Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes - sesja iCloud wygasła


Najlepsza odpowiedź figiell , 02 października 2015 - 10:39

Znalazłem rozwiązanie. Trzeba wyczyścić dane witryny (cookies) w Safari. U mnie działa.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kpicard

kpicard
  • 94 postów

Napisano 16 lipca 2015 - 10:41

Hej, od jakiegoś czasu po każdym uruchomieniu systemu, dostaje komunikat z iTunes'a, że "sesja iCloud wygasła", po czym muszę wpisać hasło. Jest to denerwujące, bo dzieje się tak za każdym razem. Jest jakiś sposób, aby to naprawić?

Załączone pliki



#2 figiell

figiell
  • 7 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 02 października 2015 - 07:44

Cześć. Mam dokładnie to samo. Ma ktoś rozwiązanie?



#3 figiell

figiell
  • 7 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 02 października 2015 - 10:39   Najlepsza odpowiedź

Znalazłem rozwiązanie. Trzeba wyczyścić dane witryny (cookies) w Safari. U mnie działa.


  • kpicard lubi to

#4 bmbm

bmbm
  • 1 postów

Napisano 08 października 2015 - 11:13

Witam,

Pozwolę sobie podbić temat, bo po aktualizacji do El Capitan mam ten sam problem. Rozwiązanie z poprzedniego posta nie pomaga :(



#5 kpicard

kpicard
  • 94 postów

Napisano 09 października 2015 - 11:28

Witam,

Pozwolę sobie podbić temat, bo po aktualizacji do El Capitan mam ten sam problem. Rozwiązanie z poprzedniego posta nie pomaga :(

kiedyś miałem inny problem z iCloudem i pomogło wylogowanie się z konta iCloud na maku, zrestartowanie systemu i ponowne zalogowanie na iCloud. Spróbuj, może i w tym przypadku pomoże



#6 reverpl

reverpl
  • 171 postów
  • SkądPoznań

Napisano 20 października 2015 - 10:56

mam to samo na El Capitan Masakra, wyskakuje po każdym otwarciu pokrywy Maca ;/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych