Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak uruchomić aplikację zakupioną w App Store?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 bielin

bielin
  • 653 postów

Napisano 25 października 2015 - 10:27

Zakupiłem aplikacje związaną z rozwiązywaniem krzyżówek (Panoramy) i nie rozumiem dlaczego nie działa mi na iPadzie. W iPhonie działa poprawnie. Aplikacja się ściągnęła ale gdy klikam na opcję nowa krzyżówka, to wyrzuca mi grę. Mam najnowszą aktualizację iPada. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś zerknął czy u niego też występuje ten sam problem. Drugi link jest do darmowej aplikacji.

https://itunes.apple...d606938178?mt=8

Pod spodem wersja darmowa

https://itunes.apple...d695122897?mt=8



#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 25 października 2015 - 11:22

Ostatnia (i jedyna, jak mi się wydaje) wersja tej aplikacji pochodzi z 2013 roku. Nie ma się co spodziewać, że jest zoptymalizowana pod iOS 9. Niestety. Aczkolwiek możesz próbować pisać do deweloperów. Widzę, że jeszcze działają w branży. Może pomogą.


Użytkownik cronopioverde edytował ten post 25 października 2015 - 11:24

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 bielin

bielin
  • 653 postów

Napisano 25 października 2015 - 11:38

Ostatnia (i jedyna, jak mi się wydaje) wersja tej aplikacji pochodzi z 2013 roku. Nie ma się co spodziewać, że jest zoptymalizowana pod iOS 9. Niestety. Aczkolwiek możesz próbować pisać do deweloperów. Widzę, że jeszcze działają w branży. Może pomogą.

 

Dziękuję cronopioverde za pomoc. Czyli tobie również wyrzuca ten program na iPadzie? Ciekawe że działa na iPhonie. 



#4 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 25 października 2015 - 11:44

Na dodatek jeżeli kupiona aplikacja nie działa i ma problemy to możesz ją zwrócić i dostaniesz zwrot kasy.



#5 bielin

bielin
  • 653 postów

Napisano 26 października 2015 - 16:11

Na dodatek jeżeli kupiona aplikacja nie działa i ma problemy to możesz ją zwrócić i dostaniesz zwrot kasy.

 

Czy mógłbym prosić aby ktoś chociaż troszkę podpowiedział mi jak to się robi, i czy chociaż w języku polskim można złożyć reklamację? Dziękuję za pomoc.


Użytkownik bielin edytował ten post 26 października 2015 - 17:36


#6 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 30 października 2015 - 10:33

Czy mógłbym prosić aby ktoś chociaż troszkę podpowiedział mi jak to się robi, i czy chociaż w języku polskim można złożyć reklamację? Dziękuję za pomoc.

http://bfy.tw/2Xrm






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych