Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMessage i Facetime nie działają


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 piantoni90

piantoni90
  • 27 postów

Napisano 05 sierpnia 2015 - 11:24

Witam

 

Jak w temacie tzn nagle facetime i imessage wyrzuciło mnie i każe jeszcze raz zalogować, lecz po logowaniu wyskakuje błąd aktywacji. Próbowałem różnych metod ale nic nie działa obawiam się że został tylko format ale tego nie chce robić

 

 

Załączone pliki



#2 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 05 sierpnia 2015 - 11:47

Witam

 

Jak w temacie tzn nagle facetime i imessage wyrzuciło mnie i każe jeszcze raz zalogować, lecz po logowaniu wyskakuje błąd aktywacji. Próbowałem różnych metod ale nic nie działa obawiam się że został tylko format ale tego nie chce robić

Nie musisz. Format zresztą w podobnych wypadkach nie pomagał.

Wejdź na stronę https://appleid.apple.com, daj Zarządzaj ID, zaloguj się, tam w kolumnie po lewej stronie, pod Hasło i zabezpieczenia, znajdziesz pozycję Wygeneruj hasło aplikacji. Wygeneruj je. Wydaje mi się, że jako nazwę aplikacji możesz podać albo iMessage, albo FaceTime – wygenerowane hasło i tak powinno być takie samo dla obydwu. Teraz skopiuj to wygenerowane hasło i użyj go przy logowaniu do wyżej wymienionych programów zamiast Twojego hasła z Apple ID.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 krgsone

krgsone
  • 108 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 sierpnia 2015 - 11:49

u mnie identyczna sytuacja zdarzyła się rok temu kiedy wyszedł yosemite, wcześniej na mavercisks normalnie używałem dwóch wspomnianych przez Ciebie apek. Z tą sytuacją nikt nie może sobie niestety poradzić, próbowałem już wszędzie, nawet apple wysłało mnie na jakieś zaawansowane testy do wyższego działu wsparcia. Każdy w dziale wsparcia apple zna moją sytuację i niestety nikt nie umiał sobie z tym poradzić aż do dzisiaj ;) Przynajmniej w moim przypadku. Restarty pamięci czy też SMC nie pomogły, wgrywanie na czysto systemów także nie pomogło. Bawienie się w plikach hosts także i nawet mądry kolega z forum także nie zdołał mi pomóc. Ewidentnie wina leży po stronie apple a dokładniej ich serwerów, które wwalają teraz i twoje konto. Gdybyś rozwiązał ten problem to podziel się jak tego uczyniłeś ;) pozdrawiam i udanej walki życzę


Komputer:  MacBook Pro 13 / i5 2.5 GHz / 16 GB Ram / SSD 256 / OS X El Capitan - 10.11.1 - Beta 1

Telefon: not 


#4 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce

Napisano 05 sierpnia 2015 - 12:52

A probowales wrocic do mavericksa?


iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy


#5 krgsone

krgsone
  • 108 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 sierpnia 2015 - 15:41

A probowales wrocic do mavericksa?

 

 

w moim przypadku to nie pomogło...


Komputer:  MacBook Pro 13 / i5 2.5 GHz / 16 GB Ram / SSD 256 / OS X El Capitan - 10.11.1 - Beta 1

Telefon: not 


#6 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce

Napisano 05 sierpnia 2015 - 18:13

A inne apple id działa na twoim sprzęcie, może skontaktuj się z apple abyś mial jakieś inne apple id, na inny email ale ze wszystkimi danymi z tego id.


iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych