Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iSpot, ponad 3 tygodnie po zapłącie towaru nadal brak :(


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krzysztof Nielepkowicz

Krzysztof Nielepkowicz
  • 2 postów

Napisano 01 września 2015 - 20:51

Zadzwoniłem na infolinię by wypytać się o PhotoFast i-FlashDrive EVO 16GB  , niestety też dałem się namówić na zamówienie telefoniczne i co gorsza - opłaciłem je 3 tygodnie temu. Jak można się domyślić - towaru nadal nie ma i obsługa ciągle mówi że będzie "jutro" - ale "jutro" to dzień który nigdy nie nadchodzi :( Tak to jest jak na szybko człowiek potrzebuje przed wyjazdem sprzętu :( Nie wiem czy coś da się z tym zrobić wobec tak dużego olewania klienta :/ Numer zamówienia 01193825003, choć pewnie i tak nie da rady tego sprawdzić :/



#2 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 02 września 2015 - 11:34

Odstąp od umowy i kup lokalnie. 



#3 kubalon1

kubalon1
  • 641 postów

Napisano 02 września 2015 - 14:21

A nie lepiej Leef iBRIDGE bez potrzeby czekania i taniej

#4 Krzysztof Nielepkowicz

Krzysztof Nielepkowicz
  • 2 postów

Napisano 02 września 2015 - 22:06

Heh... niestety zamówiłem na firmę - potrzebowałem bardzo szybkiego sposobu by na ipada nagrywać dokumenty i mapy myśli... No ale jakoś sobie poradziłem aplikacją AppFile... No ale mniejsza o to. Teraz mam nauczkę by nic nie zamawiać przez telefon i dokładnie sprawdzać dostępność przed zapłatą.

 

P.S. No ale niektóre sklepy nie robią problemów z odstąpieniem od umowy/ wymianą na inny towar itp. nawet gdy bierze się towar na firmę...


Użytkownik Krzysztof Nielepkowicz edytował ten post 02 września 2015 - 22:07


#5 reggis

reggis
  • 20 postów

Napisano 14 września 2015 - 07:17

Hej, i jak się sprawa potoczyła??






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych