Pierwsze co zrobiłem to hard reset, pomogło i funkcja wróciła... na kilkanaście minut. W którymś momencie zachodzi jakiś proces (podejrzewam aplikacje monitorująca aktywność) i cos sie kaszani.
Drugi krok to rozłączenie telefonu z zegarkiem i wyczyszczenie zawartości i ustawień a następnie odtworzenie zegarka z kopii i znów działa pięknie przez jakiś czas by znów przestać reagować na ruch.
Ostatnie co zrobiłem to rozłączenie, wyzerowanie i skonfigurowanie jako nowy zegarek z minimalna ilością aplikacji, to samo... działa przez jakiś czas i potem dupa.
Apple Polska nie pomoże, odsyłają mnie do niemieckiego Apple Store. Dzisiaj pojadę do Cortlandu na wymianę gniazdka słuchawkowego w telefonie (jak sie sypie to wszystko naraz) może cos podpowiedzą.
Znacie jeszcze jakiś sposób na wyzerowanie softu? Czekać na nowy system czy od razu wysyłać do Niemca? Boje sie, ze ktoś sprawdzi po resecie czy działa i odeśle jako sprawny a ja sie znów będę z tym bujał.
Użytkownik Paulus77 edytował ten post 13 sierpnia 2015 - 09:56