Witam,
Mój AW w trakcie update do watchOS2 się "wywalił"
Teraz nie daje się uruchomić.
Pokazuje się tylko logo Apple, chwilę poświeci i się wyłącza.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 10 października 2015 - 09:15
Witam,
Mój AW w trakcie update do watchOS2 się "wywalił"
Teraz nie daje się uruchomić.
Pokazuje się tylko logo Apple, chwilę poświeci i się wyłącza.
Napisano 10 października 2015 - 09:26
To się podobno zdarza, oddaj na gwarancję.
Napisano 10 października 2015 - 10:00
Very funny - amerykańska dystrybucja
Jakieś inne pomysły?
Napisano 10 października 2015 - 10:16
Od piątku, AW jest oficjalnie sprzedawany w Polsce (serwis także), dystrybucja nie ma znaczenia...zadzwoń, np. na info Apple, lub do iSpot (W-wa Marszałkowska-serwis), lub do Cortland i tam otrzymasz wszelkie informacje.
Użytkownik landr edytował ten post 10 października 2015 - 10:17
Napisano 10 października 2015 - 10:19
Od piątku, AW jest oficjalnie sprzedawany w Polsce (serwis także), dystrybucja nie ma znaczenia...zadzwoń, np. na info Apple, lub do iSpot (W-wa Marszałkowska-serwis), lub do Cortland i tam otrzymasz wszelkie informacje.
Jesteś pewien, że dystrybucja nie ma znaczenia?
Napisano 10 października 2015 - 10:26
Zadzwoń i zapytaj....pozdrowienia.
Napisano 10 października 2015 - 10:58
Dystrybucja nie ma żadnego znaczenia.
MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO
Napisano 10 października 2015 - 13:41
Napisano 12 października 2015 - 16:59
OK. Zostawiłem w serwise. Temat znany podobno. Wymieniają na nowy...
Zamykamy temat:)
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych