Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Polityka sieci Play.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 pfijolek

pfijolek
  • 1 postów

Napisano 15 listopada 2015 - 11:46

Zobacz jak sieć Play traktuje swoich klientów. W oficjalnej korespondencji z BOK Play zaprezentowano procedurę "sprawdzania właściwości" smartfonów przez jednych klientów, następnie zacieranie śladów przeszłości urządzeń przez obsługę salonów sprzedaży i przedstawianie w ofertach tych samych smartfonów jako fabrycznie nowe innym klientom. Mam nadzieję, że opisana w linku sytuacja pomoże podjąć decyzję kolejnym potencjalnym klientom sieci Play.

Cały artykuł [url=http://play-problem.pl]Play. Mamy dla Pana ofertę w sieci Play - NIE, STANOWCZO DZIĘKUJĘ[/url] pod adresem [url=http://play-problem.pl]http://play-problem.pl[/url]



#2 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 15 listopada 2015 - 13:14

Z tego co rzuciłem okiem to reklamacja dotyczyła wady aparatu i ta wada została usunięta więc w czym problem. 

Jak kupisz Bentleya i okaże się ze ma uszkodzoną oponę to Salon ma wymienić całe auto ?

 

W mojej opinii błąd popełniłeś w momencie składania reklamacji - powinieneś zareklamować nie wadę aparatu a wydanie używanego telefonu wtedy jedynym sposobem na usunięcie wady jest wymiana na urządzenie nowe lub zwrot gotówki.

 

W tym momencie masz towar zgodny z umową więc w czym leży problem. Takie przepychanki na siłę żeby udowodnić kto ma rację. 

 

Śmieszy mnie też zachowanie Play - zamiast wydać nowy telefon w szczególności że nie jest to drogi model to więcej wydali kasy stracili na rbh pracowników i pisaniu pism.

 

Racja leży wg. mnie po stronie sprzedawcy ale Play mógłby dla świetego spokoju wymienić ten telefon bo jakiś olbrzymi koszt to nie jest.


Użytkownik nie_lubie_jablek edytował ten post 15 listopada 2015 - 13:15





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych