Wsparcie Apple nie pomoże przy naprawie gwarancyjnej iWatch
#1
Napisano 21 sierpnia 2015 - 18:42
Jako użytkownik kilku urządzeń Apple, znając ich niezawodność zdziwiłem sie okrutnie, gdy nagle zacząć sie na moim ręku grzać i zgasł. Dosłownie umarł.
Próba włączenia skończyła sie niepowodzeniem.
Jako ze miałem go od kilku dni to od razu dzwonię na Wsparcie Apple i tu nagle problem.
Okazuje się, że jako że w Polsce nie ma dostępnego tego produktu to również nie mogą go naprawić. Przełączono mnie do UK i z powrotem do Polski.
Po 120 minutach rozmów okazało sie, że muszę albo oddać go do serwisu w USA, a jak nie to w Niemczech lub Angli ale osobiście
Poprosiłem aby Apple w Polsce przesłało go do serwisu w tych krajach ale mi odmówiono.
Mało tego, nie wskazano adresów, na które mogę go odesłać.
Zostałem z zepsutym Apple Watchem i czuje sie totalnie olany
Pisze ku przestrodze, licząc ze moze ktoś z szanownych Forumowiczów coś mi podpowie.
#2
Napisano 21 sierpnia 2015 - 18:44
- Sebosz lubi to
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#3
Napisano 28 sierpnia 2015 - 12:03
Pozostaje chyba tylko czekać, aż pojawi się oficjalnie w Polsce – wtedy zaczną przyjmować
PYM Player 8.1.1 — działa od Cataliny po Sonomę
Klawiatura PYM też jest fajna – ma przecinek na klawiaturze numerycznej, twardy łącznik, jabłko i symbol bitcoina ₿
VR, AR, XR – wszystko, co potrzebujecie wiedzieć, i czego nie potrzebujecie też.
> [ pym.uce.pl ]
#4
Napisano 28 sierpnia 2015 - 12:43
Pozostaje chyba tylko czekać, aż pojawi się oficjalnie w Polsce – wtedy zaczną przyjmować
Przewiduję, że gwarancja mu się skończy
#5
Napisano 28 sierpnia 2015 - 15:47
To zależy, jeżeli na wrześniowej konferencji Apple zaprezentuje Siri po polsku droga dla Apple Watcha dla Polski będzie jakby otwarta;) Problemów z dostępnością nie ma za granicą żadnych, więc można spokojnie pokusić się o premierę w kolejnych krajach.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych