Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z hasłem


Najlepsza odpowiedź cronopioverde , 27 lipca 2015 - 18:44

Do tej pory korzystałam z laptopów z Windowsem i jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o maki.

 

Akurat w przypadku jeżeli chodzi o hasła i nazwy użytkowników, posiadany system naprawdę nie ma znaczenia. Na początku je się ustawia, jeśli się ustawia, a potem stara się je pamiętać :)

 

Napisałam że wszystko wpisuje dobrze ale i tak nie chce działać  :(

 

 

Jeśli wpisujesz dobrze, to nie ma sposobu, żeby nie zadziałało. Upewnij się, że nie robisz literówek, wielkość liter także ma znaczenie. Oraz spacje.

 

Jeżeli po zakupie ustawiłaś opcję zerowania hasła przy użyciu Apple ID, zrób to po wyczerpaniu wszystkich innych prób. W przeciwnym wypadku skorzystaj z opcji resetu hasła z poziomu funkcji odzyskiwania (Recovery).

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 vishiro

vishiro
  • 3 postów

Napisano 27 lipca 2015 - 13:02

Witam, jestem świeżo upieczoną właścicielką Macbook'a Air 11 MD711PL/B. Do tej pory korzystałam z laptopów z Windowsem i jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o maki.

Niestety pojawił się pierwszy problem, mianowicie kiedy chciałam zainstalować Adobe Flash Player pojawiło się okno z prośbą o podanie hasła:

 

hN0PXDn.png

 

Wszystko zostało wpisane dobrze ale Mac upiera się że coś jest źle  :angry:

Tak samo dzieje się kiedy ekran zostanie wygaszony i trzeba podać nieszczęsne hasło, albo kiedy chce zmienić hasło a trzeba podać stare:

 

G5kHt9D.png

 

 

Nie mam pojęcia co mogę z tym zrobić i proszę o pomoc  :wacko:.

 



#2 Kuba2000

Kuba2000
  • 2 043 postów
  • SkądKielce

Napisano 27 lipca 2015 - 13:46

Przy pierwszym uruchomieniu wybrałaś hasło, to wpisujesz użytkownik to ta nazwa po prawej u góry gdzie masz date, baterie etc.


iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy


#3 vishiro

vishiro
  • 3 postów

Napisano 27 lipca 2015 - 18:26

Napisałam że wszystko wpisuje dobrze ale i tak nie chce działać  :(



#4 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 27 lipca 2015 - 18:44   Najlepsza odpowiedź

Do tej pory korzystałam z laptopów z Windowsem i jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o maki.

 

Akurat w przypadku jeżeli chodzi o hasła i nazwy użytkowników, posiadany system naprawdę nie ma znaczenia. Na początku je się ustawia, jeśli się ustawia, a potem stara się je pamiętać :)

 

Napisałam że wszystko wpisuje dobrze ale i tak nie chce działać  :(

 

 

Jeśli wpisujesz dobrze, to nie ma sposobu, żeby nie zadziałało. Upewnij się, że nie robisz literówek, wielkość liter także ma znaczenie. Oraz spacje.

 

Jeżeli po zakupie ustawiłaś opcję zerowania hasła przy użyciu Apple ID, zrób to po wyczerpaniu wszystkich innych prób. W przeciwnym wypadku skorzystaj z opcji resetu hasła z poziomu funkcji odzyskiwania (Recovery).


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#5 vishiro

vishiro
  • 3 postów

Napisano 27 lipca 2015 - 18:49

Skorzystałam z zerowania hasła i już wszystko działa jak należy, bardzo dziękuję za pomoc  :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych