Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro 13" Mid 2012 - nie włącza się, po podłączeniu Iphone


Najlepsza odpowiedź tumpio , 10 czerwca 2015 - 16:44

Zacznij od hardwarowego resetu SMC. W tym celu delikatnie odłącz baterię (i oczywiście zasilacz ;)) na kilkanaście - kilkadziesiąt sekund.  Powinno wszystko wrócić do równowagi. Prawdopodobnie nieoryginalny kabel przełączył SMC w tryb programowy. Jak to nie pomoże, to masz w Rybniku bardzo dobrego technika od Apple tonyk Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 zets

zets
  • 10 postów
  • SkądRacibórz

Napisano 10 czerwca 2015 - 15:52

Witam,

 

jak w temacie, nie uruchamia się Macbook Pro 13” Mid 2012/OS X Yosemite/DTY3

 

Macbook uszkodził się przy podłączeniu Iphone do macbooka przez kabel USB – macbook wyłączył się w momencie podłączenia i nie można go uruchomić. Po podłączeniu zasilacza – na kablu nie świeci się ani czerwona, ani zielona dioda. Nic nie pokazuje również po naciśnięciu na przycisk baterii. Jedynie przy podłączeniu zasilacza, coś bardzo cicho i delikatnie tyka wewnątrz komputera. Kabel do iphone nie jest oryginalny, ale wcześniej działało wszystko bez zarzutu.

 

Jakieś pomysły? Podejrzewam jakieś zwarcie przy podłączeniu Iphone (telefon jest ok-nic się z nim nie dzieje po tej akcji). Jest w macu jakiś bezpiecznik, etc.? Czy tylko serwis w tym wypadku?

 

Z góry dziękuję za pomoc 



#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 10 czerwca 2015 - 16:44   Najlepsza odpowiedź

Zacznij od hardwarowego resetu SMC. W tym celu delikatnie odłącz baterię (i oczywiście zasilacz ;)) na kilkanaście - kilkadziesiąt sekund.  Powinno wszystko wrócić do równowagi. Prawdopodobnie nieoryginalny kabel przełączył SMC w tryb programowy. Jak to nie pomoże, to masz w Rybniku bardzo dobrego technika od Apple tonyk
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 zets

zets
  • 10 postów
  • SkądRacibórz

Napisano 10 czerwca 2015 - 22:39

Tak dokładnie, znalazłem już po napisaniu tego tematu info na anglojęzycznym forum o odpięciu baterii i zadziałało :) Można usunąć temat lub zostawić dla potomnych. Dzięki!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych