GB space gray


#6 bee3

bee3
  • 3聽841 post贸w

Napisano 07 grudnia 2015 - 22:29

Trudna sprawa: od daty przyj臋cia do serwisu do odmowy wykonania us艂ugi nie min臋艂o 14 dni, wi臋c formalnie zmieszczono si臋 w ustawowym czasie.

Na uwag臋 natomiast zas艂uguje do艣膰 d艂ugi okres pomi臋dzy dat膮 przyj臋cia iP do serwisu, a dat膮 wys艂ania go dalej.
Kolejna rzecz warta uwagi: iP zosta艂 wys艂any do zagranicznego centrum serwisowego Apple, a wi臋c osoby przyjmuj膮ce go, sprawdzaj膮ce i wysy艂aj膮ce dalej - nie zauwa偶y艂y ???  st艂uczonego ekranu. Wygl膮da na to, 偶e dopiero w centrum Apple "zauwa偶ono" problem. Mozna wi臋c z du偶ym prawdopodobie艅stwem przyj膮膰, 偶e Twoja przesy艂ka dotar艂a do serwisu w dobrym stanie, a ew. uszkodzenia powsta艂y p贸藕niej. Pytanie tylko (kt贸re pozostanie raczej bez odpowiedzi) - kiedy ?

 

I na powy偶szych pr贸bowa艂bym opiera膰 swoj膮 lini臋 obrony (ataku ?).
 

 

Trzeba przyzna膰, 偶e (co nie ma by膰 mo偶e znaczenia dla sprawy) Ty te偶 wykaza艂e艣 si臋 pewn膮 niekonsekwencj膮 w my艣leniu/dzia艂aniu:
" ... Zdecydowa艂em si臋 na Cortland, poniewa偶 by艂 najbli偶ej mojej lokalizacji .... Aby zaoszcz臋dzi膰 czas zdecydowa艂em si臋 na wysy艂k臋 telefonu do Serwisu ..." .
Jak planowa艂e艣 wysy艂a膰 kurierem to odleg艂o艣膰 nie ma najmniejszego znaczenia.
Wiele os贸b z cho膰by z tego forum podejmuje tak膮 decyzj臋 ze wzgl臋du na darmowego kuriera - ja te偶 przed laty mia艂em przyjemno艣膰 korzysta膰 z takiej opcji, ale jak m贸j iPhone zosta艂 przyj臋ty (wg statusu naprawy) do serwisu po 5 dniach !! od wys艂ania (wg numeru DHL - sz艂o 2 dni) to ju偶 nie korzystam z tzw. darmowych przesy艂ek.


U偶ytkownik bee3 edytowa艂 ten post 07 grudnia 2015 - 22:30

  • Maurice69 lubi to

Pomog艂em ?   -  Lubi臋 to 


#7 macsupport

macsupport

  • 8聽620 post贸w
  • Sk膮dKrak贸w

Napisano 08 grudnia 2015 - 09:26

Je艣li ja dobrze rozumiem to oni wys艂ali telefon do naprawy przycisku za granic臋, wi臋c skoro to zrobili to ekran nie m贸g艂 by膰 p臋kni臋ty, bo gdyby by艂 to od razu zrobili by wycen臋 na wymian臋 ca艂ego telefonu, a nie odsy艂ali dalej do naprawy. Skoro by艂 te偶 status, 偶e naprawa w zagranicznym serwisie zosta艂a wykonana to wygl膮da to tak jakby w drodze do Polski telefon uleg艂 uszkodzeniu, a oni tutaj zrobili wycen臋 na wymian臋 na nowy?

Abstrakcja.


Jedyny serwis sprz臋tu Apple w Ma艂opolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Krak贸w

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 Fresz

Fresz
  • 2 post贸w

Napisano 10 lutego 2016 - 10:30

Witam Was, dzi臋kuje za wszystkie komentarze, opinie. 

Niestety co do Cortland, to r臋ce opadaj膮, jestem na skraju psychicznego wyczerpania dzi臋ki tej firmie.

 

Firma podtrzymuj臋 swoje stanowisko, twierdz膮c, 偶e do uszkodzenia nie dosz艂o podczas transportu bo opakowanie nie posiada艂o 偶adnych znamion uszkodzenia.

 

Nie pozostaj臋 mi nic innego jak przekaza膰 spraw臋 do prawnika. W gr臋 wchodzi tak偶e rzeczoznawca, bo ludzie w Cortlandzie nie potrafi膮 sprawdzi膰 nawet kiedy zosta艂y wykonane zdj臋cia, twierdz膮, 偶e u偶yte przeze mnie zdj臋cia nie stanowi膮 dow贸d w sprawie, to 艣mieszne, ale prawdziwe ;( 

 

Zaznacz臋, 偶e firma celowo op贸藕nia艂a odpowied藕 w sprawie stanu mojego telefonu. Je偶eli faktycznie otrzymali telefon z p臋kni臋tym ekranem to powinni mnie o tym poinformowa膰 od razu, tymczasem oni wys艂ali go do o艣rodka badawczego Apple. A ja otrzyma艂em powiadomienie, z kt贸rego wnioskowa艂em, 偶e telefon zosta艂 wys艂any do naprawy. W ca艂ej korespondencji dot. serwisu nie by艂o ani s艂owa o tym, 偶e telefon posiada jakie艣 wady, uniemo偶liwiaj膮ce jego napraw臋. Ja dowiedzia艂em si臋 o tym 14 dnia, z protoko艂u naprawy, godzin臋 p贸藕niej paczka ju偶 zosta艂a wys艂ana. To jest karygodne i skandaliczne zachowanie jak na tak膮 firm臋.

 

Na samym Apple te偶 nie zostawi臋 suchej nitki, bo podczas mojej rozmowy z nimi oni sami si臋 na mnie wypi臋li twierdz膮c, 偶e Cortland mia艂 w膮tpliwo艣ci co do produktu i dlatego wys艂ali im do oceny. Ma艂o tego, tak偶e uznali, 偶e to nie jest ich sprawa, i 偶e powinna by膰 rozstrzygni臋ta mi臋dzy mn膮 a firm膮 Cortland. Spraw臋 zamkn臋li szybko i do tej pory nie dali mi 偶adnej kolejnej odpowiedzi na moje pytania i w膮tpliwo艣ci. 

 

Mo偶e znacie jaki艣 spos贸b, aby im zwr贸ci膰 na to uwag臋? Jak potraktowali klienta? (bez znaczenia czy to robi膮 oni czy ich autoryzowany Serwis).

Spraw臋 zg艂osi艂em tak偶e poprzez formularz na stronie Apple, bezpo艣rednio do Cupertino, ale odpowiedzi 偶adnej.

 

Macsupport masz racj臋 - to abstrakcja i na dodatek prawniczym j臋zykiem chc膮 mnie zniech臋ci膰 do jakichkolwiek dzia艂a艅. No ale trudno. ja zamierzam walczy膰 o swoje racj臋 i ju偶 kieruj臋 spraw臋 tam gdzie trzeba.

 

Dzi臋ki jeszcze raz za wszelk膮 udzielon膮 pomoc.



#9 lewajs

lewajs
  • 5 post贸w

Napisano 16 lutego 2016 - 19:45

Je艣li si臋 co艣 wyja艣ni, daj prosz臋 zna膰, jestem ciekaw jak b臋dzie wygl膮da艂 fina艂 sprawy.
Komputer: MacBook Pro Mid 2010 13,3 Telefon: iPhone 4S White

#10 strus200

strus200
  • 9 post贸w

Napisano 10 pa藕dziernika 2016 - 18:17

szkoda, 偶e nie wiadomo jak zako艅czy艂a si臋 sprawa. ja mia艂em kilkakrotnie do czynienia z nimi ale z pogwarancyjn膮 i za du偶o mnie to kosztowa艂o, przerzuci艂em si臋 na wysy艂anie do espo w Wawie i jest bezproblemowo, a taniej. I obs艂uga diametralnie milsza i bardziej rzeczowa.






U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1

0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych