Hej, od jakiegoś czasu po każdym uruchomieniu systemu, dostaje komunikat z iTunes'a, że "sesja iCloud wygasła", po czym muszę wpisać hasło. Jest to denerwujące, bo dzieje się tak za każdym razem. Jest jakiś sposób, aby to naprawić?
iTunes - sesja iCloud wygasła
Najlepsza odpowiedź figiell , 02 października 2015 - 10:39
Znalazłem rozwiązanie. Trzeba wyczyścić dane witryny (cookies) w Safari. U mnie działa.
Przejdź do postu#1
Napisano 16 lipca 2015 - 10:41
#2
Napisano 02 października 2015 - 07:44
Cześć. Mam dokładnie to samo. Ma ktoś rozwiązanie?
#3
Napisano 02 października 2015 - 10:39 Najlepsza odpowiedź
Znalazłem rozwiązanie. Trzeba wyczyścić dane witryny (cookies) w Safari. U mnie działa.
- kpicard lubi to
#4
Napisano 08 października 2015 - 11:13
Witam,
Pozwolę sobie podbić temat, bo po aktualizacji do El Capitan mam ten sam problem. Rozwiązanie z poprzedniego posta nie pomaga
#5
Napisano 09 października 2015 - 11:28
Witam,
Pozwolę sobie podbić temat, bo po aktualizacji do El Capitan mam ten sam problem. Rozwiązanie z poprzedniego posta nie pomaga
kiedyś miałem inny problem z iCloudem i pomogło wylogowanie się z konta iCloud na maku, zrestartowanie systemu i ponowne zalogowanie na iCloud. Spróbuj, może i w tym przypadku pomoże
#6
Napisano 20 października 2015 - 10:56
mam to samo na El Capitan Masakra, wyskakuje po każdym otwarciu pokrywy Maca ;/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych