niech się zaloguje na icloud, na icloud.com tam usunie go ze swoich urządzeń? Po za tym jak twoja córka zalogowała się na twoim macu? czy co? Nie rozumiem po co chcesz usunąć jej konto, i czyj jest mac?
Usunąłem już maca z icloud.com ale to nie wiele dało. nie chce jej usuwac konta, tylko wylogowac z mojego maca - ona ma swój telefon. Sam ją zalogowalem, a ze nidgy nie korzystalem z icloud to nie bylo problemu. Zakladalem i konfigurowalem jej konto i pewnie byla potrzeba zalogowania. Nie pamietam teraz, z resztą dla sprawy intencje nie są istotne... czemu ten pęk kluczy nie chce sie wyłączyć? czy to on blokuje?
Usunąłem już maca z icloud.com ale to nie wiele dało. nie chce jej usuwac konta, tylko wylogowac z mojego maca - ona ma swój telefon. Sam ją zalogowalem, a ze nidgy nie korzystalem z icloud to nie bylo problemu. Zakladalem i konfigurowalem jej konto i pewnie byla potrzeba zalogowania. Nie pamietam teraz, z resztą dla sprawy intencje nie są istotne... czemu ten pęk kluczy nie chce sie wyłączyć? czy to on blokuje?
przyszło mi do głowy, żeby zrestartować maca po usunieciu z icloud.com i udało się. Dostałem komunikat po restarcie, że pęk został wyzerowany i pozwolił wylogować konto. Temat można zamknąć...