Rozliczanie AW przy zakupie na firme
#1
Napisano 13 sierpnia 2015 - 11:30
Moja Ksiegowa twierdzi, ze AW nie można wrzucać w koszty jak telefon czy np. zestaw głośnomówiący. Podejrzewam, ze nie bardzo kobita rozumie czym jest AW ale zanim ja nacisnę chciałbym sie zapytać, czy ktoś juz rozliczał taki zakup? Firma na pełnej księgowości.
#2
Napisano 13 sierpnia 2015 - 20:21
To zależy jaki prowadzisz rodzaj działalności oraz czy płacisz co miesiąc podatki... Jak co miesiąc jesteś na stracie to logiczne, że księgowa Ci tego nie zakwalifikuje bo co powiesz skarbowemu jak przyjdzie? Że kupiłeś sobie zegarek za 2000 bo to miało poprawić sytuację twojej firmy?
Ty musisz mieć powód dlaczego ten zegarek miałby ci być niezbędny lub bardzo pomocny w prowadzeniu działalności...
#3
Napisano 13 sierpnia 2015 - 21:59
To zależy jaki prowadzisz rodzaj działalności oraz czy płacisz co miesiąc podatki...
Tak płace co miesiąc, niestety albo stety Ogólne zasady jakos ogarniam pytam konkretnie o AW, kupiłem 2 zegarki i jestem ciekawy czy ktoś to wrzucał w koszty jak nie to trudno.
#4
Napisano 14 sierpnia 2015 - 00:40
Ja mam firmę informatyczna wiec wiem ile tłumaczyć czasem trzeba żeby kobietki w us coś ogarnęły.
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#5
Napisano 14 sierpnia 2015 - 19:08
Nie ma z tym najmniejszego problemu. Napisz na PW powiem Ci co i jak
Użytkownik Tygrysio edytował ten post 14 sierpnia 2015 - 19:09
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych