Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ustawienia operatora


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 appointed

appointed
  • 55 postów
  • SkądKraków PL

Napisano 14 listopada 2015 - 16:38

Witam,

ostatnio zakupiłem usługę mobilnego internetu w Play do mojego iPada, jednak iPad po włożeniu kart SIM sam nie rozpoznał operatora i nie skonfigurował ustawień - wprowadziłem je sam, ale jednak nadal nie mam możliwości wyboru pomiędzy 2G/3G/LTE, a za każdym razem przy włączaniu LTE iPad informuje o braku certyfikatu dla sieci. Na iPhone również korzystam z Play i nie mam takich problemów. Jak ściągnąć i wrzucić ustawienia operatora do iPada?

 

Z góry dzięki ;)



#2 Dastia

Dastia
  • 856 postów

Napisano 14 listopada 2015 - 18:01

Musisz mieć sieć automatycznie, nie ręcznie ustawioną.


iPhone 11 PRO Max

#3 appointed

appointed
  • 55 postów
  • SkądKraków PL

Napisano 14 listopada 2015 - 18:17

Musisz mieć sieć automatycznie, nie ręcznie ustawioną.

 

Jest ustawiona na automatyczną.



#4 Dastia

Dastia
  • 856 postów

Napisano 14 listopada 2015 - 18:21

I co LTE nie działa i przełączanie?


iPhone 11 PRO Max

#5 appointed

appointed
  • 55 postów
  • SkądKraków PL

Napisano 14 listopada 2015 - 18:27

I co LTE nie działa i przełączanie?

Działa LTE, ale napisałem w czym dokładnie występuje problem.. Przeczytaj jeszcze raz wątek. 



#6 Dastia

Dastia
  • 856 postów

Napisano 14 listopada 2015 - 19:06

Sorry kolego, źle odczytałam na szybkości  :ph34r:


iPhone 11 PRO Max

#7 kubalon1

kubalon1
  • 623 postów

Napisano 14 listopada 2015 - 19:18

Miałem podobnie,przełożyłem kartę do ipka i uruchomiłem jak złapał sieć i lte przełożyłem z powrotem do ipada i chodzi,czy u Ciebie to zadziała nie wiem ale warto spróbować 



#8 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 938 postów

Napisano 14 listopada 2015 - 19:21

Play nie ma autoryzacji na iPada. Więc nie pobierze automatycznie danych. 



#9 appointed

appointed
  • 55 postów
  • SkądKraków PL

Napisano 14 listopada 2015 - 21:14

Play nie ma autoryzacji na iPada. Więc nie pobierze automatycznie danych. 

Taką też odpowiedź dostałem na ich forum. Czy wiadomo czy w najbliższym czasie nastąpi autoryzacja iPadów?



#10 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 938 postów

Napisano 14 listopada 2015 - 21:17

Ale z czym konkretnie masz problem nie działa LTE czy nie działa przełączanie z LTE na 3G ?



#11 appointed

appointed
  • 55 postów
  • SkądKraków PL

Napisano 14 listopada 2015 - 21:28

Ale z czym konkretnie masz problem nie działa LTE czy nie działa przełączanie z LTE na 3G ?

Wszystko działa, problem polega na tym, że nie ma typowego dla Play w iPhone'ach przełącznika między 2G/3G/LTE oraz przy każdorazowym włączeniu LTE dostaję powiadomienie o braku certyfikacji sieci.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych