Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Air 13" 2012 - losowo wyłącza się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 gregory69

gregory69
  • 4 postów

Napisano 15 września 2015 - 05:21

Witam od paru dni mam Macbooka Air 13-calowego z połowy 2012.Jest taki problem że po około godzinie użytkowania ekran gaśnie i sam się wyłącza. Gdy się wyłączy to jest problem żeby go włączyć. Pokazuje się ekran startowy i znowu gaśnie. Trzeba go zostawić na jakieś 15 minut i wtedy już się włącza normalnie. Ale znowu po około godzinie pracy to samo. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.



#2 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 15 września 2015 - 07:27

Czy Macbook nie przegrzewa się zbyt mocno?


Pogwarancyjny serwis urządzeń Apple - naprawa Macbook, iMac, iPhone, iPad itp.
kom: 605-660-548, tel: (12) 444 14 99, ul. Wybickiego 17/3, 31-302 Kraków
www.serwisapple.pl


#3 gregory69

gregory69
  • 4 postów

Napisano 15 września 2015 - 08:39

No właśnie nie bo jest chłodny od spodu. Nie jest jakiś nagrzany ani nic.

#4 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 15 września 2015 - 09:00

Masz klasyczny problem roczników 2012. Podejrzaną jest sekcja PWM płyty (ten sam problem występuje w iMacach i Macbookach Pro 2012) - lub dysk twardy. Jednak brak startu zaraz po wyłączeniu wskazuje na PWM płyty.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#5 gregory69

gregory69
  • 4 postów

Napisano 15 września 2015 - 09:26

Czyli jakie kroki trzeba podjąć i ile to będzie kosztować ?

#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 15 września 2015 - 09:33

Problem z diagnostyką polega na tym, że można ją wykonać tylko w momencie wyłączenia i braku załączenia komputera. Niestety uszkodzenie (o ile jest to to o czym myślę) jest na tyle wredne, że nie zostaje wykazane w żadnym programie diagnostycznym (wszak jak działa, to działa prawidłowo). Pewną wskazówką może być lekkie spowolnienie systemu (ok 30%), ale to występuje w ok 60-70% przypadków. Co robić - wybrać się do serwisu celem diagnostyki. Sam możesz wydać sporo pieniędzy (np. na nowy dysk) a problem pozostanie.

 

Problem klasycznie serwisowy - przenoszę do odpowiedniego działu.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#7 gregory69

gregory69
  • 4 postów

Napisano 15 września 2015 - 15:37

To proszę podajcie mi jakiś przedział cenowy ile może wynieść naprawa. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych