Zadzwoniłem na infolinię by wypytać się o PhotoFast i-FlashDrive EVO 16GB , niestety też dałem się namówić na zamówienie telefoniczne i co gorsza - opłaciłem je 3 tygodnie temu. Jak można się domyślić - towaru nadal nie ma i obsługa ciągle mówi że będzie "jutro" - ale "jutro" to dzień który nigdy nie nadchodzi Tak to jest jak na szybko człowiek potrzebuje przed wyjazdem sprzętu Nie wiem czy coś da się z tym zrobić wobec tak dużego olewania klienta :/ Numer zamówienia 01193825003, choć pewnie i tak nie da rady tego sprawdzić :/
iSpot, ponad 3 tygodnie po zapłącie towaru nadal brak :(
#1
Napisano 01 września 2015 - 20:51
#2
Napisano 02 września 2015 - 11:34
Odstąp od umowy i kup lokalnie.
#3
Napisano 02 września 2015 - 14:21
#4
Napisano 02 września 2015 - 22:06
Heh... niestety zamówiłem na firmę - potrzebowałem bardzo szybkiego sposobu by na ipada nagrywać dokumenty i mapy myśli... No ale jakoś sobie poradziłem aplikacją AppFile... No ale mniejsza o to. Teraz mam nauczkę by nic nie zamawiać przez telefon i dokładnie sprawdzać dostępność przed zapłatą.
P.S. No ale niektóre sklepy nie robią problemów z odstąpieniem od umowy/ wymianą na inny towar itp. nawet gdy bierze się towar na firmę...
Użytkownik Krzysztof Nielepkowicz edytował ten post 02 września 2015 - 22:07
#5
Napisano 14 września 2015 - 07:17
Hej, i jak się sprawa potoczyła??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych