Witam, od jakiegoś czasu zajmuję się robieniem gier w Unity3D, w ostatnim czasie postanowiłem wrócić całkowicie do iOSa oraz Mac OS X'a, po kilku latach z Windowsem. Niestety pomimo początkowej euforii, przy próbie wrzucenia gry na telefon sypie błędami. Starałem się znaleźć poradnik na necie, jak wrzucić aplikację do testów iOSa bez konta devloperskiego, niestety bez skutku, czy może ktoś z Was orientuje się czy jest to możliwe? Zajmuje się chwilowo tym amatorsko i nie mam z tego żadnych zysków, więc wydanie 99$ na rok w moim przypadku to trochę głupota. Czy może istnieją jakieś tweeki w cydii, albo znacie jakieś obejścia aby osiągnąć zamierzony cel? By w końcu móc przetestować efekty swojej pracy na urządzeniu przenośnym? Czy zostaje znów jedynie porzucenie tej platformy i robienie buildów pod Androida/WP?
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Kompilowanie gier i aplikacji bez konta devloperskiego
Rozpoczęty przez
wafel21
, 02 sie 2015 08:25
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 sierpnia 2015 - 08:25
#2
Napisano 02 sierpnia 2015 - 11:09
Pobierz Xcode 7 Beta, które pozwala każdemu (nawet bez JailBreaka) robić takie sztuczki.
#3
Napisano 02 sierpnia 2015 - 11:25
Moje programy:
iOS => Project Planner | Project Planner HD | Sub Edit HD | Snooker Scoreboard Pro | Expedition Planner | Subtitles Player
OSX => Project Planner OSX | Project Planner Viewer | Sub Edit | Mapper | Site Monitor
tvOS => Subtitles Player
Nie udzielam porad poprzez Prywatną Wiadomość. To uderza w charakter i sens istnienia forum, które daje każdemu prawo do zadania pytań i poznania odpowiedzi na nie..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych