Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Odzyskiwanie OS X przez Internet (Yosemite)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 daroq

daroq
  • 32 postów

Napisano 09 września 2015 - 11:23

Cześć,

 

Mam taki problem - przed sprzedażą MBP 15 chciałem wyczyścić dysk i zainstalować system ponownie. Jestem obecnie w recorvery na zupełnie czystym laptopie bez systemu. Chcąc zainstalować OS wychodzi mi tylko El Captain, który po zalogowaniu się na moje Apple ID okazuje się "chwilowo niedostępny". Nie mam też archiwum Time Machine, bo nie było mi potrzebne. Co robić? Jak zainstalować Yosemite przez sieć?

 

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Darek



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 września 2015 - 11:30

Musisz na innym komputerze pobrać Yosemite z AppStore, przygotować pendrive instalacyjny i z niego zainstalować system.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 daroq

daroq
  • 32 postów

Napisano 09 września 2015 - 11:41

Dzięki za odpowiedź :) A czy wiesz może dlaczego Yosemite nie jest już dostępny bezpośrednio do pobrania albo dlaczego El Captain nie da się ściągnąć?


Użytkownik daroq edytował ten post 09 września 2015 - 11:41


#4 MacEryk

MacEryk
  • 113 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 września 2015 - 06:08

Yosemite jest cały czas dostępny - przynajmniej u mnie.



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 września 2015 - 09:45

Kolega Daroq już rozwiązał problem, zainstalowaliśmy system z pendrive.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych