Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Wath Sport Space Gray 42 - odpadająca farba?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 20 listopada 2015 - 13:57

Witam, jestem posiadaczem Apple Watch Sport 42 mm i mam mały problem. Otóż przy sensorze pulsu(dolna część zegarka), tam gdzie są napisy czarne (jaki to zegarek etc.), spuchła i odpadła mi farba na logo Apple. Czy to podlega pod gwarancję? ponieważ martwię się , że ta farba zacznie odchodzić dalej, powiększając uszkodzenie. 

 

Jeżeli był taki temat to przepraszam za powielanie.

 

Dziękuję


Wg Pana z infolinii Apple, zegarek powinienem oddać w ramach gwarancji producenta do diagnozy. I tak właśnie zrobiłem. Jak ktoś zainteresowany, dam znać jak poszło.

 

Z tego co zobaczyłem na internecie , jest to dość popularny problem w tym modelu/kolorze.


Użytkownik aquatarion edytował ten post 20 listopada 2015 - 15:56


#2 Gustawus-OSL

Gustawus-OSL
  • 26 postów
  • Płeć:
  • SkądOslo

Napisano 20 listopada 2015 - 15:36

Jeżeli nie jest to spowodowane uszkodzeniem fizycznym na wskutek uderzenia, zadrapania, itp, serwis powinien uznać to jako naprawa gwarancyjna (wada fabryczna).

 

Czekamy na dalszy tok wydarzeń w tej sprawie ... 


Pozdrawiam, Gustawus !


#3 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 26 listopada 2015 - 21:55

Zegarek jest na etapie diagnozy, został dostarczony do serwisu Cortland w Poznaniu i przesłany do bazy serwisowej Apple. Podobno nie mogą podać gdzie to jest. Ja mogę się tylko domyślać, że Irlandia. Przybliżony czas wymiany zegarka to podobno 7 dni.

 

CDN...



#4 manyoo

manyoo
  • 21 postów

Napisano 26 listopada 2015 - 22:28

Cork, Irlandia

#5 Arti Gi

Arti Gi
  • 22 postów

Napisano 28 listopada 2015 - 12:26

Jak się zakończyła ta sprawa - ba jakby cisz w temacie .....



#6 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 28 listopada 2015 - 19:22

Jak się zakończyła ta sprawa - ba jakby cisz w temacie .....

 

Przecież wszystko pisze. Czytamy ze zrozumieniem i patrzymy na daty postów :) 



#7 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 01 grudnia 2015 - 15:15

Dzisiaj otrzymałem informację z Cortlandu, że zegarek został zdiagnozowany i zastąpiony kolejną nową sztuką. Otrzymałem nowy numer seryjny. Zegarek powinien być u mnie jutro lub w czwartek. 



#8 manyoo

manyoo
  • 21 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 09:09

Mam podobny problem, pojawily sie odpryski ale z boku obudowy, miedzy przyciskiem a ekranem zegarka. Nie przypominam sobie zebym gdzies zegarkiem otarl lub uderzyl. Jednak jest to w takim miejscu, ze wyglada jakby bylo po mechanicznym uszkodzeniu. Pytanie czy jest sens wysylac na reklamacje?

#9 Misiekk

Misiekk
  • 263 postów

Napisano 13 stycznia 2016 - 14:06

Pokaż zdjęcia.

Próbować zawsze warto.



#10 manyoo

manyoo
  • 21 postów

Napisano 13 stycznia 2016 - 15:25

Chodzi mi o górę narożnika ale i o ten bąbelek na dole...

#11 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 24 stycznia 2016 - 14:38

Jak masz bąbelek na dole, tam gdzie logo Apple jest, to bez problemu możesz reklamować. 



#12 greemsky

greemsky
  • 25 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 11:26

U mnie zaczęły odpadać literki z Apple Watcha 42mm Space Gray. Odpadała część numeru seryjnego tak że stał się nieczytelny. To tak jak by się łuszczyła powłoka aluminium. Dziś zaniosłem zegarek do reklamacji.


iPhone 4s | iPhone 5s | iPhone 6s | iPod Classic | Apple TV 3 | iPad 4 | MacBook Pro Retina '15 Mid 2014 | Apple Watch Sport


#13 Pluto27887

Pluto27887
  • 261 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 12:19

Witam
Czy możecie wstawić jakieś zdjęcia czegoś takiego?
Bo u mnie coś tez odpada wiec ciekaw jestem czy tez kwalifikował by się do wymiany

#14 greemsky

greemsky
  • 25 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 14:54

Witam
Czy możecie wstawić jakieś zdjęcia czegoś takiego?
Bo u mnie coś tez odpada wiec ciekaw jestem czy tez kwalifikował by się do wymiany

Jasne, w wolnej chwili wrzucę zdjęcia. Dodam że te napisy od jakiegoś czasu stawały się rozmyte i stawały się nieczytelne, aż zaczęły odpadać. Zegarek mam 10 miesięcy więc jeszcze jest na gwarancji. 


iPhone 4s | iPhone 5s | iPhone 6s | iPod Classic | Apple TV 3 | iPad 4 | MacBook Pro Retina '15 Mid 2014 | Apple Watch Sport


#15 Pluto27887

Pluto27887
  • 261 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 15:45

U mnie to wygląda mniej więcej tak. Załączony plik  image.jpeg   357,05 KB   2 Ilość pobrań

#16 greemsky

greemsky
  • 25 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 15:54

U mnie to wygląda mniej więcej tak. attachicon.gifimage.jpeg

Dokładnie, u mnie podobnie. Jak masz jeszcze na gwarancji to oddawaj do reklamacji, dla mnie coś takiego jest niedopuszczalne, zwłaszcza przy sprzęcie za prawie 2000 zł. Fatalnie to wygląda


iPhone 4s | iPhone 5s | iPhone 6s | iPod Classic | Apple TV 3 | iPad 4 | MacBook Pro Retina '15 Mid 2014 | Apple Watch Sport


#17 Pluto27887

Pluto27887
  • 261 postów

Napisano 15 grudnia 2016 - 20:01

Witam oddałem we wtorek do Cortlandu, dziś dostałem info że został wysłany do centrum serwisowego Apple. Co to może.oznaczać? mieliście taką sytuację?



#18 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 15 grudnia 2016 - 23:45

Witam oddałem we wtorek do Cortlandu, dziś dostałem info że został wysłany do centrum serwisowego Apple. Co to może.oznaczać? mieliście taką sytuację?

To znaczy, że (o ile w centrum serwisowym Apple Care nie potraktują wady jako kosmetyczna) za 2-3 dni dostaniesz nowego Watch-a


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#19 Pluto27887

Pluto27887
  • 261 postów

Napisano 16 grudnia 2016 - 08:48

Ale w Cortlandzie to tak często wysyłają sprzęt do Apple? Kiedyś oddawałem do ESPO i większość decyzji odnośnie wymiany podejmowali sami.



#20 greemsky

greemsky
  • 25 postów

Napisano 16 grudnia 2016 - 13:14

Ja też dostałem taką informację: Wysłano do centrum serwisowego Apple.
No ciekawy jestem jak to dalej się potoczy.


iPhone 4s | iPhone 5s | iPhone 6s | iPod Classic | Apple TV 3 | iPad 4 | MacBook Pro Retina '15 Mid 2014 | Apple Watch Sport


#21 Pluto27887

Pluto27887
  • 261 postów

Napisano 16 grudnia 2016 - 18:36

Ja też dostałem taką informację: Wysłano do centrum serwisowego Apple.
No ciekawy jestem jak to dalej się potoczy.

A gdzie oddałeś ? Do cortlandu?

Użytkownik Pluto27887 edytował ten post 16 grudnia 2016 - 18:37


#22 greemsky

greemsky
  • 25 postów

Napisano 16 grudnia 2016 - 23:45

A gdzie oddałeś ? Do cortlandu?

do iDream


iPhone 4s | iPhone 5s | iPhone 6s | iPod Classic | Apple TV 3 | iPad 4 | MacBook Pro Retina '15 Mid 2014 | Apple Watch Sport


#23 Pluto27887

Pluto27887
  • 261 postów

Napisano 19 grudnia 2016 - 13:45

Dostałem info że wymieniony, jeszcze nie odebrałem.

#24 greemsky

greemsky
  • 25 postów

Napisano 20 grudnia 2016 - 20:59

Dostałem info że wymieniony, jeszcze nie odebrałem.

No to gratuluję, jak odbierzesz to napisz. Jestem ciekawy czy faktycznie dają nowego w pudełku. U mnie jeszcze cisza a oddawałem dzień wcześniej niż Ty.


iPhone 4s | iPhone 5s | iPhone 6s | iPod Classic | Apple TV 3 | iPad 4 | MacBook Pro Retina '15 Mid 2014 | Apple Watch Sport


#25 Pluto27887

Pluto27887
  • 261 postów

Napisano 20 grudnia 2016 - 22:09

Tego samego dnia oddawałem swojego iPhone 6s plus. O nim narazie też cisza tylko zegarek się wyjaśnił. Odbiorę dopiero jak się z iPhonem zdeklariją.

Użytkownik Pluto27887 edytował ten post 20 grudnia 2016 - 22:09





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych