Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Apple Watch padł podczas aktualizacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 473 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 09 czerwca 2015 - 18:25

jJjo5Zu.jpg

 

Podczas aktualizacji pojawił się taki o to wykrzyknik. Reset dwoma przyciskami nic nie daje. 

 

To:

 

If you don't have your iPhone, you can use these steps:

 
  1. Connect your Apple Watch to its Apple Magnetic Charging Cable. 
  2. Press and hold the side button until you see the Power Off slider.
    watch-reset-screen-options.jpg
  3. Force Press Power Off and tap Erase all content and settings.
    watch-erase-all-content.jpg

Też nie działa.

 

Czyżby Apple udało się odciąć użytkowników od możliwości samodzielnej programowej naprawy Apple Watch?

 

 


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#2 jasiecki

jasiecki
  • 4 267 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 09 czerwca 2015 - 18:30

serwis ktory nie umie naprawic?? macie jakies szkolenia?? przeciez wasza firma to nie pan kaziu z "serwisu" w piwnicy


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64
 


#3 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 473 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 09 czerwca 2015 - 19:00

Po co się odzywasz, jak nic interesującego nie masz do powiedzenia? 

 

Wszystko wskazuje na to, że po za autoryzowanym serwisem producenta, nie ma możliwości usunięcia takiej usterki programowej:

 

http://applemobile.p...wy-apple-watch/


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 09 czerwca 2015 - 19:06

AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#4 jasiecki

jasiecki
  • 4 267 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 09 czerwca 2015 - 19:06

nie stresuj sie kolego bardzo prosze - zastanawiam sie tylko glosno i pytam - jak nie wy (serwis) to kto?


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64
 


#5 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 473 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 09 czerwca 2015 - 19:55

Wszystko wskazuje na to, że serwis producenta i po to jest ten wpis. Ja nie szukam pomocy, nie pytam jak, bo wszystko dostępne możliwości sprawdziłem. Tu chodzi o problem, że Apple zrobiło urządzenie, w którym masz bardzo ograniczone możliwości naprawy. Nie ma trybu DFU ani Recovery jak w innych urządzeniach. Pewnie jest możliwość instalacji tylko poprzez złącze diagnostyczne. Problem w tym, że nie ma dostępnych interfejsów. 


  • Finkiel lubi to

AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#6 jasiecki

jasiecki
  • 4 267 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 09 czerwca 2015 - 20:01

dlatego pytałem o szkolenia (w domysle sprzet itp)
nie fajnie ze tak to zrobili... ale skro jest opcja resetu to moze cos jest uwalone w zegrku ze nie chce sie podniesc


  • AppleMobile.pl lubi to

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64
 


#7 japanicz

japanicz
  • 146 postów

Napisano 10 czerwca 2015 - 15:33

Wszystko wskazuje na to, że serwis producenta i po to jest ten wpis. Ja nie szukam pomocy, nie pytam jak, bo wszystko dostępne możliwości sprawdziłem. Tu chodzi o problem, że Apple zrobiło urządzenie, w którym masz bardzo ograniczone możliwości naprawy. Nie ma trybu DFU ani Recovery jak w innych urządzeniach. Pewnie jest możliwość instalacji tylko poprzez złącze diagnostyczne. Problem w tym, że nie ma dostępnych interfejsów. 

Z całego serca popieram takie informujące/alarmujące posty. AW jest nowy, a w PL jeszcze długo – w sensie instytucjonalnym/serwisowym – będzie dramatycznie nowy, ale sporo ludzi będzie zegarek miało, pewnie będą też usterki, więc lepiej wiedzieć, co ew. można z tym zrobić.


  • effe i AppleMobile.pl lubią to

#8 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 508 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 10 czerwca 2015 - 16:38

jJjo5Zu.jpg

 

Podczas aktualizacji pojawił się taki o to wykrzyknik. Reset dwoma przyciskami nic nie daje. 

 

To:

 

If you don't have your iPhone, you can use these steps:

 
  1. Connect your Apple Watch to its Apple Magnetic Charging Cable. 
  2. Press and hold the side button until you see the Power Off slider.
    watch-reset-screen-options.jpg
  3. Force Press Power Off and tap Erase all content and settings.
    watch-erase-all-content.jpg

Też nie działa.

 

Czyżby Apple udało się odciąć użytkowników od możliwości samodzielnej programowej naprawy Apple Watch?

Na swojej stronie napisałeś, cytuję: „Niestety, przytrzymanie klawisza w moim przypadku powoduje jedynie zrestartowanie samego urządzenia, nie przywrócenie systemu.

Zgadzam się jak najberdziej, przytrzymanie jedynego klawisza, czyli bocznego, powoduje pokazanie opcji restartu bądź blokady etc…, nieważne, ale co do suwaka Power Off – jeżeli to masz na myśli pisząc „klawisz” – w podanym kroku 3 stoi: „Force Press Power Off”, a nie „hold”. Wtedy niby to ma się pojawić przycisk, który, wedle Twojego opisu, u Ciebie się nie pojawia (cyt.: „Nie pojawia mi się nawet „przycisk” z instrukcji.”). Próbowałeś „docisnąć” Power Off za przewodem tej ultranowoczesnej technologii „Force Press”, zamiast tylko przytrzymać? Wtedy dalej nic? Nie pojawia się opcja wymazania do stanu dziewiczego?

Zakończę kiepski żartem, również cytatem: «may the Force Press be with you» :D
Powodzenia!


Użytkownik cronopioverde edytował ten post 10 czerwca 2015 - 16:52

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#9 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 473 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 10 czerwca 2015 - 19:28

Na swojej stronie napisałeś, cytuję: „Niestety, przytrzymanie klawisza w moim przypadku powoduje jedynie zrestartowanie samego urządzenia, nie przywrócenie systemu.

Zgadzam się jak najberdziej, przytrzymanie jedynego klawisza, czyli bocznego, powoduje pokazanie opcji restartu bądź blokady etc…, nieważne, ale co do suwaka Power Off – jeżeli to masz na myśli pisząc „klawisz” – w podanym kroku 3 stoi: „Force Press Power Off”, a nie „hold”. Wtedy niby to ma się pojawić przycisk, który, wedle Twojego opisu, u Ciebie się nie pojawia (cyt.: „Nie pojawia mi się nawet „przycisk” z instrukcji.”). Próbowałeś „docisnąć” Power Off za przewodem tej ultranowoczesnej technologii „Force Press”, zamiast tylko przytrzymać? Wtedy dalej nic? Nie pojawia się opcja wymazania do stanu dziewiczego?

Zakończę kiepski żartem, również cytatem: «may the Force Press be with you» :D
Powodzenia!

 

Zrobiłem tak:

https://youtu.be/MILBU2itG9I

 

Nie ma ani tych trzech "klawiszy" z funkcja POWER czy Devie LOCKED. Jest tylko wykrzyknik. Nie mogę więc zrobić FORCE POWER OFF, bo nie mam takiego klawisza. Chyba, że źle to rozumiem i źle robię?

 

Z tego co widzę nie jestem jedyny:

 


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 10 czerwca 2015 - 19:34

AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#10 adasko69

adasko69
  • 55 postów

Napisano 10 czerwca 2015 - 19:45

w opisie jest napisane że zegarek ma być podłączony do ładowarki na filmiku nie jest. w drugim podpunkcie jest że przyciskasz tylko ten dolny guzik a nie na koronie. Próbowałeś tych kroków z ładowarką podpiętą



#11 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 473 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 10 czerwca 2015 - 19:50

https://youtu.be/MILBU2itG9I - to jest moj filmik, ten nizej to jakis z neta ;-) Oczywiscie robilem z kablem i robilem sam dolny przycisk.


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#12 adasko69

adasko69
  • 55 postów

Napisano 10 czerwca 2015 - 19:51

A sorka nie zauważyłem twojego linka a próbowałeś z poziomu tel wyczyścić zegarek


Użytkownik adasko69 edytował ten post 10 czerwca 2015 - 19:52


#13 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 473 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 10 czerwca 2015 - 20:10

Brak połączenia.


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#14 neomarcel

neomarcel
  • 61 postów

Napisano 12 czerwca 2015 - 06:45

Zastanawia mnie tylko jedno - po co aktualizowałeś zegarek do wersji wOS2? to samo pytanie zadaje sobie po co użytkownicy iPhone'ów robią podobnie, a nie mają zielonego pojęcia o programowaniu i nie tworzą aplikacji do App Store. Wszyscy wiedzą że nawet finalne wersje OS są "kłopotliwe", a co powiedzieć o wersjach beta....

 

Poszukałem trochę w necie i szybko trafiłem na to (świeżutki artykuł), przemyślenia autora co do wgrywania oprogramowania pokryły się z moimi:

 

http://imagazine.pl/2015/06/11/nie-da-sie-zrobic-downgrade-apple-watch-z-watchos-2-beta/


Użytkownik neomarcel edytował ten post 12 czerwca 2015 - 07:18


#15 effe

effe
  • 6 544 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 12 czerwca 2015 - 07:49

Kolejne potwierdzenie, że oprogramowania w wersji beta nie opłaca się instalować. 

Fajnie, że ten temat został utworzony - być może uchroni to innych userów przed wpadką. 


MacBook Pro 16'', Lenovo ThinkBook 14'' Samsung S20


#16 Gregory

Gregory


  • 2 714 postów
  • Skądᴧ̊

Napisano 12 czerwca 2015 - 08:20

Martwi mnie, że Apple Watch nie ma czegoś takiego jak tryb DFU z iPhone'a. Ani znanej komuś poza Apple możliwości podłączenia kablem do komputera (port jakiś tam jest). Coś pójdzie nie tak przy aktualizacji, niekoniecznie do bety – i użytkownik leży. A do Apple Store od nas daleko.


  • japanicz lubi to

PYM Player 7 [działa pod Cataliną]

Klawiatura PYM też jest fajna – ma przecinek na klawiaturze numerycznej, twardy łącznik, jabłko  i symbol bitcoina ₿

 

> [ pym.uce.pl ]


#17 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 czerwca 2015 - 10:00

Martwi mnie, że Apple Watch nie ma czegoś takiego jak tryb DFU z iPhone'a. Ani znanej komuś poza Apple możliwości podłączenia kablem do komputera (port jakiś tam jest). Coś pójdzie nie tak przy aktualizacji, niekoniecznie do bety – i użytkownik leży. A do Apple Store od nas daleko.

 

Bo chodzi o to żeby nie dało się robić żadnych jaibreaków i kombinować z oprogramowaniem.

 

Poza tym jest tutaj gdzieś mowa, że to była wgrywana nowa beta?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#18 neomarcel

neomarcel
  • 61 postów

Napisano 12 czerwca 2015 - 10:04

Bo chodzi o to żeby nie dało się robić żadnych jaibreaków i kombinować z oprogramowaniem.

 

Poza tym jest tutaj gdzieś mowa, że to była wgrywana nowa beta?

 

Dokładny opis samego zainteresowanego/poszkodowanego

 

>>>>KLIK<<<<



#19 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 czerwca 2015 - 10:20

A no to teraz jasne. No to też potwierdzam - nie ma sensu bawić się w bety.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#20 sancruz3

sancruz3
  • 2 436 postów

Napisano 12 czerwca 2015 - 11:47

A no to teraz jasne. No to też potwierdzam - nie ma sensu bawić się w bety.

I nie tyczy sie to to tylko owego zegarka ale i calego sprzetu, gdzie apple samo zaleca nie robienia tego na swoim glownym urzadzeniu tylko urzadzenia do tego przeznaczonego czyli do beta testow... 

 

Trzeba by sie przejechac do DE i reklamowac "Łocza"



#21 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 473 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 13 czerwca 2015 - 17:07

Zastanawia mnie tylko jedno - po co aktualizowałeś zegarek do wersji wOS2? to samo pytanie zadaje sobie po co użytkownicy iPhone'ów robią podobnie, a nie mają zielonego pojęcia o programowaniu i nie tworzą aplikacji do App Store. Wszyscy wiedzą że nawet finalne wersje OS są "kłopotliwe", a co powiedzieć o wersjach beta....

 

Poszukałem trochę w necie i szybko trafiłem na to (świeżutki artykuł), przemyślenia autora co do wgrywania oprogramowania pokryły się z moimi:

 

http://imagazine.pl/2015/06/11/nie-da-sie-zrobic-downgrade-apple-watch-z-watchos-2-beta/

Pracuję także dla magazynu Mobility dla którego piszę teksty o Apple. Będę pisał także o AW i watchOS 2. Stąd próba instalacji watchOS 2. Też uważam, że instalacji pierwszej bety to bezsens. iPhone'a 6 muszę w tej chwili ładować 2-3 razy dziennie z iOS9.

 

Bo chodzi o to żeby nie dało się robić żadnych jaibreaków i kombinować z oprogramowaniem.

 

Poza tym jest tutaj gdzieś mowa, że to była wgrywana nowa beta?

Problem dotyczy nie tylko instalujących watchOS 2. Zegarki padają także podczas instalacji do 1.0.1. https://discussions..../thread/7050315


Użytkownik AppleMobile.pl edytował ten post 13 czerwca 2015 - 17:10

AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#22 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 czerwca 2015 - 08:52

I co teraz z tym zegarkiem? Jeśli nie jest w Polsce oficjalnie sprzedawany to u nas nie da się go naprawić w serwisie autoryzowanym? Trzeba na zachód jechać? Bo jeśli tak to dla mnie trochę absurd, bo serwis autoryzowany według mnie powinien obsługiwać wszystkie urządzenia, nawet z innych krajów.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#23 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 473 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 14 czerwca 2015 - 16:35

Zegarek już w drodze do Berlina. Dam znać jak wróci.


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#24 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 473 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 19 czerwca 2015 - 19:22

Kilka informacji z ostatni chwili...

 

- W Berlinie trzeba się umówić na naprawę zegarka wcześniej - najbliższy termin czwartek za 2 tygodnie, tylko o 14.30

- Zegarek robi tylko 1 pracownik, który posiada tylko jedno urządzenie/komputer pozwalające na zainstalowanie oprogramowania

- Osoba ta nie pracuje codziennie. Jest tylko 2-3 razy w tygodniu

 

Coś czuje, że będę musiał kupić drugi, bo na ten długo poczekam...


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#25 MC_

MC_
  • 6 084 postów

Napisano 19 czerwca 2015 - 19:36

Troche to zenujace...

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych