Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Powtarzający się problem z Safari: Exception Type: EXC_BAD_ACCESS (SIGSEGV)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 mariuszoles

mariuszoles
  • 16 postów
  • SkądTarnów

Napisano 12 kwietnia 2015 - 16:35

Od jakiegoś czasu permanentnie, kilkanaście razy w ciągu dnia pojawia mi się w trakcie korzystania z Safari błąd o kodzie wklejonym poniżej. Powoduje to wyłączanie i ponowne włączanie przeglądarki. Nie mam pojęcia co to jest, ale nie pomaga nawet przeinstalowanie systemu - łącznie z czystą instalacją po wykonaniu formatu. Myślałem początkowo, że to jest może jakiś konflikt programów, lecz dzisiaj zainstalowałem system na czysto, całkowicie od nowa. Nie instalowałem absolutnie nic - i błąd dalej się pojawia. Pracuję na Yosemite, wszystkie aktualizacje na bieżąco ściągane. Proszę Was bardzo o pomoc.

 

Poniżej wklejam log:

 

http://pastebin.com/raw.php?i=16Q4DXhK


Użytkownik mariuszoles edytował ten post 12 kwietnia 2015 - 17:29


#2 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 560 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 12 kwietnia 2015 - 16:58

Dział programy byłby bardziej odpowiedni. I choć rozumiem, że wydawać Ci się może, że to dotyczy całego systemu, to czy masz podobne przypadłości z innymi programami czy tylko z Safari? Instalowałeś system na czysto, z wymazaniem wszystkich partycji? Sprawdzałeś Safari od razu po instalacji czy w międzyczasie wrzuciłeś coś jeszcze?

Zrób ten sprawdzian na początek i powiedz coś więcej. (Użyj jednego z licznych serwisów do wklejania wieloliniowych tekstów, bo Cię moderatorzy zmaltretują za te pasy startowe  :) )


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#3 Yellowfrog

Yellowfrog
  • 1 548 postów
  • Płeć:

Napisano 12 kwietnia 2015 - 17:04

No właśnie: pastebin.com i link na forum, bo się nawet tego niebieskiego Timesa nie chce czytać.



#4 mariuszoles

mariuszoles
  • 16 postów
  • SkądTarnów

Napisano 12 kwietnia 2015 - 17:08

Poprawiłem post - nie wiem, czy to o to chodzi. Jak coś to przepraszam. Instalowałem na czysto i wymazałem cały dysk. Chyba mam jedną partycję, w każdym razie nie tworzyłem sam żadnych innych. Jest to tak, jak było oryginalnie ustawione po zakupie komputera. Dzisiaj robiłem drugi raz system na czysto. Po zainstalowaniu zacząłem korzystać z Safari NIE INSTALUJĄC W MIĘDZYCZASIE NICZEGO. Błąd zaczął się pojawiać analogicznie, jak przed reinstalacją.

 

Przepraszam jeśli to zły dział. Wrzuciłem tutaj, bo mam podejrzenie, że problem może nie leży w samym Safari, skoro powtarza się po reinstalacji systemu. Sam nie wiem...

 

EtreCheck:

 

EtreCheck version: 2.1.8 (121)

Report generated 12 kwietnia 2015 18:11:39 CEST

Download EtreCheck from http://etresoft.com/etrecheck

 

Click the [Click for support] links for help with non-Apple products.

Click the [Click for details] links for more information about that line.

 

Hardware Information: ℹ️

    MacBook Air (13-inch, Mid 2013) (Technical Specifications)

    MacBook Air - model: MacBookAir6,2

    1 1.3 GHz Intel Core i5 CPU: 2-core

    4 GB RAM Not upgradeable

        BANK 0/DIMM0

            2 GB DDR3 1600 MHz ok

        BANK 1/DIMM0

            2 GB DDR3 1600 MHz ok

    Bluetooth: Good - Handoff/Airdrop2 supported

    Wireless:  en0: 802.11 a/b/g/n/ac

    Battery Health: Normal - Cycle count 115

 

Video Information: ℹ️

    Intel HD Graphics 5000

        Color LCD 1440 x 900

 

System Software: ℹ️

    OS X 10.10.3 (14D131) - Time since boot: 3:18:26

 

Disk Information: ℹ️

    APPLE SSD SD0128F disk0 : (121,33 GB)

        EFI (disk0s1) <not mounted> : 210 MB 

        Recovery HD (disk0s3) <not mounted>  [Recovery]: 650 MB 

        Macintosh HD (disk1) / : 120.10 GB (89.95 GB free)

            Core Storage: disk0s2 120.47 GB Online

 

USB Information: ℹ️

    Seagate Expansion 500,11 GB

        Seagate Expansion Drive (disk2s1) /Volumes/Seagate Expansion Drive : 500.11 GB (376.21 GB free)

    Apple Internal Memory Card Reader 

    Apple Inc. BRCM20702 Hub 

        Apple Inc. Bluetooth USB Host Controller 

 

Thunderbolt Information: ℹ️

    Apple Inc. thunderbolt_bus

 

Gatekeeper: ℹ️

    Mac App Store and identified developers

 

Problem System Launch Daemons: ℹ️

    [failed]    com.apple.Kerberos.digest-service.plist [Click for details]

    [failed]    com.apple.mtrecorder.plist

 

Launch Daemons: ℹ️

    [failed]    com.apple.spirecorder.plist

    [loaded]    com.microsoft.office.licensing.helper.plist [Click for support]

 

User Login Items: ℹ️

    iTunesHelper    program  (/Applications/iTunes.app/Contents/MacOS/iTunesHelper.app)

 

Internet Plug-ins: ℹ️

    Default Browser: Version: 600 - SDK 10.10

    QuickTime Plugin: Version: 7.7.3

    SharePointBrowserPlugin: Version: 14.0.0 [Click for support]

 

3rd Party Preference Panes: ℹ️

    None

 

Time Machine: ℹ️

    Time Machine not configured!

 

Top Processes by CPU: ℹ️

        11%    WindowServer

         4%    Safari

         2%    hidd

         1%    Mail

         1%    fontd

 

Top Processes by Memory: ℹ️

    168 MB    Mail

    142 MB    mds_stores

    103 MB    installd

    101 MB    com.apple.WebKit.WebContent

    99 MB    softwareupdated

 

Virtual Memory Information: ℹ️

    67 MB    Free RAM

    1.65 GB    Active RAM

    1.60 GB    Inactive RAM

    703 MB    Wired RAM

    5.40 GB    Page-ins

    82 MB    Page-outs

 

Diagnostics Information: ℹ️

    Apr 12, 2015, 02:52:56 PM    Self test - passed

    Apr 12, 2015, 05:27:35 PM    /Users/[redacted]/Library/Logs/DiagnosticReports/com.apple.WebKit.WebContent_2015-04-12-172735_[redacted].crash


Użytkownik mariuszoles edytował ten post 12 kwietnia 2015 - 17:12


#5 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 560 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 12 kwietnia 2015 - 17:13

Poprawiłem post - nie wiem, czy to o to chodzi.

 

 

Dalej palec zakwasów dostaje od scrollowania  :D , ale nie o to chodzi, pomocy przecież tu oczekujesz. Zrób tego EtreChecka i wtedy daj znać z wynikami już bez wklejania bezpośredniego.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#6 mariuszoles

mariuszoles
  • 16 postów
  • SkądTarnów

Napisano 12 kwietnia 2015 - 17:22

Wkleiłem powyżej edytując poprzedniego posta. Czy to o to chodzi z tym EtreCheck ? 

Jeszcze raz przepraszam, ale nie piszę za często na tym forum, nie bardzo wiem jakie tu zasady panują :)

 

Nie wiem, czy ma to znaczenie, ale dodam jeszcze że w związku dzisiejszą, kolejną reinstalacją systemu utworzyłem całkowicie nowy Apple ID i zarejestrowałem komputer przy jego użyciu. Nic to jednak nie daje. Safari ciągle się "wykrzacza", raz częściej, raz rzadziej. Nie wiem od czego to zależy.


Użytkownik mariuszoles edytował ten post 12 kwietnia 2015 - 17:26


#7 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 560 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 12 kwietnia 2015 - 18:20

Zanim cokolwiek z poniższych wykonasz, bo najprawdopodobniej nie trzeba już będzie, usuń wtyczkę SharePointBrowser od Microsoftu, bo robi bałagan nieziemski (to cud postwielkanocny, że masz ją po czystej instalacji, nota bene :) ).

Dopiero kiedy to nie pomoże, zrób po kolei:

 

Pobierz combo update stąd, nie uruchamiaj jeszcze istalatora, otwórz Terminal i wpisz:

sudo rm /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.Kerberos.digest-service.plist /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.mtrecorder.plist /Library/LaunchDaemons/com.apple.spirecorder.plist

I wtedy zainstaluj uaktualnienie.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#8 Yellowfrog

Yellowfrog
  • 1 548 postów
  • Płeć:

Napisano 12 kwietnia 2015 - 18:22

Tu ktoś miał identyczny problem z Safari (identyczny kod błędu - ogólny błąd ochrony), ale podobno tylko na specyficznych stronach. W innych przeglądarkach błąd nie występuje.

https://discussions..../thread/6565383

ale coś chyba rozwiązania tam nie znaleziono.


Użytkownik Yellowfrog edytował ten post 12 kwietnia 2015 - 18:23


#9 mariuszoles

mariuszoles
  • 16 postów
  • SkądTarnów

Napisano 12 kwietnia 2015 - 20:00

Ok. Dziękuję, zaczynam działać. Wtyczka Microsoftu wzięła się stąd, że po stwierdzeniu dalszego wyskakiwania błędu po kompletnej reinstalacji systemu doszedłem do wniosku, że zacznę sobie po prostu instalować to, z czego na bieżąco korzystam. Dlatego zainstalowałem Office'a. 

 

Wtyczkę już usunąłem i czekam na ściągnięcie uaktualnienia. Dam znać, co się dalej będzie działo.

 

----------

 

Niestety problem pojawia się dalej :/

 

Poniżej wklejam log, ale to jest to chyba dalej to samo:

 

http://pastebin.com/raw.php?i=CHG4QHFq


Użytkownik mariuszoles edytował ten post 12 kwietnia 2015 - 20:00


#10 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 560 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 12 kwietnia 2015 - 20:12

Wykonaj zatem kroki opisane przeze mnie w części posta zaczynającej się od: „Pobierz combo"
 

Jak to nie pomoże, zrób w Terminalu: http://pastebin.com/K8gdsV1y i daj wyniki w tym samym. Wtedy pójdziemy o krok dalej, w miarę możliwości.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#11 mariuszoles

mariuszoles
  • 16 postów
  • SkądTarnów

Napisano 12 kwietnia 2015 - 20:32

Wykonaj zatem kroki opisane przeze mnie w części posta zaczynającej się od: „Pobierz combo"
 

Jak to nie pomoże, zrób w Terminalu: http://pastebin.com/K8gdsV1y i daj wyniki w tym samym. Wtedy pójdziemy o krok dalej, w miarę możliwości.

 

Nie zrozumieliśmy się. Wykonałem już kroki zaczynające się od "pobierz combo".

 

"zrób w Terminalu: http://pastebin.com/K8gdsV1y i daj wyniki w tym samym"

 

Nie bardzo rozumiem ? Chodzi o to, że mam wkleić to do terminala ?


Użytkownik mariuszoles edytował ten post 12 kwietnia 2015 - 20:34


#12 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 560 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 12 kwietnia 2015 - 20:57

Może byłem mało precyzyjny, przepraszam:
 

Pobierz combo update, link tutaj

zanim zaczniesz jego instalację, wpisz w Terminalu (aplikacja systemowa, znajdziesz ją w Programy>Narzędzia), kopiując dokładnie:

sudo rm /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.Kerberos.digest-service.plist /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.mtrecorder.plist /Library/LaunchDaemons/com.apple.spirecorder.plist

Wpisz hasło administratora, zrestartuj komputer, spróbuj aktualizacji.

Jeżeli zakończy się ona niepowodzeniem lub jeżeli Safari nadal będzie Ci sprawiało w/w problemy, w tym samym Terminalu wklej tekst z linku w moim poście #10 i wyniki tego testowego skryptu (będą automatycznie skopiowane do schowka, więc użyj tylko komendy wywoływanej skrótem klawiaturowym ⌘V w poniższej stronie internetowej) wklej również na pastebin.com, a następnie prześlij tutaj link do nich.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#13 mariuszoles

mariuszoles
  • 16 postów
  • SkądTarnów

Napisano 13 kwietnia 2015 - 16:07

No więc tak:

 

1. usunąłem wtyczkę Microsoftu, o której było napisane powyżej

2. wpisałem do terminala komendę wskazaną powyże (sudo rm /System/Library….) wpisałem hasło i zaakceptowałem

3. następnie zainstalowałem aktualizację combo

 

Błąd się dalej pojawia. Bardzo rzadko ale jednak się pojawia. Kod jest taki sam jak wcześniej, sprawdzałem - to co jest podane w tytule tematu.

 

4. Wykonałem kolejny test, o którym mowa w poprzedni poście.

 

Poniżej wrzucam jego wynik:

 

http://pastebin.com/raw.php?i=7uuVEswE

 

…i proszę dalej o pomoc :)



#14 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 560 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 13 kwietnia 2015 - 16:37

Poniżej wrzucam jego wynik:

 

http://pastebin.com/raw.php?i=7uuVEswE

 

…i proszę dalej o pomoc :)

 

 

Coś zrobiłeś źle, bo w linku podesłanym przez Ciebie widzę treść skryptu, a nie wynik jego działania :)
 

Skopiuj jeszcze raz całość skryptu z tego linku: http://pastebin.com/K8gdsV1y do okna aplikacji Terminal, wpisz hasło, kiedy zostaniesz o to oporoszony, zatwierdź klawiszem return (enter) i poczekaj aż wyświetli się napis [operacja zakończona] czy jakoś podobnie – żadnych wyników nie będzie w oknie Terminala, są skopiowane automatycznie do schowka. Wówczas dopiero otwórz pastebina i użyj polecenia Wklej (⌘V); podziel się wtedy linkiem.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#15 mariuszoles

mariuszoles
  • 16 postów
  • SkądTarnów

Napisano 13 kwietnia 2015 - 18:29

Ok :) Chyba załapałem o co chodzi !

 

Poniżej wklejam link:

 

http://pastebin.com/raw.php?i=DNsWm2Ve



#16 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 560 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 13 kwietnia 2015 - 23:36

Choć raczej wątpię, żeby coś znalazł, ale żeby być całkowicie pewnym, pobierz ze strony producenta program o nazwie AdwareMedic i przeskanuj nim komputer. Ponadto w Terminalu wpisz:

ls /Library/Application\ Support /Library/LaunchDaemons

i podziel się wynikiem (możesz kopiować bezpośrednio z okna Terminala tym razem).

 

Poza tym napisałeś, że usunąłeś wtyczkę od Microsoftu, a w raporcie widzę, że nadal ją masz:

/Library/Internet Plug-Ins/SharePointWebKitPlugin.webplugin   
(com.microsoft.sharepoint.webkitplugin)

Usuń wtyczkę poprawnie.


Użytkownik cronopioverde edytował ten post 14 kwietnia 2015 - 00:02

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#17 mariuszoles

mariuszoles
  • 16 postów
  • SkądTarnów

Napisano 14 kwietnia 2015 - 07:32

1. Po przeskanowaniu programem AdwareMedic nic nie wykryło

 

2. Po wpisaniu w terminalu powyższej komendy wyskoczyło coś takiego:

 

Last login: Tue Apr 14 08:28:53 on console

Air-Mariusz:~ mariuszoles$ ls /Library/Application\ Support /Library/LaunchDaemons

/Library/Application Support:

Adobe CrashReporter Script Editor

App Store Macromedia com.apple.TCC

Apple Microsoft iLifeMediaBrowser

ApplePushService ProApps

 

/Library/LaunchDaemons:

com.adobe.fpsaud.plist

com.microsoft.office.licensing.helper.plist

Air-Mariusz:~ mariuszoles$ 

 
3. Usunąłem wtyczkę. Tamtą poprzednią usunąłem wcześniej, a ta o której pisałeś to była jeszcze inna. Teraz również została usunięta.


#18 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 560 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 14 kwietnia 2015 - 07:58

Ad. 1: Bardzo dobrze, że nic nie wykryło.

Ad. 2: Tutaj też wszystko normalnie.

Ad. 3: Po usunięciu wszelakich wtyczek nie zapomnij zakończyć pracę Safari i ponownie je uruchomić, żeby zmiany przyniosły efekt. I jeszcze gwoli spokoju umysłu i sprawdzenia, wpisz, proszę, do Terminala:

ls /Library/Internet\ Plug-Ins ~/Library/Internet\ Plug-Ins/ ~/Library/Safari/Extensions

i podaj wynik. Poza tym powiedz, czy problem opisany powtarza się na jakiejś jednej konkretnej stronie internetowej czy też występuje na zupełnie losowych?


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#19 mariuszoles

mariuszoles
  • 16 postów
  • SkądTarnów

Napisano 14 kwietnia 2015 - 09:10

Ad 3

 

Wyłączyłem Safari i włączyłem ponownie. Wykonany test, o którym mowa w powyższym poście dał taki wynik:

 

Last login: Tue Apr 14 08:35:54 on ttys000

Air-Mariusz:~ mariuszoles$ ls /Library/Internet\ Plug-Ins ~/Library/Internet\ Plug-Ins/ ~/Library/Safari/Extensions

/Library/Internet Plug-Ins:

Default Browser.plugin QuickTime Plugin.plugin

Flash Player.plugin flashplayer.xpt

Quartz Composer.webplugin nsIQTScriptablePlugin.xpt

 

/Users/mariuszoles/Library/Internet Plug-Ins/:

 

/Users/mariuszoles/Library/Safari/Extensions:

AdBlock.safariextz

Air-Mariusz:~ mariuszoles$ 

 
Nie zauważyłem, by problem pojawiał się na jakichś konkretnych stronach internetowych. Pojawia się na różnych. Czasem nawet bezpośrednio po włączeniu Safari.


#20 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 560 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 14 kwietnia 2015 - 15:02

Widzisz… na czym mi zależy, to żeby, kiedy Safari Ci padnie następnym razem, poprosić Cię o raport z crasha „czystego” programu, żeby nic nie zaciemniało wyników, a tutaj jak nie jedna wtyczka z Microsoftu, to druga, a teraz jeszcze AdBlock :)
Wejdź w Preferencje Safari>Rozszerzenia i odinstaluj tego AdBlocka. Potestuj Safari bez żadnych „doczepek”. Jeśli znów scrashuje, ponownie przekopiuj raport i pokaż. 

Ponadto zrób jeszcze jeden test: uruchom komputer w Safe Mode (https://support.appl.../pl-pl/HT201262). Nie przejmuj się powolną grafiką, to normalne w tym trybie. Poużywaj w nim Safari i zobacz, czy powyższa przypadłość wystąpi chociaż raz.


Użytkownik cronopioverde edytował ten post 14 kwietnia 2015 - 15:03

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#21 mariuszoles

mariuszoles
  • 16 postów
  • SkądTarnów

Napisano 14 kwietnia 2015 - 15:18

Dobrze, dziękuję za pomoc ! Będę działał i dam znać. Adblocka już wyrzucam. Teraz już nie mam żadnych wtyczek w Safari - w ogóle wyłączyłem opcję wtyczek.

 

Edit:

 

Błąd dalej wyskakuje po usunięciu i wyłączeniu wtyczek. Na pierwszy rzut oka jest to to samo. Poniżej wklejam log:

 

http://pastebin.com/raw.php?i=jS8vufwu

 

Będę jeszcze dzisiaj testował w Safe Mode.


Użytkownik mariuszoles edytował ten post 14 kwietnia 2015 - 16:40


#22 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 560 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 14 kwietnia 2015 - 18:14

Będę jeszcze dzisiaj testował w Safe Mode.

Mała uwaga: zanim uruchomisz komputer w Safe Mode lepiej odłączyć od niego wszystkie urządzenia zewnętrzne (dyski, karty etc.). Jeżeli w Safe Mode wystąpi taki sam objaw, może to wskazywać na wadę sprzętu. Radziłbym się wtedy udać do dobrego serwisu i dać im przeprowadzić odpowiednie testy hardware’owe.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#23 mariuszoles

mariuszoles
  • 16 postów
  • SkądTarnów

Napisano 16 kwietnia 2015 - 07:46

Testowałem w trybie Safe Mode i tam, jak dotąd, błąd się nie pojawił.

 

Stała się natomiast inna rzecz - błąd pojawił się w związku z korzystaniem z wbudowanego w system czytnika pdf - bez jakiegokolwiek związku z Safari :/

 

http://pastebin.com/raw.php?i=1zX3mwuY

 

Dodatkowo, choć relatywnie rzadko, zaczęła się zdarzać sytuacja polegająca na samoistnym wylogowaniu komputera - pojawia się ekran logowania i trzeba wpisać hasło usera :/

 

Komputer mam jeszcze na gwarancji, może dobrze byłoby go oddać, np. do iMadu ?


Użytkownik mariuszoles edytował ten post 16 kwietnia 2015 - 07:49


#24 cronopioverde

cronopioverde
  • 3 560 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 16 kwietnia 2015 - 12:09

Kiedy programy crashują Ci już w Safe Mode i jeżeli, jak sam mówisz, dopiero co zainstalowałeś system na czysto, możesz jeszcze próbować odpalić komputer w trybie Recovery (⌘R), otworzyć tam Narzędzie dyskowe i dać „napraw dysk”, a także użyć „Apple Hardware Test” (u Ciebie, jako że to komputer z połowy 2013, będzie to „Apple Diagnostics”) i za pomocą tego skromnego narzędzia sprawdzać maszynę. W przypadku jednak, gdyby nie chciało Ci się już samemu z usterką użerać, to tak, udaj się do serwisu. Nie mam żadnego doświadczenia z tymi usługami w Polsce, więc poczytaj opinie innych forumowiczów i zobacz, co polecają. Powodzenia.


Użytkownik cronopioverde edytował ten post 16 kwietnia 2015 - 12:09

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#25 mariuszoles

mariuszoles
  • 16 postów
  • SkądTarnów

Napisano 18 kwietnia 2015 - 16:56

Komputer w przyszłym tygodniu oddaję do serwisu. Dobrze, że jeszcze jest na gwarancji. Powiedzieli, po opisaniu im problemu, że najprawdopodobniej będzie płyta główna do wymiany.

 

Jeszcze tylko jedna rzecz. Przy całkowitym wykrzaczeniu się komputera (czarny ekran i jakieś dziwne komunikaty a następnie restart) pojawia się taki oto raport:

 

http://pastebin.com/raw.php?i=mraLCqbk

 

Czy to mówi Wam coś więcej ?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych