Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMad - opinie, uwagi, przemyślenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vivelee

Vivelee
  • 51 postów

Napisano 22 marca 2015 - 18:39

Hej,

 

Właśnie pierwszy raz usłyszałam o sklepie iMad (post Janusz MB @ http://tomasz.myappl...ieki-cuponation). Wchodząc na ich stronę, wynika że są autoryzowanym sprzedawcą Apple i premium service provider. Nie ma jednak żadnego wątku o nich na forum, mimo że cenowo wychodzą całkiem nieźle. Na Opineo również cisza. Jedynym miejscem gdzie można coś przeczytać, jest ich fanpage na FB, jednak wiadomo że to łatwo moderować i usuwać złe opinie. Ponieważ mieszkam daleko od jakiegokolwiek z ich sklepów, a zakup MacBooków tani nie jest, chciałabym być w miarę pewna, że nie przyślą mi sprzętu innego niż chciałam. Trochę się obawiam, bo Cortland, Apple Store i iSpot prowadzą te same ceny, iMad ma taniej -> pytanie więc dlaczego? Czy jest może jakaś drobna różnica, która powoduje te obniżki, czy też po prostu mają dobre ceny?

 

Czy ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia i mógłby opisać/polecić/odradzić?

 

Dzięki!



#2 Vivelee

Vivelee
  • 51 postów

Napisano 24 marca 2015 - 15:15

To sama to skomentuję. Próba zakupu kompa, podejście 1. Na stronie kod producenta zgadza się z pożądanym kodem na store.apple, jednak opis dotyczy poprzedniego modelu. Dzwonię więc dowiedzieć się co dokładnie sprzedają pod tą "hybrydą". Moje pytania o gładzik Force Touch zostały niezauważone, z kolei pytanie o zaktualizowany RAM Pan skwitował: "Ależ nie było żadnej zmiany w RAM w nowych modelach. RAM LPDDR3 daje się tylko w komórkach". Po moich naciskach, by zerknął na store.apple, musiało się okazać, że mam rację, gdyż bez słowa podał słuchawkę innej osobie. Ta dyskutowała ze mną, że zmiana nie jest zauważalna (co za różnica? ważne, czy sprzedają lapka z nowymi lub starymi wnętrznościami). Po ok 15 min rozmowie, okazało się, że część opisów na stronie nie jest zaktualizowana ("kolega widocznie nie wszystko przekopiował"). Faktycznie, błąd na stronie został (w większości) poprawiony po moim telefonie.

 

Podejście 2. Dzwonię dowiedzieć się o VAT, gdyż wydawało mi się, że jest zły podany. Mea culpa - źle policzyłam. Pomimo faktu, że konsultant miał rację co do wyliczenia, to nie potrafił (nawet nie spróbował) powiedzieć jak to wyliczył, a niedopuszczalnym był po chwili śmiech z słuchawki na moją prośbę o przeczytanie wszystkiego z kalkulatora.

 

Ceny być może i dobre, traktowanie klienta jak dla mnie totalnie nieprofesjonalne. Ostatecznie skorzystałam z usług Cortlandu, wyszło niewiele więcej ale wspieram miejsce pracy w moim mieście i obsługa na totalnie nieporównywalnym poziomie.

 

-- gdyby ktoś z iMad to czytał i nie wierzył, zapraszam do odsłuchania nagranej rozmowy z dnia 24.03.2015 o godzinie 10:04 oraz z dnia 23.03.2015 z godziny 11:55. --



#3 iMad.pl

iMad.pl
  • 20 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 kwietnia 2015 - 11:18

Witam serdecznie,

po przeczytaniu Pani posta oczywiście przesłuchaliśmy wymienione rozmowy telefoniczne. Zgodnie z Pani opisem błędy w opisie tego produktu zostały poprawione za co dziękujemy i również w rozmowie telefonicznej osobiście podziękował Pani za to kierownik Salonu.

Wyjaśnił on również Pani wszelkie wątpliwości odnośnie tego że jest to ten sam komputer który jest na stronie Apple i podał informację ze jako autoryzowany sprzedawca innych komputerów nie sprzedajemy i był to błąd w opisie na naszej stronie. Z samej rozmowy również wynika że jest Pani z tego wyjaśnienia zadowolona i miło zaskoczona tym że może Pani zakupić sprzęt za niższą cenę. 

 

Również zostało Pani szczegółowo wyjaśnione jak liczymy VAT. Tutaj powstało małe zamieszanie ponieważ błędnie próbowała Pani to sobie obliczyć a nasz pracownik nie umiał Pani tego wytłumaczyć dokładnie tak aby Pani to zrozumiała.

 

Natomiast na nagraniu nie słychać żadnych śmiechów ze strony naszych pracowników o czym może się Pani przekonać osobiście odwiedzając  nasz dowolny salon osobiście i takie nagranie zostanie Pani odtworzone. 

 

Co do zakupu samego sprzętu Apple to cieszymy się iż udało się go zakupić nawet u konkurencji :) 

 

Potwierdzając nasze profesjonalne działanie możemy Pani zaoferować bon na kwotę 50 zł na nasze usługi serwisowe do wykorzystania w przyszłości, wystarczy powołać się na ta sprawę.

 

Pozdrawiam,

Grzegorz Ciombor

współwłaściciel iMad. 



#4 Vivelee

Vivelee
  • 51 postów

Napisano 20 kwietnia 2015 - 20:38

W żadnym przypadku nie mam zastrzeżeń do faktu, że na Państwa stronie były błędy w opisie - każdemu może się zdarzyć. Pierwsza rozmowa była całkowicie w porządku. Jedyne co przebiegło niekorzystnie, już podczas drugiej rozmowy, to śmiech, który słyszałam w słuchawce. Źle zinterpretował Pan moje słowa, nie był to śmiech pracownika, tylko kogoś w tle (może za cicho odsłuchał Pan nagranie), jednak idealnie wpasowany w koniec mojej wypowiedzi. Zinterpretowałam to na Państwa niekorzyść, iż byłam na głośnomówiącym i kogoś rozśmieszył fakt, iż źle coś obliczam.

 

Co do "szczegółowego wyjaśniania" - wystarczyło przeczytać, co było w kalkulatorze (działania, nie wynik) lub poprawić równanie, które powtarzałam, a zauważyłabym błąd. To jednak nie Państwa rola by edukować klienta, także tego również się nie czepiam.

 

Dziękuję za wzięcie udziału w sprawie i zainteresowanie się tematem, gdyż pokazuje to dobre chęci z Państwa strony. Sprawę uważam w takim przypadku za zamkniętą.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych